2021-05-21, 21:57
Medlem
Vad är det för avsnitt nu? Nått där Simon och Emelie framstår som skit och Nardos är bäst som vanligt?
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av 1754
Ja, det är min smak på kvinnor. Det jag skriver är inte ett dugg äckligt.

Narnias kropp är perfekt.
Du skrev alla vita tjocka tjejjer är äckliga. Tycker du, ja.
Medlem
1754s avatar
Är det helgavsnitten dom visar för deltagarna? Jag vägrar se på vardagarna eftersom det är från studion, och bara huset finns bara på play.
2021-05-21, 21:58
Medlem
1754s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Miraquel
Du skrev alla vita tjocka tjejjer är äckliga. Tycker du, ja.

Många tycker tjocka vita tjejer är äckliga. Tuttarna kan vara nice dock.
Judith är dock en tjockis med små tuttar. Det är riktigt fail.
Medlem
Spajdors avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 1754
Är det helgavsnitten dom visar för deltagarna? Jag vägrar se på vardagarna eftersom det är från studion, och bara huset finns bara på play.
Det är utan studio
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Hurtbullen10
Vad är det för avsnitt nu? Nått där Simon och Emelie framstår som skit och Nardos är bäst som vanligt?
FINNS något annat avsnitt än sådana..?🙄
2021-05-21, 21:59
Medlem
Citat:
Vad FAN missade vi under censuren nu?!

Väldigt oklart... Kanske hon tjatat till sig ngt mer som får henne att se bra ut? Såg inte ens dessa avsnitt, så jag har ingen aning?
Medlem
Anonym396s avatar
Citat:
Så är alla avsnitt klippta. Nardos ser bra ut i alla avsnitt.

Tanja har tur om hon får en bikt detta avsnitt och det kommer med något samtal som hon är med i.
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Anonym396
Jag kommer inte hata på Nardos efter detta program, även om TV4 myglar fram henne till vinst. Det blir ett argt inlägg. Jag tar en suck över att Sverige har röstat på henne istället för en underbar människa som Tanja och släpper alla känslor jag haft denna säsong och går vidare med mitt liv.

Om du bara har tittat på avsnitten så tycker inte jag att du har en bra bild om vad som händer i huset. TV4 har varit väldigt snälla mot Nardos hela säsongen och klippt bort när hon är oresonlig. Det värsta de har tagit med var när Nardos anklagade Adrian för att vara sexistisk i TV men Kirsty försvarade givetvis det i studion.

Jag håller inte med om att andra i tråden INTE har fått lika mycket hat. Jag tycker det är fula taktiker att skapa kampanjer på sociala medier pga vad Flashback skriver. Jag tycker att Adrian var trådens hatobjekt när han var i huset. Jag störde mig på Adrian ännu mer än Nardos. Han är den enda deltagare som min magkänsla säger är falskare än Nardos.

Jag kommer ihåg att Emelie var hatad här förut också. Hon fick mycket skit för sitt utseende, sina tuttar osv. Tanja fick mycket skit för att hon höll på med Peddot. Nu är inte jag svart men jag tror att Adrian, Emelie och Tanja kommer ha det svårare att läsa igenom tråden än Nardos.

EDIT: Gamnacken har fått lika mycket hat som Nardos.

Nu blir jag lite nyfiken. Peddot? Pedram? Vad har jag missat? Har inte följt tråden tidigare så har missat mycket som skrivits, så jag kan ha fel i att bara Nardos får hat. Utgick endast från det som skrivits den senaste tiden.
Men jag är nyfiken, är det något som pedram har gjort?
2021-05-21, 22:00
Medlem
Kom det här avsnittet bara för att de bestämde sig för att bada och Nardos inte ville?
Så mycket makt kan hon väl inte ha?

Det är inte med på schemat.
Medlem
1754s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Spajdor
Det är utan studio

Då lär dom undra eftersom vardagsprogrammen ( bara huset ) är kortare än helgprogrammen.
Medlem
Ridnes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Flor-Ida
JA JÄVLAR!

Eritreas självständighetsdag firas den 24 maj varje år, och är den viktigaste nationella helgdagen i Eritrea.
https://sv.wikipedia.org/wiki/Eritreas_sj%C3%A4lvst%C3%A4ndighetsdag

Riggat från början till slut. Ångrar att jag ens började titta.

Jag också.. trodde att realityprogram skulle vara safe från samhällspropaganda och uppläxande men icke. Kommer aldrig mer titta på skiten.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in