2021-05-20, 17:49
Medlem
Zingo2s avatar
Nu berömmer Emelie Tanja????? Är väl inte hennes bästa kompis.😀 Fyfan!🤮🤮🤮🤮🤮🤮
Är ju meningslöst nu, för de ska ju inte nominera varandra längre.
2021-05-20, 17:49
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av cinnamonbon
Får sannerligen hålla mig i skinnet för att inte skriva så det brinner som svar på diverse idiotiska kommentarer. Ser hur du anstränger dig utan att komma någon som helst vart så är ju liksom ingen idé. Men KÅKKAR kan jag säga att jag gör, utan att säga för mycket så att säga.

Vilken mysig liten kuddkoja de byggt där i soffan nu! Undrar dock hur soffan/kuddarna luktar efter dessa månader. Är väl dessutom samma som förra året..?
Du har mao lite mer självbevarelsedrift än jag, men man har blivit spritt språngande galen för mindre. Vi KÅKKAR tillsammans. Ska gå ut på promenad nu och det är ju det smalaste man kan göra, så vi får se hur min attityd är när jag kommer tillbaka. Kanske stämmer in i kören.

Jag har spanat efter Patzys kukavtryck från förra året hela den här säsongen, men de verkar fått bort det på något sätt? För om soffan nu kostar 250k eller vad den nu kostar så lär det ju vara samma. Lär inte lukta Caia-parfym
2021-05-20, 17:50
Medlem
wowverkligens avatar
Sammanfattning vad jag tycker om deltagarna efter de här veckorna:
- hade "turen" att jobba 12h-pass tisdag-fredag militär- och storebror-/lillebrorveckan och det verkar som att det var då Simon ballade ur i sitt humör? I övrigt har jag följt liven relativt mycket och är därför blind för Simons eventuella humörsvängningar och hejar stenhårt på honom. Vill se honom vinna.
- Tanja hejar man ju på sedan gammalt, hon vann mitt hjärta när hon fick sin ensamfest och sänkte en skumpa på 1h och kunde svepa en öl utan att kräkas trots sin bakfylla. Stör mig inte på att hon är positiv, men hade nog stört mig på det om samtliga i huset hade samma personlighet. Nu är hon den som är mest mogen och med bäst inställning till livet. Vill se henne vinna.
- Emelie var jag övertygad om att jag skulle avsky efter första veckan, sedan har jag bara stört mig lowkey på henne ibland. Skrattar ofta åt henne och gillar hennes bitterhet. Tycker hon och Tanja ihop varit rätt kul att titta på senaste dagarna. Skulle inte slita av mig håret om hon vann, men tror jag gillar henne mycket för att hon och Dompa är en härlig följetong.
- Nardos har jag stört mig på sedan dag ~4 för det var då hon blev så högljudd att jag aldrig vågar lämna tv:n på normal ljudnivå av rädsla för att grannarna ska klaga. Sitter alltid med fjärrkontrollen redo när någonting händer i huset för att kunna sänka när Nardos skriker och det är mitt största problem. Att hon upprepar allt alla andra säger stör jag mig något enormt på, för jag skulle personligen aldrig kunna ha en konversation med någon som gjorde det. Det ger mig stressutslag att konversationer aldrig kommer vidare. Hon är dock rolig från och till och jag tror hon har en historia att berätta, men jag vill inte höra den och jag tycker inte hon är en värdig vinnare för hennes tv-tid har inte påverkat min bb-upplevelse positivt.
2021-05-20, 17:50
Medlem
Bbbloopers avatar
Hopps verkligen BB inte drar på det utan att Emelie eller Nardos lämnar redan imorgon. Orkar inte med dom en sekund till!

Så fruktansvärt ovärdiga att vara var så här långt. Dom har aldrig varit kvar om man iställtet röstat på den man vill ha UT..
2021-05-20, 17:51
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av allanmadsen
för vad?

