2021-05-22, 00:51
Medlem
Popcorn76s avatar
Alltså egentligen är det rätt enkelt, vem hade dödat stämningen totalt om den åkte ut= TANJA! Tanja ska vinna så nu röstar vi på henne, ingen mer taktik, rösta på henne.
Den enda som får mig igenom den här supertråkiga veckan är TANJA med hennes superkommentarer!
Senast redigerad av Popcorn76 2021-05-22 kl. 00:56.
2021-05-22, 00:52
Medlem
DEMONOMICONs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av xrlpyt
Om Madde inte kom någonstans på över två månader så tror jag inte en packad Tessan gör det heller, på en kväll dessutom.. Adde-boy spelar ett annat spel, han vill nog bara lira futboll och äta ust. Får se om det ändras när puberteten slår till!

Han kanske äntligen kommer in i puberteten lagom till 40 års ålder
2021-05-22, 00:53
Medlem
Blaisens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Outsider2019
Du har nog skrivit nåt mer. Jag skrev ung. detsamma.. jag är kvar

Faktiskt inte. Jag spyr inte hat där för det vet jag inte fungerar men konstruktiv, sann kritik? Nej icke, censur de luxe. Skrev svara på flera inlägg som stöttade Tanja att jag också stöttar henne, samt egen kommentar med hjärta hjärta nu tar vi Tanja till final och vinst hjärta hjärta typ. Tanja ska vara sist ur huset osv.

Du gillar ju Nardos så det är klart att du inte blir blockerad...
2021-05-22, 00:54
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Popcorn76
Alltså egentligen är det rätt enkelt, vem hade dödat stämningen totalt om den åkte ut= TANJA! Tanja ska vinna så nu röstar vi på henne, ingen mer taktik, rösta på henne!

Jag har röstat på henne sen dag 1 och kommer fortsätta med det.
2021-05-22, 00:54
Medlem
Oavsett våra tankar o åsikter…

Använd inte n-ordet eller ord som kan tolkas som detta. Ni är väl smarta nog att uttrycka er verbalt o skriftligt eller?
2021-05-22, 00:55
Medlem
DEMONOMICONs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Blaisen
Jag är inget fan av Emelie men i det här har hon mitt stöd. Hon är ett bittert surkart som nu insett att hon själv sätter sig i situationer - som man gör om man INTE har en narcissistisk personlighetsstörning - så ja, det är ett svek utan dess like! Tur att hon har Dompa, han verkar ju inte ha festat med dem heller, eller gjorde han det?

Nädå Dompa ville ta en bärs med henne faktiskt, han sa de igår när dom körde live ihop.
Men av okända anledningar behövde dompa åka till Göteborg idag så om emelie åker ut imorrn och tror att Dompa kommer möta henne så tror hon nog fel.
Som Dompa sa igår "vi får se hur det blir det löser sig på något sätt!"
2021-05-22, 00:55
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Blaisen
Jag är inget fan av Emelie men i det här har hon mitt stöd. Hon är ett bittert surkart som nu insett att hon själv sätter sig i situationer - som man gör om man INTE har en narcissistisk personlighetsstörning - så ja, det är ett svek utan dess like! Tur att hon har Dompa, han verkar ju inte ha festat med dem heller, eller gjorde han det?

Låt de ha sitt samlag för fan
2021-05-22, 00:56
Medlem
Citat:
Märkligt att ni väljer att finna alla fel på nardos . I min värld borde ni promota er favorit. Nej den glöms bort pga hat hat hat . Den ende som vinner på det är min favorit . Nardos 😁

Du måste ha skygglappar på!
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Najan

Använd inte n-ordet eller ord som kan tolkas som detta. Ni är väl smarta nog att uttrycka er verbalt o skriftligt eller?

Välkommen till flashback, moderatorerna skiter i vad för ord du använder.
Medlem
DEMONOMICONs avatar
Citat:
Haha.. kul att man ett troll när man säger sanningen 😂

Dagens Sverige
2021-05-22, 00:58
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Najan

Man kan utrycka sitt hat utan rasism. Tyvärr har det blivit vardag på flaschback.
2021-05-22, 00:58
Medlem
Blaisens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 1754
Fyfan för den här jävla produktionen som förstör konceptet.

Om BB kommer tillbaka så hoppas jag att någon annan kanal tar över, och att man tar tillbaka produktionen som var i första säsongen av Big Brother. Blandade åldrar och människor, vanligt folk. Slutar vara så jävla pk och skitnödiga. Och jag hoppas man behåller den designen av huset som man hade då. Jag har sett hur huset ser ut i Kanada, USA, där är det alldeles för mycket blinkbling.

Kan bara håll med! Har inte titta på de, men UK när de hade och det var extremt mycket jox överallt. Stackars de med ADHD om de kom in i huset. Stress på alla blinkande grejer och annat bling. Plus dock att de sover i ett stort sovrum. Men tror inte det blir något mer BB för konceptet är dött när de bara tar in redan kända individer eller handplockade av produktionen, med få undantag.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in