2021-05-20, 19:04
Medlem
hittanemoos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 1754
Jag ska rösta på Tanya nu istället för på Simon bara för det. Produktionens favorisering av Narnia och mobbning av Tanya ska inte lyckas.

Fast de har inte direkt visat avsnitt där Simon framstår som bra heller?
2021-05-20, 19:04
Medlem
Ridnes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av worja
Haha ja jag kan ta in det men du tycks inte fatta att det är de rasistiska kommentaren som skapat rörelser på sociala medier som gör allt bara för att bevisa att Nardos ska visst stanna kvar.

Det var hela poängen med mitt inlägg men tack för att du förklara det uppenbara, att nardos e en idiot lixom 😂

Du tycker inte att det är lite oroväckande att 7 st flaskbackare kan skapa sådan skitstorm på insta...? Flashback är flashback. Det är bara ett handfull konton som använder n-ordet och de har de snappat upp i finalveckan för att använda som ammunition för att Nardos ska vinna.
Det har skrivits skit om alla deltagare. Till och med Tanja.. folk har skrivit att hon är lättfotad, slampa och allt möjligt lågt. Det blir ingen skitstorm för det fast det är uselt beteende. Och ingen använder det som vapen för att pusha Tanja till vinst t.ex.
2021-05-20, 19:05
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ghandi
Tanja kan aldrig bli en riktig värdig big brother vinnare.

Hon är den enda som inte har varit i huset i 100 dagar.

FFFFAAAAAAIIIIIILLLL
Dom andra säger ju att dom inte kommer vara i huset 100 dagar heller. Dom satt och räknade igår om att det skulle bli 98 dagar, så jävligt fail att ingen är värdig vinnare då?
2021-05-20, 19:05
Medlem
Ridnes avatar
Tanjas puls går i hundrasjuttio säger hon... Undrar om hon är på väg att få en ångestattack..? Måste ju fan vara skitjobbigt att inse att man inte syns alls i avsnitten när man ställt upp som deltagare i BB.
2021-05-20, 19:06
Medlem
Zingo2s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ollepolle90

Emelie? Inte Lill Vickan?
Sista veckan, då måste man vara snäll.👍
Medlem
Anonym396s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ridne
Ja jag såg både idag och igår att hon verkade ledsen... Klart som fan när hon inser att hon inte får någon tid i avsnitten alls. Stackars Tanja Tänk om hon hade fått lika mycket tid som Nardos och Emelie då hade hon varit ohotad vinnare av detta.
En av Emelie och Nardos kommer vinna. Tanja har kanske en liten chans.

Jag är bara glad om Nardos inte vinner för att hon är hemsk men jag förstår att de inte hade haft en chans mot Tanja/Simon om TV4 försökte vara rättivs. Halva säsongen så har DC bott i rosa sovrummet och bara har följt Nardos och hennes hundar. Den enda gången vi på LIVEN fick se de andra i DC var när de käkade med varandra, när Nardos pratade med någon i turkosa eller när det var tävlingar.

EDIT: Glöm inte Instagram. Där det har varit Nardospropaganda.
Senast redigerad av Anonym396 2021-05-20 kl. 19:09.
Medlem
Visste att instagram skulle blossa upp om simon, perfekt tills röstningen om 1 timme, han ryker så det skriker om det.
2021-05-20, 19:07
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ghandi
Tanja kan aldrig bli en riktig värdig big brother vinnare.

Hon är den enda som inte har varit i huset i 100 dagar.

FFFFAAAAAAIIIIIILLLL

Det kommer ingen ha oavsett.
Bara 96 dagar
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Anonym396
Jag tror det var ett medvetet val att inte visa Tanja denna säsong pga kritiken att hon är en influencer och har tidigare varit i ett konkurrerande program så de vill inte att hon ska vinna. Produktionen vill iallafall inte hjälpa henne så de ger henne inte mer tid än den de måste ge henne när det är tävlingar och liknande.
Men då återstår ju frågan varför de öht tog med henne
Medlem
Ridnes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Gbg17
Ja jag tycker fan synd om henne och gjort hela säsongen men speciellt nu ngr dagar innan finalen och få se om och om igen att man aldrig är med i programmet. Så jävla orättvist!! Och hon som var så positiv och mogen under militärveckan borde synas för det!!

Exakt..! T.ex. när hon vann den där immunitetstävlingen med packning.. Gud vad imponerad jag var av henne då. Då var de tvungna att ge henne några minuter i avsnittet. I början när hon kom in vann hon tävlingar i appen.. helt plötsligt gjorde hon aldrig det utan Nardos och Emelie vann allt istället... hmmmm...
2021-05-20, 19:08
Medlem
Mouchinos avatar
Trist att de inte kunde lyft fram Tanja lite genom att tex visa immunitetstävlingen under militärveckan där hon peppar Simon som fan trots att Simon sa till henne att ge upp i sin frustration. Tanja sa även till Judith att fortsätta! När de skulle bära den tunga packningen.

Edit: T.om i den situationen så lyfte hon sina kamrater exakt som man hade gjort i en verklig situation där det kan handla om liv eller död och den hedersmedaljen går till Tanja. Hon tänkte längre än sin egen immunitet. Jag skulle velat haft en sådan osjälvisk ödmjuk och stark person med mig som verkligen ser till de enskilda individerna i gruppen. Nu var ju detta inte på riktigt men det skulle kunna varit det.
Senast redigerad av Mouchino 2021-05-20 kl. 19:16.
2021-05-20, 19:08
Medlem
Anonym396s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ridne
Man är ju inte direkt förvånad över valet av avsnitt. En sågning av Emelie igår och en sågning av Simon idag. Kan de hitta ett avsnitt där Tanja framstår i dålig dager också månntro så är saken biff. Finns väl inget sådant... kanske när hon är i poolen med Pedram.
Det är bara att ge miljonen till Nardos.

Nu i avsnitten så visar de när Simon och Emelie har ångest samtidigt som Nardos är fantastisk.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in