2021-05-20, 15:07
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av allanmadsen
vem i helvete är hayat?
Det kan man ju fråga sig. Borde vi veta det? Mergim åker i alla fall i samma bil.
Medlem
Ridnes avatar
Nardos sitter och svamlar om att hon har lärt sig att hon inte behöver gå in i konflikter och att hon lugnat ner sig.. Enda anledningen att hon inte hamnar i konflikter så ofta är för att de andra inte pallar att tjafsa med henne eftersom hon aldrig ger upp. Hon har ju varit som en rabiat hund och hackat på Emelie i dagar och verkligen försökt få igång ett bråk till exempel.

Hon är skitsur och drar ner stämningen därinne för alla just nu.. Simon, Tanja och Emelie hade kul och garvade och snackade göteborska.. Nardos:
"ASSÅ DET ÄR SÅ FETT IRRITERANDE NÄR NI PRATAR SÅDÄR!!!!" Jaha.. det är fett irriterande när du gallskriker från morgon till kväll men ingen säger något om det...
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Zingo2
Hoppas BB slutar såhär:
1 Simon alt Tanja
3 Nardos
4 Emelie

Så blir det nog tyvärr inte, men ma kan hoppas iaf.
Reality blir 1.Tanja
2.Emelie
3.Nardos
4. Simon
2021-05-20, 15:08
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Anonym396
Det reagerade jag också på. Nardos och Stephanie pratade sällan.

Efter Stephanie åkte så hjärntvättade hon Simon om att hon och Steph var nära.

När Nardos var sur på Emelie eller Judith så klagade Nardos över att Stephanie hade åkt för att såra dem.

Men Nardos kanske på riktigt tror att de var BFF. Eller så lever hon inte i samma värld som oss.
Det var typ det enda jag hörde innan jag stängde av ljudet. Jag har typ aldrig sett Narcos och Steff umgås.
Medlem
Men herregud vilka stolpskott som intervjuar!
Medlem
Citat:
Tänk om Nardos åker ut imorgon och man får en helg och final utan att höra hennes röst.

Jösses, det skulle kännas som att dö och komma till himlen.

Tänk om de räknade rösterna första veckan och Nardos faktiskt åkte ut då. Det hade varit en helt annan säsong.
Tänk om ingen åker imorgon för nästa gång är lördag häng med för i HELVETE
2021-05-20, 15:09
Medlem
Hur länge ska hon få vara där? Tre till ska in. Ut för fan
2021-05-20, 15:09
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ketchupalskaren
Tänkte precis samma tanke. Vad fan är det här för tjockisar och varför ska Narcos prata med dem? Vilket underligt utseende mannen (?!) har.
Vidriga människor och amatörer. spyr
2021-05-20, 15:10
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av OscarOrso
Vad är det för skev uppfattning folk har om vad man får för en miljon? De pratar om det som att det är livsförändrande.. Herrejesus.... Det ska väl dessutom skattas en del?

Man kan göra rätt mycket för 700k kr som skulle kunna var livsförändrande. Jag tror däremot att, av dom som är kvar, så är det bara Emelie (även om jag håller på Simon) som skulle kunna göra något livsförändrande av dom pengarna.
2021-05-20, 15:10
Medlem
GhangBangTanjas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av allanmadsen
assistent? är han så upptagen så han behöver en assistent
såg att julia hänger med tess och judith nu

Som du säkerligen har uppfattat så klarar inte ens Adrian tvätta eller laga mat själv. Hans IG sköts av syrran och när han lajvar på dagen måste han alltid ha någon där med sig. Andra deltagare tar inte med sig "polare" som inte har att göra på BBs efterfest. Killen har autism och hoppas Madde kan fly så långt som möjligt.
2021-05-20, 15:11
Medlem
Citat:
Tar någon tid på hur länge Nardos får lov att prata jämfört med de andra?
Runt 40 min nu and still going.
kommer klocka alla.
2021-05-20, 15:11
Medlem
xrlpyts avatar
vad är det som pågår

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in