2021-05-21, 20:57
Medlem
ziggarillens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av UncleTompa
Äh den risken är nog redan realiserad. Men visst. Blir synd om vem som helst som åker så här nära finalen. För min del får det gärna bli Simon dock.
Negern ryker. Längtar redan att se hur dom bär ut henne skrikande.
2021-05-21, 20:57
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Anonym396
Kan du stanna vid affären när du åker hem? Jag vill ha UUUUST på min TACUUUUUUS!

Pruttein, importaaange! Sen blir det match i burkputt hela kvällen.
2021-05-21, 21:00
Medlem
Frontes avatar
Otroligt att det ska va så jävla svårt att bli av med mistluren Nardos, man får ju sänka ljudet på tv:n så fort hon är i bild annars spräcker man högtalarna....
Medlem
ziggarillens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av hittanemoo
Vi måste påminna alla här om hur han har förgyllt liven alla dessa dagar. Han är en citatmaskin om något.

Sedan borde de inte haft så mycket fest - fylla är hans svagaste tillfälle.
Jag kan inte se att fläsk-Judit eller någon av dom andra varit charmiga på fyllan. Samtliga skrek av förtjusning när det nalkades brännvin. Simon är inte mer alkis än någon av dom övriga suputerna.
Medlem
Tanja, Emelie och Simon har sköna samtal så verkligen synd att inte Nardos drar imorgon. När hon är med är det som den där känslan när platserna vid barnbordet tog slut så man får ha en 8-åring bredvid sig och måste anpassa samtalet och mängden svåra ord.
2021-05-21, 21:01
Medlem
julita55s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ziggarillen
Jag tror dom flesta normalbegåvade minns hur underhållande Simon varit så jag känner mig ganska lugn. Tror inte ens han behöver en fanclub som försöker övertyga folk om hur fantastiskt, underbar och omänskligt fin Tanja är. Hon borde få bli en staty efter detta arrangemang.

Simon är underhållande, det är sant men samtidigt är han äcklig, spottar på folk och kallar dem smuts!!
Där tappade han alla sina röster hos mig..
Medlem
NamnlosBarns avatar
Vad tycker ni om repris på teman som de får uppleva. Är verkligen Big brother så fantasilösa. Hade hellre sett deltagarna slappa och inte göra någonting... snark.
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av chokladvanilj
Tanja, Emelie och Simon har sköna samtal så verkligen synd att inte Nardos drar imorgon. När hon är med är det som den där känslan när platserna vid barnbordet tog slut så man får ha en 8-åring bredvid sig och måste anpassa samtalet och mängden svåra ord.

De tre i soffan nu hade varit en dröm att ha till finalen.
2021-05-21, 21:03
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ziggarillen
Jag kan inte se att fläsk-Judit eller någon av dom andra varit charmiga på fyllan. Samtliga skrek av förtjusning när det nalkades brännvin. Simon är inte mer alkis än någon av dom övriga suputerna.
Jag tror inte vi fattar hur jäkla tråkigt det är där inne, varje avbrott i tillvaron är en höjdpunkt. Att slussen öppnas eller att det är tävling är det enda som händer, det är klart att de blir jäkligt exalterade alkoholister allihopa.
2021-05-21, 21:03
Medlem
hittanemoos avatar
Jag förstår inte hur Simon kan ta det här så bra!

Tänk om alla fått roliga priser osv och Nardos "mest arg". Hon hade KÅÅÅÅÅKAAAAT.
2021-05-21, 21:04
Medlem
ziggarillens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av julita55
Simon är underhållande, det är sant men samtidigt är han äcklig, spottar på folk och kallar dem smuts!!
Han behöver inte din röst . Vi är tillräckligt många normalbegåvade som ser rätt sida av Simon. God natt med dig , smuts!!
2021-05-21, 21:04
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av julita55

Mig med. Man kan inte ha överseende HUR många ggr som helst. Men jag gillar honom ändå på nåt dumt sätt, fast jag fortfarande är irriterad på hans beteende. Jag ser hellre Simon i final än Nardos fast det i praktiken innebär vinst för Emelie.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in