2021-05-21, 21:27
Medlem
xrlpyts avatar
Nardos största favoriter i huset har väl varit just killar.
Medlem
Anonym396s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Havrepuff
Något jag inte förstår med allt runt Nardos, är folk som skriver "en kvinna som lyfter kvinnor"...Lyfter kvinnor? Är det något Nardos gjort hela säsongen så är det att skälla på kvinnorna, men inte männen bland annat vad gäller sysslor. Männen blir ursäktade och hon kommer med "förklaringar", medan hon börjar bråka med kvinnorna. Ett bra exempel är hur hon hanterat Adrian.
Propaganda från Nardossekten.
Medlem
Och nu får vi se ytterligare ett bevis på hur mycket Nardos har utvecklats som människa under programmet...
2021-05-21, 21:28
Medlem
ziggarillens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MajorMercury88
Nardos liknar min faster både på gott och ont, nu mest ont.
Hon liknar vår lokala tiggare och inte barra till utseende. Även rösten och dom spontana utropen när dom skriker -Hej hej, takk so micket!!
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Vemseringen
Vad är grejen med allt hat mot just Nardos, på riktigt? Har någon sett till hur andra deltagare i huset beter sig? Förutom Tanja såklart, för hon är omänskligt snäll och helt enkelt en sjukt bra person.

Min poäng är iallafall att jag förstår att man hatar kampanjen som går runt, den om något gör att jag inte vill rösta på Nardos eftersom hudfärg ska fan inte spela någon roll i resultatet, utan folk borde helt sonika rösta på den människan som är ens favorit. Men snälla, kampanjen är inte Nardos fel. Nardos är precis som alla andra i huset en person som varit inlåst i snart 100 dagar och utsätts för enorm press med kameror som konstant filmar dig. Alla dina bra och dina dåliga sidor kommer synas, för ingen människa är alltid på topp. Varför är det ingen som snackar om hur Simon beter sig? Eller Emelie? Simon gör bra tv, men är en fruktansvärt irriterande omogen liten fjant stor del av tiden. (Nej, Simon är inte min favorit)
Folk i tråden säger att det inte handlar om rasism men det är för mig helt orimligt hur Nardos är den enda som tar upp det här kommentarsfältet och att det är så fruktansvärt mycket hat riktat mot just henne.

I mina ögon är nardos en ung och vilsen tjej som först söker till ett program som tjafs där det sitter ett gäng människor som saknar värdighet. (jag har inte sett mycket av tjafs, utan kollade enbart upp det efter Nardos nämnt sin medverkan inne i huset). Sedan går in i big brother, först som en utåtagerande orten-brud som har taggarna utåt mot allt och alla, förmodligen för att hon länge behövt ha det för att försvara sig. Men senare mjukar upp sig mer och mer, får mer förståelse för andra människor och får förståelse för sig själv och sitt eget beteende. Visst kan nardos också bete sig illa ibland, men det gör bokstavligen alla i det där huset (förutom Tanja). Nardos har förmodligen en lång väg kvar att gå, men likaså har Simon, Emelie och många andra som varit i det där huset. Det man måste komma ihåg är att i slutet av dagen så är alla dessa människor, och dom alla har uppenbarligen stor respekt för varandra.

