2021-05-20, 16:26
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av HeligModer
Dina föräldrar måste vara stolta. Har aldrig stött på en vidrigare människa än du i något sammanhang någonsin, ändå en bedrift.
Va inte sotis.
2021-05-20, 16:26
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av HeligModer
Verkligen Sverige enda BB-vinnare

Tanjisen är världens härligaste quinna och hon ska fan VINNA och när hon gör det kommer jag spinna och om hon inte gör det (gud förbjude) kommer jag försvinna (från jordens yta).

Vinner hon inte SKJUTER VI OSS ut ur atmosfären och sätter oss på tvären.

Jag vet att omröstningen startar 20:00 men LIK FÖRBANNAT klickar jag mig in på ”Rösta” i appen om och om igen. Att man är motsatsen till sansad och vettig, så mycket kan jag säga utan att säga för mycket så att säga.
2021-05-20, 16:27
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av xrlpyt
Jo, hon fick, hon pratade om att hjälpa sin mamma, sina kusiner osv. Men passade samtidigt på att sänka Simon som pratat om samma sak (i hundra dagar visserligen ), och att Simon kanske borde tacksam som haft föräldrar som kunnat hjälpa honom......... ............................................
Hon deklarerade fler än en gång att han kunde arbeta till sig pengar som hon alltid gjort, sagt av oskulden som t ex fått ett par skor för 15 000:- av en sk. Pojkvän och är arbetslös.
Kan inte få in i min skalle att någon överhuvudtaget kan lägga en endaste röst på detta spektakel till människa.
Oj, rasistisk igen.
Medlem
Shtre1s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Teerix65
Jag känner inte till några influensor alls. När Tanja klev in och jag fick veta att hon är influensa startade hon på minus hos mig, jag har inget alls till övers för influensatramset, det fördummar folk.

Citat:
Ursprungligen postat av Hydraulslangen
Amen på det! 👌

Ja jag som visste vem Tanja var sedan PH var negativt inställd till att hon skulle vara med i BB. Jag trodde att hon inte skulle göra sig lika bra här då hon var en stor kontrast från ”typiska” ph deltagare och ville väl ha en omålad bild av varje deltagare. Så jag förstår Simon MEN som du säger så var det ett fett minus även från min sida med trots att jag tyckte om henne. Tycker hon har behövt bevisa sig ännu mer än de andra att hon är en värdig vinnare både hos tittare och de andra deltagarna.
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Thequeenofthehouse
Vem är denna Isabelle?Shit va snygg hon är...my good,,,,mina läppar fladdrar juh*s*
Om du gillar könssjukdomar och IQ-fiskmås så är du rätt ute.
2021-05-20, 16:28
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av UncleTompa
Jag tror och tycker att hon kan väl för fan stå för all skit hon spridit i huset och var är bättre än att de sker i en podd? Hon har spridit gift ett x antal veckor och varje gång någon tar upp något så ursäktar hon sig med att hon inte menade så, eller att hon missförståtts.

Tuffa frågor my ass.
Helt plötsligt efter 90 dagar så förstår hon att hon har uttryckt sig fel. Sent ska syndaren vakna. Missförstånd missförstånd missförstånd . Stå för att du är elak Emelie!!
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av IknewIT
Du glömde skriva hora
Nya tider nu gubben. madde har åkt så nu är jag snäll som jag utlovade!
Medlem
Anonym396s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av xrlpyt
Jo, hon fick, hon pratade om att hjälpa sin mamma, sina kusiner osv. Men passade samtidigt på att sänka Simon som pratat om samma sak (i hundra dagar visserligen ), och att Simon kanske borde tacksam som haft föräldrar som kunnat hjälpa honom......... ............................................
Medlem
Inte en enda liknande typ av fråga har någon av dom andra fått. INTE EN ENDA. Bara massa love love love.

GIVE HER A FUCKING BREAK för guds skull.
2021-05-20, 16:29
Medlem
Shtre1s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av OscarOrso
Vill någon förklara vad som var så hemskt med att Emelie sa det här att han hade stånd? Han hade obv för den som sett det, någon form av erektion. Var det så hemskt att berätta det (på fyllan dessutom) för sina (vad hon nu trodde var) vänner?
Jesus kristus. Jävlar vad hon får skit för ngt som inte ens är elakt. Gissar att Dennis bryr sig absolut NOLL och skrattar åt alltihop.

Det handlade väl mer om att hon startade en negativ kedjereaktion som sedan ledde till att stämningen blev dålig. Flera deltagare snackade skit om honom och tyckte illa om honom under hans första kväll.
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av UncleTompa
Min tanke är nej. Vad tänker du?

Jag vet inget om sånt. Det var en fråga till dig.
Medlem
HAHAHA, dessa människor HATAR verkligen Emelie.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in