2021-05-20, 21:30
Medlem
Ghandis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av borrje61
Läste tidigare i tråden att Eritreas nationaldag var den 24:e så det är nog därför de nöjer sig med 99 dagar!

Såg det igår. Någon som tar upp detta på BBs facebook, instagram, twitter o alla sociala medier????
2021-05-20, 21:30
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av allanmadsen
lite gulligt ändå om lokala pizzerian skulle skicka simpa till finalen
Verkligen! 😍
2021-05-20, 21:31
Medlem
Tanjas syrra och hennes kompis tycker att Tanja fått mkt mindre tv-tid jämfört med dom andra. Dåligt!!
Medlem
Hydraulslangens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av TysonTy
Hahha du vet inget om narcissism iaf.
Man kan va skön som person och gilla att dansa och släppa loss framför speglar. Sluta vara överdramatisk
Narcissistisk personlighetsstörning, förkortat NPD, är en personlighetsstörning vars kännetecken är överdriven självhävdelse, bristande självkännedom, överdriven självkänsla, överskattad självbild, ett stort behov av att befinna sig i centrum, och brist på empati.

Nardos 👆
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av allanmadsen
lite gulligt ändå om lokala pizzerian skulle skicka simpa till finalen

Bra reklam
Medlem
basiss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ketchupalskaren
Då var väl hela gänget inne i huset? 🤷‍♀️ Jag känner ingen under 50 som vaccinerar sig i Stockholm. Jaja, är väl bättre att bara vara tyst istället.

Dom jag känner som fått sprutan som är yngre än 50 jobbar i hemtjänst eller sjukvård. Sedan har vi ju fuskarna, dom som smitit före i kön....
2021-05-20, 21:32
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av svepet
Nardos älskar verkligen sin egen spegelbild. Dansar, sjunger och skriker framför spegeln som en sexåring. Men det är väl ungefär där hennes mentala förmåga ligger.
Hallå där det där va taskigt mot alla sexåringar ta tillbaka!🤣
2021-05-20, 21:33
Medlem
wowverkligens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ketchupalskaren
Då var väl hela gänget inne i huset? 🤷‍♀️ Jag känner ingen under 50 som vaccinerar sig i Stockholm. Jaja, är väl bättre att bara vara tyst istället.

De kanske är inkvoterade till riskgruppspersoner efter deras medverkan i BB. Med lite god vilja kan man ge alla diagnoserna nedsatt lungfunktion och (snart fullt utvecklad) leversvikt
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av chokladvanilj
Bra reklam

verkligen
Medlem
Hydraulslangens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av TysonTy
Hahha du vet inget om narcissism iaf.
Man kan va skön som person och gilla att dansa och släppa loss framför speglar. Sluta vara överdramatisk
Ett litet tillägg.

Till diagnosmanualen finns kriterier för diagnosen som ofta används vid diagnostisering, i bilagan Diagnostic criteria for research.[3] I denna står det att en person med störningen uppvisar minst fem av följande symtom:[4]

Har överdrivna känslor av att vara viktig och betydande
Fantiserar ofta om till exempel rikedom, framgång, makt eller kärlek
Anser att den bara ska umgås med eller associera sig med viktiga personer eftersom den själv är så viktig
Har ett överdrivet behov av beundran
Har orealistiska uppfattningar om sina egna rättigheter – exempelvis förväntar sig personen ofta den bästa behandlingen när denne söker sådan
Utnyttjar andra för att uppnå sina mål
Saknar eller har bristande empati
Tror att andra är avundsjuka på denne, men kan också själv vara avundsjuk på andra
Beter sig högfärdigt eller arrogant.

Nardos 🖕
2021-05-20, 21:34
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av HeligModer
Ska jag ringa exorcisten vi pratade om?

Tänkte vänta till efter måndag men du behöver det obvi redan nu

Haha inte ens en bassäng med HOLY WATEEER hade räddat mig

Jag BRÖSTAR det.
Står för att jag vill att bitchen från Ystad ska ha ett startkapital när hon tar hela farmen med sig upp till Dompa och Stockholm.
Dyrt där har jag hört.
Och bra att ha om han tröttnar på hennes fasoner

Simon har sjunkit i takt med att Emelie har växt i mina ögon. Tanja har aldrig varit ett alternativ för mig, för positiv.

2021-05-20, 21:34
Medlem
Bara lite drygt 400 pers som kollar Tanjas syrras live

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in