Allt.. vänta bara
2021-05-20, 17:51
Medlem
Citat:
Låt mig gissa: bara ärlig..? Sån som peschon?
Jag har varit med om saker föschtåru som gör att jag vahettere reagerar som jag gör men jag kan typ såhär inte prata om det öppet fattaru
2021-05-20, 17:52
Medlem
Och vilket är episod 18?
Självklart det då dom ältar Emelies kommentar om en pensionär och en alkoholist.
Det är verkligen FULL ON Emelie bashing från produktionen den här veckan.

Edit: Mitt fel, det är i E17, men nämns i E18. E18 är faktiskt lite Nardosgnäll. Men mest positivt då det är mycket "Nardos och Simon hittar varandra"
Senast redigerad av IknewIT 2021-05-20 kl. 17:55.
Medlem
Zingo2s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av wowverkligen
Sammanfattning vad jag tycker om deltagarna efter de här veckorna:
- hade "turen" att jobba 12h-pass tisdag-fredag militär- och storebror-/lillebrorveckan och det verkar som att det var då Simon ballade ur i sitt humör? I övrigt har jag följt liven relativt mycket och är därför blind för Simons eventuella humörsvängningar och hejar stenhårt på honom. Vill se honom vinna.
- Tanja hejar man ju på sedan gammalt, hon vann mitt hjärta när hon fick sin ensamfest och sänkte en skumpa på 1h och kunde svepa en öl utan att kräkas trots sin bakfylla. Stör mig inte på att hon är positiv, men hade nog stört mig på det om samtliga i huset hade samma personlighet. Nu är hon den som är mest mogen och med bäst inställning till livet. Vill se henne vinna.
- Emelie var jag övertygad om att jag skulle avsky efter första veckan, sedan har jag bara stört mig lowkey på henne ibland. Skrattar ofta åt henne och gillar hennes bitterhet. Tycker hon och Tanja ihop varit rätt kul att titta på senaste dagarna. Skulle inte slita av mig håret om hon vann, men tror jag gillar henne mycket för att hon och Dompa är en härlig följetong.
- Nardos har jag stört mig på sedan dag ~4 för det var då hon blev så högljudd att jag aldrig vågar lämna tv:n på normal ljudnivå av rädsla för att grannarna ska klaga. Sitter alltid med fjärrkontrollen redo när någonting händer i huset för att kunna sänka när Nardos skriker och det är mitt största problem. Att hon upprepar allt alla andra säger stör jag mig något enormt på, för jag skulle personligen aldrig kunna ha en konversation med någon som gjorde det. Det ger mig stressutslag att konversationer aldrig kommer vidare. Hon är dock rolig från och till och jag tror hon har en historia att berätta, men jag vill inte höra den och jag tycker inte hon är en värdig vinnare för hennes tv-tid har inte påverkat min bb-upplevelse positivt.
+1 gällande Simon
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av HeligModer
Vet (tror?) att du skämtar, men lite kass timing.

Man skulle nästan kunna tro att du är en BB-deltagare med den sociala fingertoppskänslan.

Citat:
Låt mig gissa: bara ärlig..? Sån som peschon?

Ett ärligt skämt för jag är en sån som person.

Ey. Macarena.

Du är babe

Sköjja papegöja

Nu har du satt mig på pottan

2021-05-20, 17:53
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av IknewIT
Och vilket är episod 18?
Självklart det då dom ältar Emelies kommentar om en pensionär och en alkoholist.
Det är verkligen FULL ON Emelie bashing från produktionen den här veckan.

Nä skämtar du?!
Medlem
Bbbloopers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Zingo2
Nu ska Emelie ha botox i läpparna, för att kunna se glad ut.😀😀😀😀😀😀😀

Haha! Det var ju på tiden efter snart 100 dagars surande..
Medlem
Citat:
Hade inte satsat på botox i läpparna men ABSOLUT, hoppas hon kör på. Stöttar!
Man kan faktiskt dra in lite botox runt munnen för att få musklerna runt munnen att slappna av så ser man mindre ser ut. Har själv funderat på det då jag också ser jävligt sur ut. Antar att det var det hon syftade på, hörde inte vad som sades.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in