2021-05-21, 22:53
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av benstrackare
Herregud vad jag vill att Nardos åker ut imorgon
Fy vad hon är hatisk mot Emilie !
Ja hon måste lämna i morgon för fyfan vad hon förstör stämningen nu dom allra sista dagarna!! Vad är det här för skitsnack från henne nu, Emelie har inte snackat skit om Adrian utan säger vad som är sant bara. Men att nardos ska lacka ur såhär är ju helt sjukt
2021-05-21, 22:53
Medlem
1754s avatar
Nu byter jag till utegården. Orkar inte med "Förstår du?".

Och på utegården sitter Simon och gråter. Vafan.
2021-05-21, 22:54
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ridne
Återigen får de se ett avsnitt med 80% Nardos och 19% Emelie.
Inte en scen fick Tanja.... Inte en bikt. Ingenting. Kul för henne... Stackars Tanja alltså. Så jävla förbisedd har hon blivit av det här skämtet till produktion.

Precis därför ska varenda jävel rösta på henne för att inte gå i produktionens fälla.. vidrigt att behöva se på detta..
Medlem
Nardos är en otroligt omogen tjej som behöver lära sig ordet respekt och det går åt båda håll inte bara hennes egen, om hon ska gå över till att bli kvinna så kommer hon behöva fixa en hel del med sig själv. Emelie skulle tydligen vare hennes vän men den senaste tiden har jag sett och hört hur Nardos hugger på henne konstant och en vän gör inte så, och att hon lyfter upp kvinnor är bra reklam, men verkligheten säger något annat.
Medlem
julita55s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 1754
Jag blir också förbannad. Produktionen sysslar fan med mobbning mot Tanya.

som jag säger det är en ghettoproduktion som tåg över då är det trög ghettobrud som dem favoriserar!!
Medlem
Hoppas de faktiskt visar det här imorgon
Så jävla elak Nardos är
Medlem
Haha detta är sinnesjukt. Jag hade skämts?
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Dr King
Tanja undrar om det är någon annan säsong de får titta på. Hon inser att hon är chanslös i den bortklippning av henne som Fyran har åstadkommit denna säsong.
Varför i helvete bjöd de in henne. Simon må ha kallat henne ”smuts” men produktionen behandlar henne som det. Skäms,skäms,skäms. Så jävla uselt hur de behandlar henne…
2021-05-21, 22:55
Medlem
Anonym396s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Zoonarut
Snälla Emelie, gå bara ut till Tanja och Simon nu!!

Sånt jävla tålamod Emelie har.
Bannlyst
Negern gillar att bråka, därför hon var med i tjafs.
Ingen kan tycka hon är vinnare.
Hon kan sluta snacka om killar, ingen kille vill ha en oskuld.
Nardos är så jävla blåst.
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Svegarn
Nardos började bli svart i ögonen redan under avsnittet när de visade Adrian och Madde i gymmet.

Man får aldrig byta vänner enligt Nardos.
Nardos fortsätter jaga Emelie och vill få henne bli arg och göra dumma saker.

Tror Tanja gick innan hon lackade ut på Nardos rejält känns som hon är irriterad av hennes uppträdande denna vecka.

Tänkte inte ens på det, men du har fan rätt. Tanja har självkontroll länge men nu är det många slag hon fått ta. Tror att hon saknar Judith väldigt mycker också.

Hon skulle lätt kunna brinna av på Narnia. I can't blame her.
Medlem
Ridnes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ketchupalskaren
Jag orkar inte ens titta längre. Då hade jag ändå en paus på fyra dagar förra veckan. Händer det något kul? (Varför ställer jag ens den frågan när jag vet svaret.)

Jag sade förut att jag inte skulle titta emr ikväll.. Nu sitter Nardos och triggar Emelie för att Emelie backade från Adrian igen. Hon tycker att hon har rätt att göra det av någon anledning. Tanja verkade bli irriterad över att Nardos började hetsa och gick ut. Tyvärr så får vi inte se utegården så man får höra vad hon säger. Nu är det snart fullt bråk. Nardos skriker snart... Helt väck i huvudet är hon. Emelie bestämmer väl fan själv om vad hon ska tycka om Adrian.
Emelie borde helt enkelt be henne DRA ÅT helvete. Det hade jag gjort

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in