Håller inte med dig om att hon har mjuknat upp. Hon fortsätter med sitt omogna, egoistiska och respektlösa beteende. Och det har man sett minst varje kväll den här veckan. Så det är iaf mitt svar till varför jag ogillar henne, och hennes beteende står ut mot deras andra negativa sidor för hennes beteende är nästan jämt och inte bara negativa sidor som kommer fram ibland. Den här veckan tex när hon suttit varje utröstning och tjatat om att det är hon som åker och när det är ngn annan så fortsätter hon tjata om att hon hade minst röst osv osv osv osv och det är respektlöst tycker jag, ingen annan har gjort det därinne i veckan. Ist har dom om och om igen bett henne snällt att sluta tjata om det. Sen på poddstunden så var hon den enda av dom därinne så snackade skit om samtliga personer som är kvar i huset, ingen annan gjorde det. Sen har hon varit riktigt otrevlig, dryg och elak mot Emelie flera ggr den här veckan i olika kommenterar hon lagt mot henne. Det att hon äter eller inte äter vissa saker när det passar henne är också väldigt störande för det är väldigt egoistiskt. Att hon sen sitter och pratar om somaliska tjejer är på ett visst sätt är okej men skulle ngn annan lägga sånna kommentarer om och om igen så skulle det vara rasism.
Ja jag kan fortsätta om varför det skrivs mer om nardos än dom andra men behöver skriva en bok då. Och dom andra har respekt för varandra därinne men nardos är den enda därinne som inte har respekt för dom andra och det finns det många mer exempel på.
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av 1754
Emelie du skulle bara veta. I år kommer Narnia vinna enbart för hennes hudfärg pgr av hatet hon fått här på Flashback av vissa personer som använder N-ordet.
Är det inte väldigt konstigt att de kontona bara dyker upp när en viss person vill starta lite drama till Nardos förmån?
Medlem
så adrian var inte tråkig men snygg då nardos?
2021-05-21, 21:29
Medlem
Anonym396s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Spajdor
Helt sjukt vilka oväsentliga saker hon ska börja tjafsa om och sen inte bara kan ta att hon kanske hört fel.

Citat:
Ursprungligen postat av vamos538
Att Nardos nu säger felaktiga uppgifter till Emelie om att att Emelie skulle ha statistik från detta år??! Nardos måste ju fatta själv att hon inte alls har sagt så utan sa tidigare år... Att Nardos dessutom påstår att hon har rätt lol när det är ett helt orimligt resonemang
Nardos är sjuk i huvudet. Emelie har hanterat henne så bra denna vecka.
2021-05-21, 21:29
Medlem
Ghandis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ziggarillen
Allvarligast är om folk har satsat pengar på odds om denna vidriga produktion själva sitter och bestämmer vem av deras bekanta som ska vinna. Borde bli skandal och anmälas om så är fallet. Tyvärr är jag djävligt misstänksam och det förstör en stor del av intresset att rösta.

Just det ja man kan ju spela och satsa pengar på BB. DÅ måste det garanterat finnas lagar dom måste hålla sig till. Intressant nu när jag kom på det. Önskar någon mer insatt kunde ta tag i detta och anmäla tv4 eller spelbolag till kanske spelinspektionen eller annan kontroll instans.

När någon inblandad i fotboll t.ex spelar på egen match eller så så blir det ju domstol om det är läggmatcher eller annan manipulering.
Och klart att Bb valt ut vinnaren innan bb startade, och cencurerar fram denna och då kan dom ju spela på detta tidigt, inte själva kanske men via annan person....
2021-05-21, 21:30
Medlem
ziggarillens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Teerix65
Simon har vid upprepade tillfällen betett sig som ett svin på olika sätt. Att du väljer att acceptera det som normala människor uppfattar som ohyfsat är ditt eget problem. Ägna dig åt det du i stället för att bekymra dig om skribenters eventuella existerande eller framtida familjemedlemmar.
Håll bara käften och vi som gillar Simon kan tänka själva!! Du verkar ganska märklig som fortfarande sitter och mår dåligt över något som dom flesta har lagt bakom sig. Har det fastnat i ditt huvud så kanske det finns någon medicin att få.
Medlem
1754s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av gorbag
Är det inte väldigt konstigt att de kontona bara dyker upp när en viss person vill starta lite drama till Nardos förmån?

Dom kontona har väll ändå varit med från starten av denna säsong, eller...?
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Hurtbullen10
Hon blev stött för att Emelie fick linnen också. ”Visst är det big brother som gjort dem?” sa hon livrädd ifall var Emelies fans de kom från.

Hurtis... hur är det möjligt att vi fortf ens lever? De sista dagarna känns som en ren tortyrkällare. Behöver checka in på ngt ödsligt detox-spa på måndag tror jag allt. Hänger du med?

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in