2021-05-21, 17:29
Medlem
Zingo2s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ridne
Samma här... nu fick hon maten. Sedan sitter hon och gapar att Simon ska hjälpa henne med Berra och att han ska komma och äta hennes injera. Kan hon inte bara låta honom vara..... Snacka om att inte känna av läget. Tycker inte att Simon är tjurskallig här alls. Han är den enda som beter sig normalt just nu.. Tanja och Emelie lallar med och fjantar med Nardos istället för att yttra missnöje vilket vem som helst borde tycka att det faktiskt är.

Nepp.. inget mer BB idag tror jag. Får högt blodtryck av BLM-propagandan.
Helt fel.😀 När Emelie och hon fått upp Berra på stolen, ropade hon på Simon. Inget annat.
Medlem
1754s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Boobbo
Man brukar ju ha hyfsad koll på "sin" kontinent. Jag kan inte afrikas geografi för fem öre, då är jag ändå rätt vass på geografi.

Sen visste hon vart Asien låg och att det bor många där.

Hon hade ju bäst koll iaf! Säger iofs mer om dom andras brist på geografikunskap men ändå.

På Geografitestet som Dickman hade så var hon absolut sämst av alla. Han fick tillochmed säga till henne flera gånger.
Medlem
Injera ser skitäckligt ut
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ridne
Samma här... nu fick hon maten. Sedan sitter hon och gapar att Simon ska hjälpa henne med Berra och att han ska komma och äta hennes injera. Kan hon inte bara låta honom vara..... Snacka om att inte känna av läget. Tycker inte att Simon är tjurskallig här alls. Han är den enda som beter sig normalt just nu.. Tanja och Emelie lallar med och fjantar med Nardos istället för att yttra missnöje vilket vem som helst borde tycka att det faktiskt är.

Nepp.. inget mer BB idag tror jag. Får högt blodtryck av BLM-propagandan.
Exakt. Jag märkte vart det barkade redan igår med avsnittet. Då väljer ut avsnitt där bardos varit favorit och nu ska dom hjälpa henne att vara roligare sista dagarna. Dövas är det för fel på svenska folket? Behandla henne som vem som helst. Känns nästan som
Omvänd rasism detta hela tiden pågått minst 5 år i Sverige
2021-05-21, 17:30
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Anonym396
eyyy, Vad säger du Chokladvanilj? Nardos behöver TV-tid imorgon, fattaru?

PK4 behöver material till sin propaganda om sin egen storhet. Men på redaktionerna är det förmodligen 99% vita människor som jobbar och svarta kvinnor från Tensta som städar upp efter deras grisfester.
2021-05-21, 17:31
Medlem
Simon Sova Kan Du Göra Imorgon I Mammas Säng Upp Med Dig Tjurpuppa.
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av chokladvanilj
PK4 behöver material till sin propaganda om sin egen storhet. Men på redaktionerna är det förmodligen 99% vita människor som jobbar och svarta kvinnor från Tensta som städar upp efter deras grisfester.
Exakt så. Precis så svenska folket fungerar. Det är ju de som allra sjukast
Medlem
Ridnes avatar
Till och med mammagruppen på Facebook rasar över favoriseringen nu... Även de ser konstigt nog fastän de flesta är PK där.
Dessutom såg jag en invandrare som var förbannad på rasistkampanjen de sysslar med och sade att även hon avskyr Nardos pga hennes personlighet.
2021-05-21, 17:32
Medlem
Sitter o tackar BB, dom är så snälla???

Skäms du inte människa… skit samma att du bjuder. Det är inte DET!!!
Medlem
Varför är Simon sur? Och på vilket sätt har negern favoriserats? Slog nyss på liven.
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av IknewIT
För Tanja tycker att lite inälvor och lugn och ro sista helgen är viktigare för henne än lite afrikansk mat och ett jäkla tjafsande och förbannad Nardos sista dagarna i huset.
Förstår henne fullt ut.

Tåls att upprepas.
Ingen skugga ska falla över Tanja p g a gammal hederlig manipulation (från produktionens sida).
Medlem
Såg klippet i appen när dom fick maten och då sa ju Simon i bikten att han skulle göra njuren och käka. Vad hände sen efter det? För nu när jag tittar på liven så sover han

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in