2021-05-22, 00:08
Medlem
Ridnes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Hurtbullen10
Ska hon lipa sig kvar nu?! Jag orkar fan inte. Gå och be om ursäkt till Emelie istället för helvete

Det kommer bli så att det blir Emelie som kommer gå och trösta stackars Nardos som ligger och offerkoftsbölar. Eller så tar hon snacket imorgon och ber HENNE om ursäkt istället. Wait and see... Nardos tar aldrig ansvar för hur skit hon beter sig.
2021-05-22, 00:08
Medlem
xrlpyts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Marion86
Hon är skitsnygg, har kille och stora bröst 🥰🍆💦🦜

Honom sprättar AD enkelt bort!
2021-05-22, 00:09
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av DEMONOMICON
Adrian verkar komma va bra överens med Emelies kontoansvariga ..

Ja jävlar! Jag ser det. Nu har han hängt med ca alla utom Madde.
Bannlyst
Adrian är i Stockholm, men träffar inte Madde, oväntat
Avslutad
Kika gärna på BB insta kommentarsfältet, 10 sekunder tog det tills hela fältet var fyllt med ”Heja Nardos!” ”Nardos har insett att Emelie är falsk” ”Fuck Emelie”. Vilka jävla mobbare. Hetsar sönder, de verkar vilja se en catfight och Emelie blåslagen innan de blir nöjda. Är medelåldern 14 på hennes fans eller?

Hur i helvetet blev detta Emelies fel?
Senast redigerad av Cha-Cha-Boys 2021-05-22 kl. 00:12.
2021-05-22, 00:10
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Zingo2
En runsten utanför Sundbyholm.

Då kan jag informera om att du missat alllt väsentligt!
Medlem
ziggarillens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av tjotjock
Jag tycker synd om henne av samma anledning som du nämner men samtidigt förstår jag att hon inte fått mycket TV-tid. Hon är väldigt endimensionell och är aldrig involverad i drama. Hon är rolig men inte jätterolig. Det finns helt enkelt nåt ointressant med henne. I alla fall i detta format.

Jag tror det här är den första gången jag fått se en annan sida av Tanja....alltså lite sur, lite ledsen. Men det kommer gå över på en timme.

Hon är min trea, efter Simon (1) och Emelie (2), men jag skulle gärna se henne vinna hela skiten.
Exakt. Så rätt och jag har samma inställning. Som jag skrev tidigare. Hon är så ensidig i sitt sätt att vara och det händer i princip ingenting från henne. Alltid samma hurtighet och jag blir fruktansvärt uttråkad av denna person. Tror det var strategi från Tanja att hålla sig godhjärtad och undvika alla slags konflikter. Snäll, go och rar i all ära men fy fan så tråkig och menlös.
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av xrlpyt
Man kanske borde kolla ikapp PH efter att BB är slut för att få mer Tanja.
Samma här! Hade varit kul att se en produktion där hon faktiskt finns med i slutresultatet.
2021-05-22, 00:11
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Marion86
Hon är skitsnygg, har kille och stora bröst 🥰🍆💦🦜

Nu får du visa bild på henne! Nu blir man nyfiken! 🤟
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Najan
De pratar inte känslor i hennes familj. Hennes mor och far- föräldrar var typ åttio när hon föddes…

Sluta hitta småfel som inte har med personen att göra.

Jag försvarade ju henne.
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Malmens1
Proof òr didnt happen

Då hände det inte (fast jag såg det igår, inte där nu).
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Ridne
Det kommer bli så att det blir Emelie som kommer gå och trösta stackars Nardos som ligger och offerkoftsbölar. Eller så tar hon snacket imorgon och ber HENNE om ursäkt istället. Wait and see... Nardos tar aldrig ansvar för hur skit hon beter sig.

Nardos har insett att Emelie är en större favorit än henne själv. Drama kanske funkar? Det funkade ju för Emelie?

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in