2021-05-20, 15:03
Medlem
GhangBangTanjas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av allanmadsen
vem i helvete är hayat?

Hans assistent som han kallar bästis.
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av allanmadsen
vem i helvete är hayat?

Adrians polare.
Medlem
Gnomegirls avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Svegarn
Vad är det för resa händelse som Nardos hemlig håller. Känns som den har fått vänner och familj ta avstånd från henne eller hon som tagit avstånd från familjen.

Varför kan hon inte erkänna att hon är kär i Adrians

De lackade väl till när hon gav samtliga familjemedlemmar, inklusive akvariefiskarna tinnitus.

MVH/Gnomegirl.
2021-05-20, 15:04
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ketchupalskaren
Han har ju ett underligt utseende. Känsligt ämne för mig? Snarare dig. Jag tycker att folk bör satsa på att träna samt vars normalviktiga för det är ohälsosamt att vara tjock. Att folk pushar för övervikt är faktiskt helt sjukt. Jag gillar att knarka och dricka alkohol men försöker inte få det som att framstå som hälsosamt att dra ladd och vara full.
Det är inte jag som bryr mig om andras vikt, och känner ett behov av att få folk att tycka och tro att jag tränar och är smal i tid och otid. Ingen pushar övervikt och tror inte ett jota på att dina kommentarer kommer from a place där du bryr dig, det är fettfobi och förakt och inget annat, och det är ett problem som ligger hos dig. Sorry not sorry.

Lämnar detta nu, haj.
2021-05-20, 15:04
Medlem
Anonym396s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Hurtbullen10
Nardos har ”väldigt mycket respekt för kvinnor”. Ja vi ser det på hur du behandlar Emelie. Sopa.
Glöm inte hur Nardos behandlade Judith och Madde.

Nardos snackade alltid bakom Tanja innan Nardos var tvungen att hänga med henne.

Nardos har inte respekt för kvinnor. Bara en massa jävla floskler för att vinna miljonen och se bra ut. Hon kanske inte ens gör det medvetet. Hon lever i en annan verklighet än oss.

Glöm inte hur nära hon var Adrian och Pedram. Hon sade också att Pedram hade en ''fettfin kvinnosyn'' under Honesty.
2021-05-20, 15:05
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av GhangBangTanja
Hans assistent som han kallar bästis.

Citat:
Adrians polare.

assistent? är han så upptagen så han behöver en assistent

såg att julia hänger med tess och judith nu
2021-05-20, 15:05
Avslutad
Nardos namedroppade Judith och Sara Songbirds fjäskskratt försvann
2021-05-20, 15:06
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av GhangBangTanja
Knappast, vid en liten röstning för ett tag sedan tog Emelie hem nästan allt.
Fler gillade Adrian än Tanja.
Vad som hände då spelar ingen roll nu.
Medlem
Onödigt att klanka ner på andra som vill berätta om sitt liv bara för att hon själv inte vill göra det. Ändå ska det hintas om att det är henne det är mest synd om.
Medlem
Vad är det för skev uppfattning folk har om vad man får för en miljon? De pratar om det som att det är livsförändrande.. Herrejesus.... Det ska väl dessutom skattas en del?
Medlem
Anonym396s avatar
Citat:
Senast inatt satt Nardos och ifrågasatte Emelie varför hon backade från Adrian för Maddes skull.

Men vad i HELVETE sa hon själv precis att hon gjorde?! Just det. Exakt samma sak!
Nardos är faaaaaaaaaaaaalsk.
Medlem
Har de sagt hur länge alla ska få vara där inne?

Förstår att de inte kan sätta en officiell tid när de har med Nardos att göra, men Jocke, Sara och Hambe borde väl ha någon slags ram eller?

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in