2021-05-21, 23:47
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Hurtbullen10
Nu hänger Adrian med Nardos kontoansvariga. ”Förstår varför Nardos är så grym som hon är”. Men avgå. Samtliga. Nu.

Han är skett ÄNNU stelare än på ”mergims” fest (eller vems den var häromdagen. Såg inte ut att vilja vara där. Lika stel som i huset, och han sa att han inte kunde vara helt sig själv i huset…

Töööööönt!!!
Medlem
Anonym396s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Svegarn
Tänk vilka underbara dagar det kan bli från imorgon eftermiddag om de som är kvar i huset är Tanja Emelie och Simon. Då kan det bli mer av detta sköna snack som Tanja och Emelie har haft nu sista halvtimmen
Tänk vilken annorlunda säsong det hade varit om Nardos inte var med. Hon står alltid i centrum.

Alla manliga deltagare detta år har slickat hennes röv, speciellt Simon, Adrian, Pedram och Joel.
Bannlyst
I morgon kommer dom visa Emelie och Tanja vid poolen medans den ”utfrysta” Nardos sitter ensam och snyftar och läser brev från tittarna 👮🏽‍♀️🤮🤮🤮🤮🤮
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av upptagetvardet
Därför röstar vi kvar Tanja!!!! Lackar
+1000000000
2021-05-21, 23:48
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av xrlpyt
Jag vet inte vem jag ska rösta på av Simon och Tanja. Det vore verkligen katastrof om Tanja skulle missa finalen pga BB:s bedrövliga klippning, och hennes insta-följare () inte räcker till.. men om stödröster på Simon skulle leda till att Nardos åker i morgon så hade det varit sååå underbart.

Visst, jag kan splitta mina röster, men..

Rösta på Simon! Det räddar hans liv och vårt! Tänk dig den underbara segern att se när Nardos åker ut med huvudet före!
Medlem
Mouchinos avatar
Ok hänger inte med riktigt men Emelie hörde jag sa något om AS: beteende och att hon nog inte skulle umgås med honom på utsidan.. Ifrågasatte Nardos det eller?
Medlem
Blaisens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Hydraulslangen
Japp, hon är den största narccissisten i modern tid!

Lite lustigt, är ju många som skrivit det under säsongen, men är ju alltid nån rabiat Nardosdyrkare som skrivit: "Haha, ni kan ju inget om narcissism, Nardos har absolut inga såna symptom."

Igår kväll skrev jag att hon var en narccissist, och mycket riktigt kom genast en fanatiker till hennes försvar och hävdade: "Nej nej, hon är absolut inte en narccissist" typ.

Lessnade och googlade fram narccissist symtom från Wikipedia och skrev dom i två inlägg, och givetvis stämde dom in på Nardos, punkt efter punkt var bara rakt av en klockren beskrivning av henne.

Konstigt nog svarade aldrig Nardosfanatikern på dom två inläggen? 😁

Hon är ett skolboxexempel!
Medlem
Ridnes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Najan
Var sa hon det? Inte i dc i allafall..

Jo.. I DC.. När hon gick iväg från Tanja. Sade exakt så. Att hon var klar.. ville bli utröstad och var trött på bullshit. Om vi ändå hade den makten, men det kommer ju inte tv4 tillåta.
2021-05-21, 23:49
Medlem
Hydraulslangens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Teerix65
Jag fattar INTE det där. Efternamnet är väl ett ”artistnamn” men varför ljuga om ålder när det är offentliga uppgifter som finns på nätet och går att hitta på fem röda?

Några teorier? Patologisk lögnare? Blanda bort korten?
Mytomanisk narccissist
2021-05-21, 23:49
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Hurtbullen10
😂 Satan vad passande, och vilka flashbacks! Fina tider.

ELLER hur? Natti hurtis, nu sparar vi energi till imorgon Lär behövas....
2021-05-21, 23:50
Medlem
Zingo2s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Miraquel
Kanske hon aldrig fick veta varför de gick bort. Eller? 🤔
Om dina mor alt far föräldrar gått bort, skulle du inte veta varför de gjorde det?
Kommer man ihåg allt sen man var 2 år tycker jag man borde göra det. Vad tycker du?
2021-05-21, 23:50
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Nuroch123
Adrian skrev till henne och gratulerade henne till top5. skickade sitt nummer till henne och sa att hon kunde ringa om hon ville/behövde prata om något.
Madde sa i sin intervju (oklippta versionen såklart) att hon skrev tillbaka men har inte ringt. (inget vet om de har pratat nu eller inte)
Men igår var nästan alla gamla deltagare på fest hemma hos jacki (även Adrian).
Madde och joel var bjudna men tackade nej och umgicks med rasmus istället. Mer än det vet ingen

Tror de attraherade av varandra men de är för stela, sårade o pk båda två. Två motpoler… kommer inte bli nåt…

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in