2021-05-21, 17:33
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ridne
Samma här... nu fick hon maten. Sedan sitter hon och gapar att Simon ska hjälpa henne med Berra och att han ska komma och äta hennes injera. Kan hon inte bara låta honom vara..... Snacka om att inte känna av läget. Tycker inte att Simon är tjurskallig här alls. Han är den enda som beter sig normalt just nu.. Tanja och Emelie lallar med och fjantar med Nardos istället för att yttra missnöje vilket vem som helst borde tycka att det faktiskt är.

Nepp.. inget mer BB idag tror jag. Får högt blodtryck av BLM-propagandan.

Jag kunde inte hålla med mer. Jag tror att varken Emelie eller Tanja förstår vad som pågår. Dom har väl blivit totalt hjärntvättade därinne. Simon är den enda som har uppfattat vilken favorisering det varit för henne sedan dag ett.
Hade varit riktigt ledsen och besviken om jag ställt upp i ett programformat som visade sig vara ett helt annat än vad dom utsatts för. Jävlar vad det här är uppgjort. Hon fick miljonen innan hon gick in, helt hundra..
Jävligt synd om de övriga deltagarna om dom inte fick veta detta innan.
2021-05-21, 17:33
Medlem
Ridnes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Zingo2
Helt fel.😀 När Emelie och hon fått upp Berra på stolen, ropade hon på Simon. Inget annat.

Nej inte fel. När de ropade ut i högtalarna att Nardos skulle gå och hämta sina handdukar i slussen så ropade hon efter Simon för att hon tyckte att han skulle hjälpa henne att dra Berra dit. Sedan när hon fått upp Berra på stolen så ropade hon efter Simon igen för att hon ville att de alla skulle äta av prinsessans eritreanska favoritmat.
2021-05-21, 17:34
Medlem
Zingo2s avatar
Ni som skriver och läser här, har ni inte fattat att Nardos är omtyckt i huset?
Hur många ggr har Nardos varit nominerad av deltagarna i jämförelse med de övriga som är kvar nu?
Hon är inte min favorit, det är Simon och Tanja.
Blir trött på allt jävla gnällande på Nardos.
Bannlyst
Sista kvällen med gänget och den sabbar dom med militärveckan och ge negern favoritmat och dom andra inälvsmat.
Åk till Farsta och spräng skiten.
Medlem
Det var TANJA som gav Nardos Injeran era inavlade rasister.
inte big brother... HAHA
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Gnomegirl
Nu säger jag upp mitt Rädda Barnen konto. Inte en jävla spänn till åt Afrikaner.

MVH/Gnomegirl.
Intresseklubben antecknar
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av runkapunka999
Att folk röstar på en POJKE som gråter när han inte får som han vill och lägger sig och sover istället. HAHAHAHAHA.

Pojkar som inte ser att frågan är större än så borde knappt ha rösträtt 😜
Medlem
Bra Simon!

Han kanske har hittat en ny strategi nu! 👍
2021-05-21, 17:35
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Zingo2
Ni som skriver och läser här, har ni inte fattat att Nardos är omtyckt i huset?
Hur många ggr har Nardos varit nominerad av deltagarna i jämförelse med de övriga som är kvar nu?
Hon är inte min favorit, det är Simon och Tanja.
Blir trött på allt jävla gnällande på Nardos.

Dom tål henne inte, obehaglig aggressiv neger ingen vill stöta sig med.
Äcklig ortenblatte attityd 👮🏽‍♀️🤮😡😡😡😡
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Gbg17
Såg klippet i appen när dom fick maten och då sa ju Simon i bikten att han skulle göra njuren och käka. Vad hände sen efter det? För nu när jag tittar på liven så sover han

han är i köket nu och ska steka till den
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Teerix65
Bra Simon!

Han kanske har hittat en ny strategi nu! 👍

Dåligt Simon, vägra delta, hedern är viktigare än pengar 👮🏽‍♀️
2021-05-21, 17:36
Medlem
Ridnes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av nisse088
Exakt. Jag märkte vart det barkade redan igår med avsnittet. Då väljer ut avsnitt där bardos varit favorit och nu ska dom hjälpa henne att vara roligare sista dagarna. Dövas är det för fel på svenska folket? Behandla henne som vem som helst. Känns nästan som
Omvänd rasism detta hela tiden pågått minst 5 år i Sverige

Precis så är det... Alla som har sagt åt Nardos har åkt ut, fått Dikmen efter sig, eller "tittarfrågor" som produktionen skickat in. Ingen får kritisera henne.. BB favoriserar henne medan de förnedrar alla andra.
Nardos älskar detta och retar sönder Simon när han reagerar på det... jävlar vad gott för henne. Trycka ner svennarna lite extra när tv4 gjort grovjobbet.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in