2021-05-20, 22:46
Medlem
Vilken kul underhållning. Tur man måste i säng strax 👍🏼👍🏼

#emelie ❤️
2021-05-20, 22:48
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Hydraulslangen
Visst är det så, tyvärr.
Obegripligt varför dom inte bara kunde sända skiten helt ofiltrerat, utan alla jävla vinklade avsnitt och partisk DC?

Vad I helvete tjänade Tv4 på att hålla på så här?

Billiga PK-poäng?

Det är så tråkigt att de klippt sakerna helt till vissa personers enorma fördel andras nackdel. Jag kollar iofs aldrig avsnitten längre, slutade med det ganska tidigt. Men genom att läsa på FB förstår man hur vinklat DC är. Och det är inte konstigt i sig - kameramännen har väl sina favoriter som de tycker är mest intressanta att följa.

Väldigt billiga PK-poäng... De har gjort det enkelt för sig genom att ta den mest diplomatiska och säkra vägen

Men speåpå billigt - säsongen har väl framför allt varit dyrköpt för koncernen. BB detta år har väl varit en förlustaffär? TROTS corona. Helt otroligt.

Men som många varit inne på - den här typen av realityTV hör mer det förgångna till.
Senast redigerad av nudelfan 2021-05-20 kl. 22:50.
2021-05-20, 22:49
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Mouchino
Du menar att Nardos fans har hängt ut Emelie kring det?

Nej det verkade bara vara någon som ville mytta lite, de försökte ju mytta att hon kallade Nardos apa i en annan live. De liksom bara slänger in sjuka saker det för att skapa rykten. Kontoansvarige ignorerade de kommentarerna som tur är. De verkar själva trötta på hatet från vissa Nardos fans.
2021-05-20, 22:49
Medlem
Hahahahahaha. Jäklar vilka fanshälsningar Simon fick. Hahah. Förjävla roligt. Lycka till gubben! Simon eller Tanja får gärna vinna!

Att Emelie är populär beror på att hon är en bitter jävel. Det att många i landet som kan känna igen sig i sin bitterhet. Det är coolt att vara bitter!
Senast redigerad av Halshuggning 2021-05-20 kl. 22:52.
2021-05-20, 22:51
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Gnomegirl
Jag har bett hela min arbetsplats att rösta på Nardos, och eftersom de alla hatar mig kommer de göra tvärtom och rösta på någon av de andra tre.
Man måste vara lite listig.

MVH/Gnomegirl.
Haha! Det var bra listigt det.
2021-05-20, 22:52
Medlem
xrlpyts avatar
Är chokladen med popcorn verkligen god? Det låter helt sjukt. Jag gillar dock varianterna med havsalt, är det något liknande..?
2021-05-20, 22:53
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Outsider2019
Och källan är ?
”Hej Instagram!

Jag som Tanjas kontoansvarig har mottagit allvarliga hot och trakasserier från igår kväll/natt. Hot om att jag inte får uppdatera Tanjas konto för att hon då står i vägen för någon annans resa.

Det har varit direkta hot mot mig som grundar sig i en repost. Att jag inte skulle vart tillräckligt snabb på att reposta inlägget som cirkulerar. Allt är nu polisanmält. Jag får se hur detta blir under dagen då situationen känns skrämmande.”

Detta lades ut i tisdags. Inlägget hon refererar till som cirkulerade var det om Nardos (som hon alltså lade ut, men tydligen inte tillräckligt snabbt).
2021-05-20, 22:53
Medlem
Sladderbrallas avatar
De är fanimej ett vidrigt under att den självuppblåsta gaphalsen narcos fortfarande är kvar.
Får mig snart att tappa all tilltro för mänskligheten.
Mer självcentrerad å ointressant människa får man leta efter.
Vem som helst förtjänar vinsten mer än den vrålande apan 🤮
2021-05-20, 22:56
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Gnomegirl
Jag har bett hela min arbetsplats att rösta på Nardos, och eftersom de alla hatar mig kommer de göra tvärtom och rösta på någon av de andra tre.
Man måste vara lite listig.

MVH/Gnomegirl.
underbart med självkännedom ändå
2021-05-20, 22:59
Medlem
TattooedFuckers avatar
Att saker riggas och att resultatet aldrig visas på tv . Produktionsbolaget kan skicka vem som helst .

Googla Rodney big brother riggat. Han förlorade med en röst enligt mätning ...
2021-05-20, 23:00
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ziggarillen
Jag älskar själv att sova så därför får han min röst. Tack för tipset!!!

Ja nu när Simon lagt sig kan man själv lugnt gå å sova utan att behöva vara rädd för att man missar något 😊
2021-05-20, 23:01
Medlem
LadyCinderbottoms avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Cha-Cha-Boys
Det är nog det mesta bland BB deltagarna i år iaf.

Blev något fel på citeringen innan så jag svarar här istället.

Det blev nog en missuppfattning det där med Emelie.
Hon har ju pratat och även härmat dom andra tjejerna och sagt flera gånger vad hon tycker och tänker om tjejer som håller på att strula och ligga.

Tanja har aldrig sagt något negativt om andra tjejer och vad dom gör.

Det var det jag tyckte var dubbelmoral.
Vem mer än Emelie har strulat med 5 stycken och haft sex i tv och känt 2 kukar?

Jag gillar inte tjejer som snackar om andra tjejer på ett nedsättande vis och sedan inte är bättre själva.

Hade inte Emelie pratat skit så hade jag inte brytt mig om vad hon gjorde eller ens lagt märke till det men känner igen typen när jag ser den.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in