2021-05-20, 21:26
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Hydraulslangen
Inga restriktioner för g-kändisar tydligen?
Nej, men känns ju märkligt att ljuga ihop att halva gänget är vaccinerar. Stå för att nu kramas och umgås fritt istället. Tycker mest synd om stället de var på som riskerar böter för att de inte sitter ner som folk.

DC har nu fokuserar tio minuter på Narcos som dansar runt ensam...
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Anonym396
Försöker de få röster på Nardos nu när de filmar henne?

Borde väl vara tvärtom? Varför skulle fler rösta på henne om de ser detta?
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av booyou123
Vad efterblivet med kardborreband på skorna
Det skulle många hör behöva 😂
Medlem
Och dc följer såklart Nardos fram tills hon går till bikten och de måste byta, helt sjukt hur mkt tid de ger henne....
Varför ha med massa andra sköna människor som man typ aldrig får se i avsnitten eftersom de redan bestämt sin vinnare?
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ghandi
Underbart. Men tror inte på henne. Det är ej sant.

Ja en ordentlig fail ab BB. 99 dagar. lol
Läste tidigare i tråden att Eritreas nationaldag var den 24:e så det är nog därför de nöjer sig med 99 dagar!
2021-05-20, 21:27
Medlem
basiss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ketchupalskaren
Yes! Lite konstigt faktiskt. Ska hon inte intervjua och hålla på under finalen? De uppförde sig inte direkt enligt restriktionerna men Tess (tror jag det var) la in en text om att de efter kramandet satt fyra och fyra och hälften var vaccinerade. Känns ju märkligt att hälften av gänget skulle vara vaccinerade då Stockholm endast vaccinerat 50+. Ingen av dem är väl direkt i riskgrupp eller har ett samhällsnyttigt arbete heller.

Sedan är det väl typ 6 veckor mellan sprutorna + 1 vecka innan man är fullt vaccinerad så första sprutan borde man fått runt första april då. 🙄 Då gällde väl fortfarande riskgrupp 1?
Medlem
Zingo2s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av LadyCinderbottom
Haha jag vet, hon gick in i huset för att få vänner, hon hatar drama mm.
Listan över Emelies klagomål kan göras lång men har du sett vad hon har vänt nu?

Nu sitter Emelie i bikten och fnissar över att hon är drama mm.
Jo hon är smart och en bra spelare men ord är ord och när man visar något annat i handling så tycker jag faktiskt att det är falskt.

Men hon tycker själv att hon är ärlig hahaha!

Hon kände ju Alex kuk också första kvällen han kom in i huset (i polen)
Vem vet vad som hände sedan?
Hon är hemsk, falsk, manipulerande, ful, bortskämd, ful, tragisk, beräknande m.m🤮🤮🤮🤮
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av johannajack
Hahahaha nä inte ett dugg troligt att hälften är vaccinerade! Äh suck , det gänget brudar kommer sluta som de gänget alkisar jag har på hörnan där jag hämtar pizza! Alldeles för glada i glaset allihopa! Jackie är ett vrak, och steph verkar gå på ngt psykadeliskt, Julia är troligtvis en smyg knarkare, och Judith en alkoliserad desperat tafsare!
Är det inte bättre att bara stå för det istället gör att ljuga ihop något. Ja, det är hyfsat troligt om de inte skärper till sig.
Medlem
Anonym396s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kikkert
Nu är det ju bara Tanja jag tycker är ”värdig” att vinna den här säsongen som fan inte varit något vidare alls. Men det blir väl Emelie. VEM ryker på lördag, Simon eller Nardos?
Det blir antagligen Simon som ryker på lördag.

Idag visade det ett avsnitt för deltagarna där Simon såg dålig ut vilket vi kommer få se imorgon.

DC kommer se till att filma Nardos mycket.
2021-05-20, 21:28
Medlem
lite gulligt ändå om lokala pizzerian skulle skicka simpa till finalen
2021-05-20, 21:29
Medlem
Anonym396s avatar
De brukar alltid ta med i avsnitten när Nardos dansar.

EDIT: Eller när hon håller i ''träningspass''.
2021-05-20, 21:29
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av basis
Sedan är det väl typ 6 veckor mellan sprutorna + 1 vecka innan man är fullt vaccinerad så första sprutan borde man fått runt första april då. 🙄 Då gällde väl fortfarande riskgrupp 1?
Då var väl hela gänget inne i huset? 🤷‍♀️ Jag känner ingen under 50 som vaccinerar sig i Stockholm. Jaja, är väl bättre att bara vara tyst istället.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in