2021-05-21, 22:52
Medlem
Anonym396s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av pukka
Hoppas detta klipp kommer upp på nardos. Precis som alltid Simon blir svartmålad av produktionen.
Nardos har haft 1000 sådana här diskussioner/bråk som ej kommer med i avsnitten.

Eller så klipper de det fint för Nardos.
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Miraquel
Skulle bara fattas att hon flyger på Emelie. Hon har flugit på tjejjer förr och slagits, i tv.

Hoppas nästan hon gör det, så att hon kan få åka ut med huvudet före. SMUTS är vad hon är. FY fan i helvetes jävlar obegri*ligt!!!
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Gbg17
Därför man ska titta på liven för att se nardos riktiga sidor! Inte alla löjliga och extremt klippta program för att få nardos att glänsa. Är inte ngn som brukar tro på konspirationsteorier men det här är fan helt sjukt att dom alltid visar nardos när hon är på topp men aldrig hennes riktiga sidor som vi ser i liven 80% av tiden därinne. Och sen att dom utesluter Tanja så mkt från programmet är så jävla sjukt!

Håller med EXAKT
Medlem
UncleTompas avatar
Citat:
Skulle bara fattas att hon flyger på Emelie. Hon har flugit på tjejjer förr och slagits, i tv.
Snart kommer vi få se upplopp i mindre skala mellan Nardos fans och Emelies på Stockholms gator. Likt fotbollshuliganerna. Hur patetiskt?
Medlem
ziggarillens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Vemseringen
Jag förstår, har missat en hel del av den här tråden faktiskt så har missat att andra fått mycket hat. Jag röstar på tanja som jag skrev i en annan kommentar.
Jag såg bara, både på sociala medier och här, att Nardos fått fruktansvärt mycket hat vilket jag reagerade på och ville försvara. Jag gillar att diskutera och skapa en dialog, och tycker förstås inte att någon av deltagarna förtjänar hat på den nivån som jag har läst vissa kommentarer som riktats mot nardos. (har som sagt inte hittat några om andra deltagare än, men läser igenom tråden en del. Ångrar lite att jag inte följt denna från start!)

Tror att Nardos är en fin tjej bakom fasaden hon byggt upp, och behöver några år att mogna och hitta sig själv.
Det är bara att sätta på dig glasögonen och gå tillbaka till inlägg 1. Om en vecka är du klar och vet vad flashbackarna tycker om kissemissarna.
Medlem
Nardos bör fundera på att lyssna in lite mer vad den andra säger. Emelie är tydlig med ”när jag..”, ”enligt mig…” men ändå vänder Nardos allting. Hoppashoppas hon ryker imorgon
2021-05-21, 22:53
Medlem
Herregud Nardos ska fan prata om aaaaalla andra heeeela tiden o lägga i deras business
Skärp dig förfar ! Du vill bara vinna diskussioner
Medlem
Citat:
Hoppas Emelie inser att hon har en chans att trigga henne. Få henne utkastad!
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Anonym396
Nardos har haft 1000 sådana här diskussioner/bråk som ej kommer med i avsnitten.

Eller så klipper de det fint för Nardos.

Det kommer komma med när Narnia säger att hon alltid står upp för kvinnor
Medlem
Nardos började bli svart i ögonen redan under avsnittet när de visade Adrian och Madde i gymmet.

Man får aldrig byta vänner enligt Nardos.
Nardos fortsätter jaga Emelie och vill få henne bli arg och göra dumma saker.

Tror Tanja gick innan hon lackade ut på Nardos rejält känns som hon är irriterad av hennes uppträdande denna vecka.
Medlem
Okej Emelie får inte välja att inte vara kompis med Adrian, men Nardos hon får välja att avsluta sina vänskaper med folk till höger och vänster där inne?!? VAD BRA. Rimligt. Jävla nolla
Medlem
Anonym396s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Gbg17
Ännu en kväll den här veckan som nardos förstör stämningen och hon drar på sig största offerkoftan nu!! Fyfan för henne asså, finns ingen i huset som beter sig såhär enormt omoget och därför skriver jag om nardos nu och inte pga hennes hudfärg! Finns inget överseende för det här beteende att hon är vilsen eller kanske har haft det jobbigt. Så jävla mkt tjat om att hon har sina problem och historia som hon drar upp hela tiden. Hon är helt orimlig som människa asså! Vad fan håller hon på med nu? Låt Emelie tycka vad hon vill om Adrian, Emelie är den enda som sett Adrians riktiga sidor som inte var så positiva. Varför ska nardos nu ifrågasatte det? Vilken idiot hon är asså, låt Emelie vara! Hon hackar på Emelie hela tiden! Adrian försökte få ut emelie i många veckor

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in