2021-05-22, 04:39
Medlem
Så mycket nardos har fått ta emot skit helt i onödan! Är de någon som inte kan bete sig är de Simon största egoisten han tänker enbart på sig själv. Hur fan kan han sitta och snacka så mycket skit om ekonomin och få de att framstå som att hans familj har de dåligt ställt när han växt upp med pool i hemmet, hans föräldrar har hjälp honom med hyra, han har inget jobb. Men han har råd att festa osv... är de så jobbigt att dina föräldrar betalar din hyra så flytta hem till dom istället så slipper dom betala dubbelt.
Få ut Simon och rösta kvar nardos!
2021-05-22, 04:42
Bannlyst
Dompa lööve festar med Mergim 👮🏽‍♀️😏🧐
2021-05-22, 04:42
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Butterfly004
Så mycket nardos har fått ta emot skit helt i onödan! Är de någon som inte kan bete sig är de Simon största egoisten han tänker enbart på sig själv. Hur fan kan han sitta och snacka så mycket skit om ekonomin och få de att framstå som att hans familj har de dåligt ställt när han växt upp med pool i hemmet, hans föräldrar har hjälp honom med hyra, han har inget jobb. Men han har råd att festa osv... är de så jobbigt att dina föräldrar betalar din hyra så flytta hem till dom istället så slipper dom betala dubbelt.
Få ut Simon och rösta kvar nardos!

Nardos är en idiot och det visade hon ikväll.
2021-05-22, 04:50
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Marion86
Nardos är en idiot och det visade hon ikväll.
Nardos är underbar
2021-05-22, 05:34
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Fantaorose
För min del är det solklart att rösta på Simon, trots dina brister är han den deltagaren overall om tillfört mest och iaf har lite innanför pannbenet. Men tkr det skulle va ok om Tanja vann också, eventuellt Emelie med. Så länge neandertalaren Nardos inte vinner så är det ok

Citat:
Ursprungligen postat av Mange30
Nardos är underbar
Hon har gjort bb i år 1❤
2021-05-22, 06:53
Medlem
DyslexiKungens avatar
Så det är äntligen en final nu på Måndag kväll? Jag såg några avsnitt i början bara.Jag tror att det är sista säsongen nu och detta har väl inte varit en tittar succé precis och BB har nog gjort sitt, må bäste vinna nu.
2021-05-22, 07:08
Medlem
Citat:
Kul för Tanja om Simon åker ut i morgon, va ensam kvar med Emelie och negern 👮🏽‍♀️🤷🏻‍♂️👮🏽‍♀️🤷🏻‍♂️
Det roliga är att det kommer hända, men ännu roligare om hon tog ut sin 24h igår.
2021-05-22, 07:21
Medlem
Vem kommer åka idag tro? Jag tror nog Simon, men kan det bli Tanja för att folk tänker att hon får nog röster ändå och röstar annat?
2021-05-22, 07:24
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av fnizz
Vem kommer åka idag tro? Jag tror nog Simon, men kan det bli Tanja för att folk tänker att hon får nog röster ändå och röstar annat?
Simon garanterat
2021-05-22, 07:49
Medlem
Ghandis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av GhangBangTanja
Tessie ville tydligen ha deep talk med Adrian på festen igår

Did they or not?

Citat:
Ursprungligen postat av Flor-Ida
Nardos Abraha, 23 år (fyller 24 i år)

Varför ljuga om sitt namn, noterar att hon gjort det ända sedan tjafs, för även där presenterades hon som alberto....

Citat:
Visste ni att deltagarna har lön och BB betalar deras hyra, även om den ligger på 8000kr i månaden.
Bara hyra ut svart 👮🏽‍♀️

JA är det nån som INTE visste det? Det har dom alltid haft. Visst antal tusenlappar i månaden...
2021-05-22, 07:50
Medlem
Ghandis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DyslexiKungen
Så det är äntligen en final nu på Måndag kväll? Jag såg några avsnitt i början bara.Jag tror att det är sista säsongen nu och detta har väl inte varit en tittar succé precis och BB har nog gjort sitt, må bäste vinna nu.

Bäste vad? Visste du inte vad du skulle skriva så du skrev inget o hoppades på det bästa?
Har Sverige gått så långt...det är hemskt.
2021-05-22, 07:51
Medlem
__Alez__s avatar
Känns som Simon åker idag. Kanske bäst? Han skulle tappa det att bli tvåa.
Men nu har både Emelie och Nardos nog passerat honom.

Tanja for the win Flashback!

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in