2021-05-22, 00:22
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Bbblooper
Menar du att det gynnar Emelie och sura en kväll till?
Då måste ju ju vara otroligt dum om du tror så.

Är det någon gång hon ska bjuda till är väl det 3 sista dagarna.
Hon har varit en pina i huset med sin bitterhet och hot om att lämna varje gång något inte blir som hon vill. Synd att inte någon annan fick platsen som faktiskt vill vara i huset och uppskatta den förmånen!

Nej Simon eller Tanja vinner! Bitterfittan och gaphalsen kan packa ner sig själva i väskan och rulla ut i slussen direkt!

Vem har surat sa du?

Nu är du ute o cyklar! Emelie var lugn i diskussionen, gick sedan ut i badet till Tanja. De hade det jättemysigt o ingen hets alls.

Däremot är nardos offended att de avbröt -hennes- diskussion med Emelie, där Emelie inte heller nappade på narkos anklagelser.

Nardos ligger o bölar o känner sig utfryst. Buhu.
2021-05-22, 00:23
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ridne
Jag sade förut att jag inte skulle titta emr ikväll.. Nu sitter Nardos och triggar Emelie för att Emelie backade från Adrian igen. Hon tycker att hon har rätt att göra det av någon anledning. Tanja verkade bli irriterad över att Nardos började hetsa och gick ut. Tyvärr så får vi inte se utegården så man får höra vad hon säger. Nu är det snart fullt bråk. Nardos skriker snart... Helt väck i huvudet är hon. Emelie bestämmer väl fan själv om vad hon ska tycka om Adrian.
Emelie borde helt enkelt be henne DRA ÅT helvete. Det hade jag gjort
Står säkert i kontraktet hur de får behandla Nardos. Tävling - My ass!
2021-05-22, 00:23
Medlem
Mouchinos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Anonym396
Det är gammalt gnäll. Det har haft denna diskussion förut men Nardos ville bråka efter avsnittet.

Nardos gillade inte att Emelie tog avstånd från Adrian för Nardos skulle aldrig göra det. Hon vill prata ut med sina vänner om det är något. De pratade lite om Madde att Emelie tar alltid hennes sida. Nardos gapar om att man inte ska jämföra problem. Gammal skit.

Emelie pratade i poolen med Tanja och hon trodde att Nardos är orolig för imorgon eller är osäker över deras vänskap då Emelie inte är vän med Adrian längre.

Men det måste ju Emelie själv få avgöra om hon vill umgås eller inte med AD och Nardos kan inte jämföra sig med henne då de är två helt olika personer. Deras relation med AD är ju helt olika. Alla har en fri vilja. Jo det märks att det är nära finalen nu då gammalt ploppar upp
2021-05-22, 00:25
Medlem
1754s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Marion86
https://www.imagebam.com/view/MEEXPJ

https://www.imagebam.com/view/MEEXPK

Vem är detta?
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av FishGbg
Hade vart intressant att höra varför du har Narnia som favorit
Jag har haft nardos som favorit sen program 1 . Ja hon är högljudd men jag sänker volymen då.. Hon är inte rädd för en konflikt . Hon säger vad hon tycker. Skulle nardos åka imorgon så går mina röster på Tanja. Hade Tanja gått in i huset första dagen hade hon haft mina röster
Medlem
essteds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Zingo2
Om dina mor alt far föräldrar gått bort, skulle du inte veta varför de gjorde det?
Kommer man ihåg allt sen man var 2 år tycker jag man borde göra det. Vad tycker du?

Haha men vadå, varför de gjorde det? Det är väl ganska standard att ens mor-/farföräldrar inte är vid liv om man är över 20? Iallafall om man, som hon själv sa, inte har "många generationer" i släkten. Tror att många accepterar tanken på att de helt enkelt gick bort för att de var gamla och sen inte rotar så mycket i det. Eller så har det varit för mig iallafall.
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Gbg17
Vad är hennes riktiga hela namn då? Och hennes riktiga ålder?

Abraha
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Outsider2019
Märkligt att ni väljer att finna alla fel på nardos . I min värld borde ni promota er favorit. Nej den glöms bort pga hat hat hat . Den ende som vinner på det är min favorit . Nardos 😁

Så du tycker att ni Nardos fans gör ett fint jobb när ni promotar Nardos genom att sänka andra på daglig basis? Och försvarar när hon bråkar med en tjej som uppenbarligen inte vill bråka?
Medlem
Mouchinos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av IknewIT
Nardos är sur på Emelie för att hon inte fortsatte vara nära vän med Adrian och istället blev mer vän med Madde.
Emelie försökte förklara att dels tar hon ofta tjejers sida då hon har erfarenhet av killar som håller en intresserad tjej på kroken, men att det också handlade om andra egenskaper hon såg hos Adrian efter ett tag. Hans bortskämdhet mm.
Men Nardos accepterar inte det. Hon anser att Emelie borde fortsatt varit mer vän med Adrian för att dom var vänner först. (Och, tror jag, för att hon tror Adrians vänskap mot Emelie var äkta).

Ja men Nardos kan omöjligt jämföra sin relation med AD mot Emelies och känner hon att hon inte pallar att hon ville ta avstånd från AD så är det ingen annan bör ifrågasätta och hon har säkert sina skäl till varför hon valde att göra så.
2021-05-22, 00:26
Medlem
GhangBangTanjas avatar
Negern ligger och lipar efter Adrian nu. Knoppar brister på våren
Medlem
ziggarillens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av trazdockans
Det sa hon inte alls.
Fråga: Ska du skaffa kanin nu?
Madde: Nej!
Kort paus
Madde: eller.. kanske. Vem vet.

Typ så.
Lägg ner det där, bara barnsligt i det här läget.
? Du bekräftade ju precis det jag skrev samtidigt som du sitter och förnekar om kaninen. Hon sa att hon eventuellt kunde tänka sig en kanin. Vad har du för problem när du till och med snurrar in dig själv i ditt konstiga inlägg. Svara inte för då kan det bli ännu mer bisarrt till din nackdel.
Medlem
essteds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av borrje61
Hon har insett det länge. Det här bara bekräftar mer och mer för varje avsnitt. Varför bjöd de in henne. För att höja tittarsiffrorna? När hon blev populär fasades hon ut och visades inte om man kunde undvika det. Så jävla uselt av produktionen! Skäms!

Har inte ens tänkt på detta, men nu när du säger det! Fan, det är rent av obehagligt om det är så, vilket det mycket väl kan vara med tanke på hennes minimala TV-tid.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in