2021-05-20, 19:31
Medlem
Nardos får mest tv tid i bb och hon får mest samtalsämnen här också Ni skriver om henne 24/7
2021-05-20, 19:32
Medlem
xrlpyts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Nukommerhon
Ja
Måndag är dag 99, tyvärr.

Citat:
Ursprungligen postat av Svettlock
ja men husbil är ju inte bigbrother-hus?

annars kan ju vem som helst bo i husvagn utanför och säga att man vart med i bb

En tolkningsfråga, men Pontus och Jeppe var i alla fall med i Big Brother från dag 1, om än inte i Big Brother-huset..
2021-05-20, 19:33
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Roaster66
I morgon måste de visa ett avsnitt där Tanja syns mer men vet inte om det finns något.
Nej. Klippen har ju gjorts efter vad som visats i DC och där vet vi ju vem som visats.. Man har ju visat närbild på väggen i de rum Tanja vistats i om ingen annan varit där samtidigt.
2021-05-20, 19:34
Medlem
Har pundar brother glömt bort videohälsningarna? kek
Avslutad
Det blir 80 talsfest. 🥳
Medlem
Ghandis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av xrlpyt
Räkna själv. De har varit där hela mars, hela april (totalt 61) dagar, och 24 dagar i maj, det blir 85 dagar. De gick in 15 feburari, och februari har 28 dagar. Fr o m 15 feb t o m 28 feb är det 14 dagar.

Summa 99 dagar.

Det en fail som sagt.
Och Anledningen kan jag tala om, det är BB. dom har copy and paste förra säsongen...MEN förra året var det SKOTTÅR ! Så då fungerade deras uträkning till 100 dagar. Men i år så failar dom eftersom dom inte orkar räkna rätt så det blir abra 99 dagar.. FFFAAAIIILLL ! ! ! !

Jag är BÄST ! ! !

skott år !! ! ! ! !
Medlem
hittanemoos avatar
Nardos får bara inte vinna. Ser hellre att pengarna går till alkoholkonsumtion eller plastikoperationer i Sverige och därmed kommer moms in än att vi ska ge ytterligare bistånd till Afrika? Hon ska ju ge till sina släktingar.
2021-05-20, 19:35
Medlem
Ridnes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mouchino
Ja du har rätt och det märker man tydligt nu när de visar avsnitten och Simons negativa ögonblick visar man gärna, även Emelies och Tanja är tydligen inte med i BB ö.ht eftersom det inte är någon fokus alls på henne. Osportsligt och en genomgående särbehandling av deltagarna och detta är helt fel då det vinklar allt för att påverka tittarna. Självklart kommer Nardos vinna då eftersom hon har inte gjort några misstag eller fel i huset alls och det negativa klipp som finns med henne döljs. Tycker det är jävligt orättvist!

Men exakt så!!! Jag kommer ihåg t.ex. en dag när Juddan hade spenderat jättelång tid med att styla och sminka Simon till Joker eller något clownliknande iaf.. Han försökte desperat få kameratid och bad dem att filma honom och DC vek av hela tiden för att filma Nardos istället. Bara en sån sak.. Sedan kan hon säga "filma mig när jag dansar.. selfietime bla bla" och BB lyder direkt.

Och i avsnitten så är det precis som du säger.. Simons och Emelies negativa sidor lyfts fram, medan när det gäller Nardos så plockas bara de finaste godbitarna från dygnet ut för att lyfta henne mot millen som redan är på hennes konto.

De har dessutom handplockat henne.. hon sökte inte själv. De tyckte väl att hon var en perfekt kandidat för att "vinna" i år...
2021-05-20, 19:35
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av BullShihtzu
nej det tror jag inte heller nardos emelie och simon drar folk till avsnitten helt enkelt.Jag sitter och klurar på hur bb skulle kunna bli bra igen att bara ta in kändiskåta snorungar utan utbildning blir inte så bra underhållning som det låter på pappret.Jag tror nästan att ett äldre gäng med olika jobb och bakgrund skulle bli mer drama och mindre tjat om följare instagram och snapchat

Det var väl nått land som lovade pengar till den som typ orkade stanna längst..? massa äckliga/jobbiga/sjuka uppdrag, om man inte ville göra uppdraget så fick man lämna
(fick det förklarat för mig, men tycker det lät spännande om produktionen vågade ta i lite med uppdragen)
2021-05-20, 19:36
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Teerix65
Gör det? Inte hos BB va? Där ser det ut precis som vanligt, hälften skriver ”Nardos” och andra halvan ”Emelie” och en massa hjärtan. 😊

jo i botten var det innan men dem flesta ser ut att vara borta nu vet att nån tog bort sitt inlägg efter att jag spammade sönder den
2021-05-20, 19:36
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av xrlpyt
Tanja har ju gått i från när det varit konflikter och drama, då blir det ju automatiskt att man inte kommer med i avsnitt där det varit mycket sånt, men jag har ändå svårt att tro att hon inte bidrog med något mer det dygnet än vad som visades i avsnittet..
Hon var den enda som aldrig gnällde om uppdragen och hon vann ju en tävling… men,men…
2021-05-20, 19:37
Medlem
Ridnes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mouchino
Ja tyvärr är det nog redan bestämt men då är ju produktionen korrupt och humbug och då ska det fan protesteras mot en tredje säsong för då är det fan sjukt. TV4 exsisterar endast pga tittarna och ska de hålla på så kan de lika gärna lägga ner hela jävla kanalen.

Det är det som är grejen... Det skulle anses som rasism och högerextremism att ifrågasätta att en black independent strong woman kan vinna BB. INGEN kommer våga ifrågasätta den här totala flopp-favoriseringspropagandan de kört med. Förutom flashback förstås :P

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in