2021-05-20, 23:29
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Somsolklar
Emelie. Gurl. Vi hör. Ser. Och älskar dig. Du och Tanja som kombo, guld!

Emelie hur kan man ens gilla, men det gör man, Fett weird. Orkar inte, men orkar för dig sjukt.

Kan inte bara Emelie vinna och Adrian, Pedram och Tess dra åt helvete. Även om Emelie förlåter och ser gör inte vi! Bye BITCHES!
Där ser man På dojjan i kväll...
2021-05-20, 23:30
Medlem
Ridnes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av chokladvanilj
Folk går in i Tanjas live och skriver att man ska rösta på Nardos

De går in i allas live och säger att de ska rösta på Nardos. Hade ju varit önskvärt om de kunde hålla sig till att köra med det på NARDOS lives istället för att crasha alla andras.
2021-05-20, 23:31
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Elsjoggo
har simon däckat?

För över en timme sedan (som vanligt).
Undantaget var när han vaknade upp och pissade ner hela fötterna i duschen.
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av amiliasharborste
Nardos fans kampanjar hårt

https://vm.tiktok.com/ZMetobXYL/

Är det vuxna människor som gör sånt där?
Medlem
Mouchinos avatar
När människor ska försvara och backa en person och reagerar på andras hat så slutar det med att de själva odlar hat i sina hjärtan mot dem som hatar så det sprids bara runt, runt som en löpeld och man kommer ingen vart. Att finna oss själva genom alla människor vi möter är inte lätt och speciellt inte om man vägrar att öppna för den möjligheten.

Det är som att se alla dessa ovanifrån springa runt i en jättestor grotta fullt med gångar men ingen hittar någon utväg ur denna. De vägrar följa varandra då deras hat och stolthet sviker dem men de andra som har kunskap och har störst möjlighet att ta sig ut vägrar också att visa dem vägen som för dem alla mot ljuset! Några kanske på egen hand finner öppningen och några kommer att fortsätta att famla i mörkret!
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Marion86
På Södermalm just nu, Julia, Judith, Tess, Jackie, Stephanie, Mergim, Pedram och Adrian 😱😱😱😱😱

Varför är inte Madde och Joel med tro?
2021-05-20, 23:32
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ridne
De går in i allas live och säger att de ska rösta på Nardos. Hade ju varit önskvärt om de kunde hålla sig till att köra med det på NARDOS lives istället för att crasha alla andras.
Vad är skillnaden. .??? Folk går in i nardos live och promotar Emelie
Medlem
xrlpyts avatar
Tanja berättar om när hon gick vilse (i Stockholm?), mobilen var död så hon kunde inte använda den.

Gissa vem som också följer upp med en historia om när hon gick vilse, för att undvika en kille..
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mouchino
Okej så då använder de sig själva av generalisering och påstår att denna tråd tillhör de främlingsfientliga?

Jag kan bara tala för mig själv och säga att jag tillhör inte den skaran och och jag har upplevt många,många vettiga och sunda skribenter här och visst det finns ett fåtal människor här som är öppet främlingsfientliga. Det är bara synd att deras inlägg förstör ryktet för dem som är här för att dela sina åsikter och resonera kring BB men det får stå för dom.

Jag vet iaf att både förra årets och detta år har det funnits många här med sunda värderingar och intellekt, det som händer är när dessa andra skriver extrema grejer så syns det mer. Jag tror dock att det goda ändå gjort att denna tråd överlevt och jag uppskattar allt utbyte av tankar jag fått från dessa människor här. .Jag älskar er alla och jag kommer sakna detta sen!

Jag har även lärt mig mycket av de andra busarna här, då jag blivit ännu mer övertygad om hur man inte ska tänka! Jag vill säga detta. Jag älskar er också även om jag verkligen ogillar det ni skriver!

De som aldrig varit involverade i flashbacks subforum tänker nog att det bara är aktivitet i nyhetsforumet med brottsmål.. Ja, att alla trådar ser ut så. Deras okunskap iofs. att säga att bara SD hänger på FB är ett intressant påstående. Men åter igen - deras okunskap. Shame on them.

Vill också passa på att tacka för roliga och intressanta samtal. än ska vi väl dras med varandra i några dagar till
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MrsS
Varför är inte Madde och Joel med tro?
För att dom har självrespekt
2021-05-20, 23:33
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ridne

Minns jag galet...eller var det inte någons "gang" som gjorde liknade förra året? Mergims? Amilias? Dvs spammade. Kanske inte direkt hotade.
2021-05-20, 23:33
Medlem
Gnomegirls avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Conny63
Hoppas verkligen det är sista veckan TV4 gör BB for ever . 👎👎👎👎👎👎👎👎

Verkligen!
Drömmen vore om det var sista veckan hela fyran existerade.

MVH/Gnomegirl.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in