2021-05-20, 19:00
Medlem
Ridnes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av allanmadsen
big brothers plan gick i lås hatet mot simon flödar på instagram nu grattis nardos till finalplatsen

Man är ju inte direkt förvånad över valet av avsnitt. En sågning av Emelie igår och en sågning av Simon idag. Kan de hitta ett avsnitt där Tanja framstår i dålig dager också månntro så är saken biff. Finns väl inget sådant... kanske när hon är i poolen med Pedram.
Medlem
ollepolle90s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Zingo2
Det enda jag hoppas är att Emelie INTE vinner detta. Hon är så jävla falsk!
Hoppas Simon eller Tanja vinner!
Står det mellan Emelie och Nardos, får Nardos mina 6 röster.

Emelie? Inte Lill Vickan?
Medlem
Anonym396s avatar
De säger också att det var värre i verkligheten och att Nardos var skitsur

TV4 klippte bort hennes värsta sidor där hon var bitter och spydig.
2021-05-20, 19:01
Medlem
Dukanva85s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av cinnamonbon

Skulle ju inte bli upprörd men nu blir jag det ändå. Ge henne lite bekräftelse, IDIOTPRODUKTION!!
Hon får sitt avsnitt i morgon.
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Zingo2
Det enda jag hoppas är att Emelie INTE vinner detta. Hon är så jävla falsk!
Hoppas Simon eller Tanja vinner!
Står det mellan Emelie och Nardos, får Nardos mina 6 röster.
Vem som helst får vinna bara det inte är skrik-nardos eller JaGbrYRmAjEnte-Emelie!
Medlem
Mouchinos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Halshuggning
Nardos var underbar där! De resterande i gänget var fjollor. Äntligen lite hårda tag! Allt är en lek.

Ja jag tyckte Nardos var klockren under Militärveckan och den enda som förstod sin roll och jag tyckte inte att hon var nedlåtande. Problemet var ju att vissa var så otroligt bortskämda och trotsiga istället för att bara fatta att det var temavecka och brösta det men istället projicerade de över all fokus på Nardos för att skylla ifrån sig sina egna beteenden. Att hon var orsaken till deras trots när problemet var dem själva som absolut inte kunde anpassa sig till situationen eller gå in i deras uppsatta roller!
Medlem
Conny63s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Anonym396
Jag tror det inte blir någon mer säsong så de bryr sig säker inte.
Så är det ! Dom kommer aldrig göra BB mer. Dom har kört ner bb i helvetet . Men rigga o ojämna fördelar är dom bäst i världen på😠
Medlem
julita55s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 190401
Undrar om produktionen bryr sig om att att Tanja är i princip noll minuter i avsnitten, nu börjar dom inse det dem som är kvar. Ger upp BB efter denna säsong

jag med, orkar inte med ghettobrudar och ghettoproduktion och dagisnivå på programmet
Medlem
1754s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av cinnamonbon
Äh, blir bara extra ljuvligt om Tanja vinner. Ytterligare ett lager av FUCK YOU som lär ta en bra stund för resterande deltagare (och produktionen?) att smälta. Hurra!!

Jag ska rösta på Tanya nu istället för på Simon bara för det. Produktionens favorisering av Narnia och mobbning av Tanya ska inte lyckas.
2021-05-20, 19:02
Medlem
Ghandis avatar
Tanja kan aldrig bli en riktig värdig big brother vinnare.

Hon är den enda som inte har varit i huset i 100 dagar.

FFFFAAAAAAIIIIIILLLL
2021-05-20, 19:02
Medlem
hittanemoos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ridne
Man är ju inte direkt förvånad över valet av avsnitt. En sågning av Emelie igår och en sågning av Simon idag. Kan de hitta ett avsnitt där Tanja framstår i dålig dager också månntro så är saken biff. Finns väl inget sådant... kanske när hon är i poolen med Pedram.

Det avsnittet var fan guuuuld. Festen på Hockeyveckan! Den måste de visa! När de pissar i poolen m.m.
2021-05-20, 19:03
Medlem
Anonym396s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av HeligModer
Jag undrar mest varför de öht tog med Tanja när de aldrig haft för avsikt att hon ska synas
Jag tror det var ett medvetet val att inte visa Tanja denna säsong pga kritiken att hon är en influencer och har tidigare varit i ett konkurrerande program så de vill inte att hon ska vinna. Produktionen vill iallafall inte hjälpa henne så de ger henne inte mer tid än den de måste ge henne när det är tävlingar och liknande.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in