2021-05-21, 18:27
Medlem
Anonym396s avatar
Usch, Kongo i BB:s senaste inlägg uppmanar folk att rösta på Nardos för att göra historia.

Förlåt, Tanja. Men i finalen så kommer jag vara tvungen att lägga mina två röster på Emelie för jag tror att hon har bäst chans att stoppa Nardos och TV4. Jag kommer följa dig på Youtube och din resa efter huset. Jag hoppas att du kan överraska mig och vinna allting när du har fått så lite TV-tid, men jag tror inte det. Oavsett vad så är du och Simon de inofficiella vinnarna detta år och ni hade lätt fått fler röster än Nardos om produktionen hade målet att försöka vara rättvisa. Jag önskar er alla lycka i livet men det behöver ni inte för ni kommer komma långt tack vare era fantastiska personligheter.
2021-05-21, 18:27
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ridne
Du är antingen:

1. Invandrare
2. Hjärntvättad miljöpartist
3. En del av tv4-produktionen

Eller alla tre i ett vilket inte vore en omöjlighet.

BBs favorisering av Nardos uppfattas till och med av pk-svennar i facebookgruppen så produktionen gick ett steg för långt denna gång
Än finns tid att tänka om...
2021-05-21, 18:29
Medlem
Ghandis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DehydratedApple
De tror att de ska få resor, bilar och dyr elektronik. Så jävla blåsta.

Framförallt tror dom att dom ska bli positivt belönade.....
Det är ju kategorier som inte är det. men tyvärr är det väl inte det då. har ej kollat insta så vet inte vad BB har valt ut. Är ju säkert curlade categorier.o pk.
2021-05-21, 18:30
Medlem
Ghandis avatar
Det blir ett pris som detta : https://www.youtube.com/watch?v=KkyZQ8APciM
Medlem
Omröstning från spoilerkvinnans IG

Vem röstar du på?

Emelie 10190
Tanja 5635
Nardos 9330
Simon 841
Medlem
ziggarillens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av trazdockans
På riktigt hörrni, jag ger upp. Jag har sett fram mot finalen men nu vill jag inte se en enda minut till vare sig fram tills finalen eller själva finalen i sig. 👎

Jag lär hålla mig uppdaterad här, men jag pallar inte se mer av skiten nu.
Jag pallade inte ens en kvart att titta på dessa medelmåttor som vistats i dokusåpan. Imponerad av alla som klarar av att lyssna på den skrikande negern. Den djävla fjuttiga timmen kl. 19.00 består av 75% skrik och sen lite pladder från dom övriga. Igår var det faktiskt riktigt kul när dom visade klipp för deltagarna och när Emelie var förbannad för att Dennis hade stånd. Så djävla roligt och jag var tvungen att spola tillbaka ett par ggr. Väldigt bra. Sen kom den tråkiga studion tillbaka och den rödhåriga ser ut som hon vantrivs i sin stol. Så skönt när det här är över och jag hoppas få se att Simon vinner. Ingen av dom andra har varit lika underhållande som han.
Senast redigerad av ziggarillen 2021-05-21 kl. 18:35.
Medlem
Mouchinos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ridne
Ja grattis produktionen som spär på rasismen i samhället genom att favorisera Nardos och förnedra alla andra i 100 dagar. Bra jobbat!

Ja tyvärr blir det så fel när man gör så för att det är på ett sätt att visa att den personen är mer värd för att den kommer från ett annat land och det är också en form av rasism när man särbehandlar vissa. Eller om vissa i produktionen själva kommer från ett annat land och då visar solidaritet med Nardos. Det finns rasism från båda hållen, de som setat här och spytt ur sig hat mot henne och de som nu sponsrar Nardos på Insta som drar detta ännu längre med att just lägga fokus på hennes härkomst och verkar själva nu gå ifrån faktumet att Nardos är en människa av kött och blod. Att spä så här är bara idiotiskt för det leder inte till något positivt då de är en grupp som går till extrema längder och spammar sönder Insta. Jag hoppas verkligen inte att detta förvärrar Nardos situation när hon kommer ut, då jag inte tror att hon hade gillat Nardos Gangs tillvägagångsätt.
2021-05-21, 18:31
Medlem
missade brevet vad stod det? ska dem få några hälsningar på skärmen eller i rev
Senast redigerad av allanmadsen 2021-05-21 kl. 18:33.
2021-05-21, 18:34
Medlem
Ghandis avatar
Ansiktet bara en sargad mamma kan älska : https://www.imagebam.com/view/MEEQV8

Gråt inte nu.
2021-05-21, 18:35
Medlem
Zingo2s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av chokladvanilj
Omröstning från spoilerkvinnans IG

Vem röstar du på?

Emelie 10190
Tanja 5635
Nardos 9330
Simon 841
Om så fallet på måndag får Nardos mina röster! Emelie ska fan inte vinna!
2021-05-21, 18:36
Medlem
ziggarillens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ghandi
Ansiktet bara en sargad mamma kan älska : https://www.imagebam.com/view/MEEQV8

Gråt inte nu.
Vad är problemet? Jag ser bara en normal bild på en kille som rakar sig.
2021-05-21, 18:36
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Anonym396
Usch, Kongo i BB:s senaste inlägg uppmanar folk att rösta på Nardos för att göra historia.

Förlåt, Tanja. Men i finalen så kommer jag vara tvungen att lägga mina två röster på Emelie för jag tror att hon har bäst chans att stoppa Nardos och TV4. Jag kommer följa dig på Youtube och din resa efter huset. Jag hoppas att du kan överraska mig och vinna allting när du har fått så lite TV-tid, men jag tror inte det. Oavsett vad så är du och Simon de inofficiella vinnarna detta år och ni hade lätt fått fler röster än Nardos om produktionen hade målet att försöka vara rättvisa. Jag önskar er alla lycka i livet men det behöver ni inte för ni kommer komma långt tack vare era fantastiska personligheter.

Ja, det är så man nog får tänka. Alla röster på den tredje kommer vara till spillo. Det kommer stå mellan Narcos och Emelie och jag VÄGRAR SE HENNE VINNA. V Ä G R A R.

Alltså skicka in vinsten till VEM i helskotta som helst. Stefan Löfven, Blondinbella, USAMA BIN FUCKING LADEN - Men fan INTE HON.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in