2021-05-21, 18:00
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av DehydratedApple
Men de är så jääääääävla blåsta jag klarar inte av mer. Tanja tror det är en mänsklig lever med ett inbyggt urinrör. Dessa människor ska tydligen förtjäna en mille. Hur fan ska detta sluta

Men du är ju påriktigt blåst som tror det. Dom fattar ju såklart att det är från ett djur? Är bara du som gör bort dig
2021-05-21, 18:01
Bannlyst
Hoppas dom går och lägger sig snart.
Vem fan vill se detta uppgjorda skitprogram?
Vi såg i gårdagens tittarhälsningar att det är mest mongos och efterblivna som ser på BB 😂😂😂😂😂
Medlem
julita55s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ridne
Jäklar vad haggan fick hybris nu... fakeskrattar högre än vanligt. Hon fick återigen bevis på att hon är produktionens lilla gullegris. Hon tänker på alla peruker hon kan köpa på Tisdag.

lol:
Medlem
Citat:
reagerade också på det... De försökte ALLT för att få Simon dit de ville. Men han gav dem inte den så här inför finalen. Bra Simon

Ja det där löste han bra!
Medlem
Äntligen fick Nardos sin Oxe
Medlem
Ridnes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Dizzi
Grattis till produktionen,👏som vanligt visas avundsjukan sitt fula tryne i forumet. Nardos är såååå favoriserad.🤣🤣🤣🤣

Ja grattis produktionen som spär på rasismen i samhället genom att favorisera Nardos och förnedra alla andra i 100 dagar. Bra jobbat!
2021-05-21, 18:02
Medlem
Emmvalentines avatar
Bara Tanja och Emelie är i finalen så är jag nöjd. Simon har jag lite svårt att förstå mig på, så Nardos får gärna ta tredje platsen.
Känns som att Simon skulle ha lite svårt att hantera alla vinst pengar. Sen är han så enormt medveten om kamerorna och måste hela tiden påpeka hur snäll och bra han är.

Nä tre brudar till final nu!
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Teerix65
Moget.

moget beteende från emelie ja och tvinga rekryterna att titta på när hon ska äta pommes och burgare hade hon betett sig så på ett riktigt regemente hade hon åkt ut med huvudet före
Medlem
julita55s avatar
Citat:
Du är antingen:

1. Invandrare
2. Hjärntvättad miljöpartist
3. En del av tv4-produktionen

Eller alla tre i ett vilket inte vore en omöjlighet.

BBs favorisering av Nardos uppfattas till och med av pk-svennar i facebookgruppen så produktionen gick ett steg för långt denna gång

100%
2021-05-21, 18:03
Medlem
Ridnes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av UncleTompa
Det var väl ändå ett "generiskt mansgråt" grinande? Tror inte en sekund på att det var Simons specifikt. Eller gör jag det......

Ja just gråten vet jag inte.. Men när Simon kom ut igen från sovrummet och in i köket så körde de återigen BÄÄÄÄÄÄ! i högtalarna. Jätteroliga de är.. höhöhö förnedra svennar. Much fun much laughter.
2021-05-21, 18:03
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av chokladvanilj
Hon fick ALTERNATIV som BIG BROTHER bestämt. Tror ni hon själv skulle hitta på att göra så? Hon trodde alla skulle få god mat.
Innan du kallar mig rasist kan du gärna citera något rasistiskt jag skrivit i tråden. Men fattar att det är ditt enda försvar när du visar prov på att vara så förbannat pantad.
Hear,hear!
2021-05-21, 18:04
Medlem
Ridnes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av OscarOrso
Ja, de hade nog inte räknat med att de skulle ta det så bra som de gjorde.
Det får mig bara mer orolig för vad de tänker trolla fram för ess ur rockärmen nu, när det inte gick vägen...

Antagligen alkohol... för att sedan ta något avsnitt (antagligen där han skäller på Nardos.) Sedan får Nardos gå in i annexet och få kärlekshälsningar i en timma medan de andra ska handtvätta hennes kläder och tvätta hennes peruker elelr nåt.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in