2021-05-21, 23:15
Medlem
Spajdors avatar
Citat:
Ursprungligen postat av nudelfan
Att sminka en gris.
Är det samma som att "försöka polera en bajskorv"? Omöjligt!
Medlem
Anonym396s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Emmvalentine
Alltså hur är det möjligt att Tanja bara är 22 år !!??.. hon är ju så sjukt klok. Så mogen och alltid positiv.
Det har verkligen varit tragiskt att se att folk inte tycker hon är genuin för att hon tänker så. Man har sett att det tagit på henne när det kommit upp. Fina Tanja ❤️

Sen måste jag säga att Emelie var klok i samtalet med Nardos, man fattade vad hon menade. Vet inte vad nardos ville med att snacka upp detta till den nivån. 🤔
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av OscarOrso
Usch, tyvärr genom att visa när hon släpade runt på Berra *med* ljudeffekter, när hon fick sin favoritmat och *ändå ville dela med sig till alla* och skrattade och frågade om hon skulle hjälpa till flera gånger med de andras mat. *SIIIIMON* *så taskigt att han inte vill smaka* osv.
Dom hittar saker......... alltid.
Suck... Ja, du har så rätt.
Medlem
Simon hade rätt om Nardos första tiden: DRAMAQUEEN. Emelie god tvåa. Simon själv trea.
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av 1754
Han ballar ur för minsta lilla. Han skällde ut mig en gång på en liven för en sak jag kommenterat till Glasman som var med, på ett skämtsamt vis som jag visste att han skulle kunna ta, sen kom den berömda blockN.

Sedärja, alltså lika stor drama queen som *trumvirvel.... NARDOS!! 🤦‍♀️
2021-05-21, 23:16
Medlem
xrlpyts avatar
Jag vet inte vem jag ska rösta på av Simon och Tanja. Det vore verkligen katastrof om Tanja skulle missa finalen pga BB:s bedrövliga klippning, och hennes insta-följare () inte räcker till.. men om stödröster på Simon skulle leda till att Nardos åker i morgon så hade det varit sååå underbart.

Visst, jag kan splitta mina röster, men..
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ridne
Jag känner mig genuint ledsen för Tanjas skull... Tycker så synd om henne. Hon är så go och glad och verkar vara världens finaste människa och den här skitproduktionen har inte gett henne det utrymme hon förtjänat. De har "gömt" henne i programmen. Hon får alltid peppa alla andra men ser någon när hon behöver pepp? Tror inte det..

Jag tycker synd om henne av samma anledning som du nämner men samtidigt förstår jag att hon inte fått mycket TV-tid. Hon är väldigt endimensionell och är aldrig involverad i drama. Hon är rolig men inte jätterolig. Det finns helt enkelt nåt ointressant med henne. I alla fall i detta format.

Jag tror det här är den första gången jag fått se en annan sida av Tanja....alltså lite sur, lite ledsen. Men det kommer gå över på en timme.

Hon är min trea, efter Simon (1) och Emelie (2), men jag skulle gärna se henne vinna hela skiten.
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Bbblooper
Fan vad bra att det blev tjafs ikväll!
Visar bara hur ovärdiga Emelie och Nardos är som inte ens kan ha god ton med 3 dagar kvar.

Gynnar bara Simon och Tanja!
Vi som kollar liven har redan sett detta, i programmet kommer dagen 100% klippas annorlunda inser man efter att nu ha sett ett antal avsnitt.
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Spajdor
Är det samma som att "försöka polera en bajskorv"? Omöjligt!

Ja, det skulle jag säga. Något är bortom räddning.

Är nog bara South Park som skulle lyckas att polera en bajskorv och det säger väl en del
Medlem
FishGbgs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bbblooper
Fan vad bra att det blev tjafs ikväll!
Visar bara hur ovärdiga Emelie och Nardos är som inte ens kan ha god ton med 3 dagar kvar.

Gynnar bara Simon och Tanja!
Allt var Natchos fel,Emelie var lugn.
Natchos som muckade gräl
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av DEMONOMICON
Sådär, jag rättade några stavfel i ditt inlägg
🤣🤣🤣
2021-05-21, 23:17
Medlem
Ridnes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Miraquel
Skulle bara fattas att hon flyger på Emelie. Hon har flugit på tjejjer förr och slagits, i tv.

Egentligen synd att hon inte gjorde det för då hade de varit tvungna att slänga ut fanskapet och ge bort hennes utsedda mille till någon av de andra. Eller så hade de väl bara lagt censur och fixat en proffsminkös som kunde tänka Emelies blåtira tills finalen.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in