2021-05-20, 22:49
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av Tok-Frans
Att incidenten verkligen inträffat är solklart.

Men hur kan du vara säker på att det är ett fel och inte fusk?

Har du utrett incidenten?
Du klarar inte av att ens mentalt göra distinktionen mellan fel och fusk, va?
2021-05-20, 22:49
Medlem
Tok-Franss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ardathbey
Aha, du tänker på Dead Mothers Society?

Känner jag inte till.

Är det någon bok man läser?
2021-05-20, 22:50
Medlem
Tok-Franss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av siister
Hur många år har maskiner använts till val i USA? Hur många fel- och fuskutredningar har gjorts när någonting utöver det vanliga hänt med en maskin? För att kunna svara dig utifrån min bästa förmåga behöver jag all data. Kan du ladda upp sammanställningen du har?

Varken du eller jag vet om det är fusk eller fel.

Skärpning tack.
2021-05-20, 22:52
Medlem
Tok-Franss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av HepCat-X
Du klarar inte av att ens mentalt göra distinktionen mellan fel och fusk, va?

Här håller vi upp nivån.

Bättre än dessa personangrepp kan du.
Har du inget vettigt att tillföra, var tyst istället.
2021-05-20, 22:53
Medlem
Citat:
Du ser inte någon skillnad på fusk och fel, eller vad menar du? Blev du lika upprörd över maskinfel innan presidentvalet 2020?
Men läs vad jag säger människa! Man har sagt att just detta valet varit så djävla heligt att man inte får kritisera något med det för då är man dödsknarkarnazist, men så visar det ju sig att det faktiskt FUNNITS fel som begåtts och att man överbevisats i den saken.
2021-05-20, 22:55
Medlem
siisters avatar
Citat:
Ursprungligen postat av scrollock
Men läs vad jag säger människa! Man har sagt att just detta valet varit så djävla heligt att man inte får kritisera något med det för då är man dödsknarkarnazist, men så visar det ju sig att det faktiskt FUNNITS fel som begåtts och att man överbevisats i den saken.

Oj! Jaså det var mer än vad jag visste. Och då hänger vi ändå i samma valfusktråd. Men vilket år har varit ditt favoritår maskinmässigt? Får jag se din data?
2021-05-20, 22:56
Medlem
siisters avatar
Citat:
Varken du eller jag vet om det är fusk eller fel.

Skärpning tack.

Jag syftar givetvis på redan utförda utredningar. Jag förstår att du ställer så många frågor eftersom du sitter på alla svar, så kan du dela med dig? Vilket valår var ditt favoritår maskinmässigt?
2021-05-20, 22:57
Medlem
Citat:
Oj! Jaså det var mer än vad jag visste. Och då hänger vi ändå i samma valfusktråd. Men vilket år har varit ditt favoritår maskinmässigt? Får jag se din data?
Jag länkade ju till en artikel, har du missat det? Utöver det har jag även häanvisat till fynd av Jovan Pulitzer, som lagt ned ett sjuhelsikes jobb på det här, och troligen är en större expert än någon annan vid det här laget!
2021-05-20, 22:59
Medlem
Citat:
P.S korthuset börjar falla isär.

Haha det har ni yrat om i ett halvår. Berätta, när detta rinner ur sanden också hur länge tar du paus från tråden denna gången? Eller du kommer tillbaka efter inbördeskriget nästa fredag?

Pajas
2021-05-20, 23:00
Medlem
siisters avatar
Citat:
Ursprungligen postat av scrollock
Jag länkade ju till en artikel, har du missat det? Utöver det har jag även häanvisat till fynd av Jovan Pulitzer, som lagt ned ett sjuhelsikes jobb på det här, och troligen är en större expert än någon annan vid det här laget!

Apropå Jovan Pulitzer, när ska han scanna valsedlarna i Arizona? Han sa att han kunde bedöma hundratusentals enbart på ett par timmar. Nu har auditen pågått i flera timmar och man har inte kommit så långt ännu.
2021-05-20, 23:08
Medlem
Tok-Franss avatar
Citat:
Såklart det är ett fel när man frågar vänster-svängen.

Kan du länka till utredningen som slagit fast att så är fallet?

Citat:
Jag syftar givetvis på redan utförda utredningar. Jag förstår att du ställer så många frågor eftersom du sitter på alla svar, så kan du dela med dig? Vilket valår var ditt favoritår maskinmässigt?

Nej det var specifikt den aktuella händelsen i Pennsylvania du kallade för fel istället för fusk.

Hur kom du fram till den slutsatsen?
2021-05-20, 23:15
Medlem
siisters avatar
Citat:
Nej det var specifikt den aktuella händelsen i Pennsylvania du kallade för fel istället för fusk.

Hur kom du fram till den slutsatsen?

Jag är beredd att ändra min åsikt om jag får se det exceldokument du har framför dig! Hur såg det ut i tidigare primärval?

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in