Citat:
Ursprungligen postat av
Mouchino
Okej så då använder de sig själva av generalisering och påstår att denna tråd tillhör de främlingsfientliga?
Jag kan bara tala för mig själv och säga att jag tillhör inte den skaran och och jag har upplevt många,många vettiga och sunda skribenter här och visst det finns ett fåtal människor här som är öppet främlingsfientliga. Det är bara synd att deras inlägg förstör ryktet för dem som är här för att dela sina åsikter och resonera kring BB men det får stå för dom.
Jag vet iaf att både förra årets och detta år har det funnits många här med sunda värderingar och intellekt, det som händer är när dessa andra skriver extrema grejer så syns det mer. Jag tror dock att det goda ändå gjort att denna tråd överlevt och jag uppskattar allt utbyte av tankar jag fått från dessa människor här. .Jag älskar er alla och jag kommer sakna detta sen!
Jag har även lärt mig mycket av de andra busarna här, då jag blivit ännu mer övertygad om hur man inte ska tänka! Jag vill säga detta. Jag älskar er också även om jag verkligen ogillar det ni skriver!
De som aldrig varit involverade i flashbacks subforum tänker nog att det bara är aktivitet i nyhetsforumet med brottsmål.. Ja, att alla trådar ser ut så. Deras okunskap iofs.

att säga att bara SD hänger på FB är ett intressant påstående. Men åter igen - deras okunskap. Shame on them.
Vill också passa på att tacka för roliga och intressanta samtal.

än ska vi väl dras med varandra i några dagar till