2021-05-21, 21:25
Medlem
Faaaaan i helvete!!!! NU FÅR HON GE SIG!!!! 🤢🤮
Medlem
ziggarillens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 190401
Måste erkänna att det känns rätt nice iaf att man sluppit betala för cmore under hela BB perioden. Noll kronor har dom fått precis vad jag anser TV4 produktion AB BB vart värd. Tar de me en klackspark vettja😂🤣🕹😩😂👨‍👨‍👦‍👦😇🤩
Jag hade blivit tokig även om det bara hade kostat 20 kronor att betala för Cmore. Tog gratisprovet men kastade mig på uppsägningen några dagar senare då det var det mest långtråkiga som visats. Att höra hur mycket dom älskade varandra och så ett tjut varannan sekund från Judit och Nardos. Hade inte ens betalat om det kostade 50 öre. TV-timmen är plågsamt nog och speciellt när dom äckliga personer sitter i studion och refererar en massa skit. Aldrig mer BB för min del.
Medlem
Håll käft Nardos.
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Gbg17
Ja det är ju här på Flashback man vill läsa om sånna mysterium som blir lösta, men ingen har knäckt hennes hemlighet med namn, boende, familjen eller nått

Sök på Nardos Abraha på ratsit så får du fram allt.
Medlem
Anonym396s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Vemseringen
Vad är grejen med allt hat mot just Nardos, på riktigt? Har någon sett till hur andra deltagare i huset beter sig? Förutom Tanja såklart, för hon är omänskligt snäll och helt enkelt en sjukt bra person.

Min poäng är iallafall att jag förstår att man hatar kampanjen som går runt, den om något gör att jag inte vill rösta på Nardos eftersom hudfärg ska fan inte spela någon roll i resultatet, utan folk borde helt sonika rösta på den människan som är ens favorit. Men snälla, kampanjen är inte Nardos fel. Nardos är precis som alla andra i huset en person som varit inlåst i snart 100 dagar och utsätts för enorm press med kameror som konstant filmar dig. Alla dina bra och dina dåliga sidor kommer synas, för ingen människa är alltid på topp. Varför är det ingen som snackar om hur Simon beter sig? Eller Emelie? Simon gör bra tv, men är en fruktansvärt irriterande omogen liten fjant stor del av tiden. (Nej, Simon är inte min favorit)
Folk i tråden säger att det inte handlar om rasism men det är för mig helt orimligt hur Nardos är den enda som tar upp det här kommentarsfältet och att det är så fruktansvärt mycket hat riktat mot just henne.

I mina ögon är nardos en ung och vilsen tjej som först söker till ett program som tjafs där det sitter ett gäng människor som saknar värdighet. (jag har inte sett mycket av tjafs, utan kollade enbart upp det efter Nardos nämnt sin medverkan inne i huset). Sedan går in i big brother, först som en utåtagerande orten-brud som har taggarna utåt mot allt och alla, förmodligen för att hon länge behövt ha det för att försvara sig. Men senare mjukar upp sig mer och mer, får mer förståelse för andra människor och får förståelse för sig själv och sitt eget beteende. Visst kan nardos också bete sig illa ibland, men det gör bokstavligen alla i det där huset (förutom Tanja). Nardos har förmodligen en lång väg kvar att gå, men likaså har Simon, Emelie och många andra som varit i det där huset. Det man måste komma ihåg är att i slutet av dagen så är alla dessa människor, och dom alla har uppenbarligen stor respekt för varandra.

Det säger alla i Nardossekten. Men hon har fan inte gjort någon resa som hon pratar om. Nardos är i mina ögon samma människa hon var när hon klev in dag 1. Hon älskar ordbajseri och att prata om sig själv.

Även om Simon är en jävla idiot och barnunge som drar ner stämningen i huset, så ''vet'' jag att han har hjärtat på rätt ställe. Jag skulle inte vågat säga detsamma om Nardos efter att ha tittat på liven i 100 dagar.

Emelie är en ung och omogen tjej med dålig självkänsla. Vilket vi ser när hon pratar om män hela tiden, hånglar upp första kille som kommer in i huset. Nardos är en egenkär narcissist som är otroligt beräknande. Det går inte att ''fixa'' henne även om hon växer upp och får lite livserfarenhet.

Men jag kanske är helt fel ute och ni i sekten har rätt om er prinsessa som är snäll, empatisk och som har utvecklats?
Medlem
FishGbgs avatar
Natchos visar sin fina goa sida,jävla stolpskott
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Hurtbullen10
Nardos skapar ett jävla tjafs och sen skyller hon på Emelie att HON gör det till värsta grejen?! Förbannade jävla idiot

Ja, hon har fan målat in sig i ett hörn nu, Nardos.
2021-05-21, 21:26
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ziggarillen
Hur fan kan man sitta i veckor och vara irriterad för att en dokusåpadeltagare gjort en spontan miss. Stackars dina ungar om du har eller får några. En långsint djävla förälder som aldrig kommer förlåta att ungen gjorde något mindre bra. Herregud! Hur många pajasar finns det egentligen som fastnat i något som dom flesta lagt bakom sig sen lång tid tillbaka.

Skriket från invandraren får vi däremot stå ut med all tid som man vill titta på programmet. Många fler än mig har nog avslutat Cmore för om man vill lyssna på detta är man nog lite tokig själv. Simon är kung och ska vinna BB om allt går rätt till.

Simon har vid upprepade tillfällen betett sig som ett svin på olika sätt. Att du väljer att acceptera det som normala människor uppfattar som ohyfsat är ditt eget problem. Ägna dig åt det du i stället för att bekymra dig om skribenters eventuella existerande eller framtida familjemedlemmar.
Medlem
fram med siffrorna på mammaknullarguppen den som har är ni snälla
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ridne
Ja man känner sig lurad även om man har vetat om riggningen länge.. vi i tråden har ju kommenterat det hur länge som helst, men man har samtidigt haft något naivt hopp om att man ska ha haft fel och att allt faktiskt går rätt till. Idiotisk.
Man har suttit och tittat på förnedrings-tv där Nardos har fått glassa fram och ingen har vågat kritisera henne när hon betett sig dåligt för då har de fått bannor av produktionen och "tittarna".
Som Annie Lööf sa.. Jag äter upp min sko om inte Nardos "vinner" på Måndag. De vågar inte låta Emelie vinna.

Jag har haft väldigt svårt att tro på alla skriverier här om rigg och uppgjort osv osv osv. Men nu känner jag att inte ens jag kan slå bort det här längre. I likhet med Pk-mammorna så tog det tid innan poletten föll ända ner här hos mig.
Känns helt sjukt!!
Medlem
1754s avatar
Emelie du skulle bara veta. I år kommer Narnia vinna enbart för hennes hudfärg pgr av hatet hon fått här på Flashback av vissa personer som använder N-ordet.
2021-05-21, 21:27
Medlem
Anonym396s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Havrepuff
Något jag inte förstår med allt runt Nardos, är folk som skriver "en kvinna som lyfter kvinnor"...Lyfter kvinnor? Är det något Nardos gjort hela säsongen så är det att skälla på kvinnorna, men inte männen bland annat vad gäller sysslor. Männen blir ursäktade och hon kommer med "förklaringar", medan hon börjar bråka med kvinnorna. Ett bra exempel är hur hon hanterat Adrian.
Pedram har en ''fettfin kvinnosyn'' enligt Nardos.

Bara titta på hur hon har behandlat Emelie, Judith, Madde, Tanja m.fl. när hon är sura på dem.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in