2021-05-20, 14:58
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Malmens1
All in på tanja, simon kommer att åka ut på lördag

kan vi rädda båda så ska vi försöka rädda simon säger jag tanja klara sig endå till final viktigare få ut nardos/emelie
2021-05-20, 14:58
Medlem
Vad är det för resa händelse som Nardos hemlig håller. Känns som den har fått vänner och familj ta avstånd från henne eller hon som tagit avstånd från familjen.

Varför kan hon inte erkänna att hon är kär i Adrians
2021-05-20, 14:59
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av cinnamonbon
Husets diet!!!
Med lite ust och pussitivitet on the top!!!
Medlem
GhangBangTanjas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Gnomegirl
Och bankomater. Bara att omringa dem med några brushor, vifta lite med kniven, hota med stryk så ger dom dig pengar, telefoner och jackor. Och det är deras skyldighet när de är så elaka och rasistiska.

Ber om ursäkt för OT nu igen.

MVH/Gnomegirl.

Jovisst. Snart är våra hem bankomater. Det är dags att förbereda sig och skaffa gated communities.
Eller flytta till Polen eller Ungern på gamla dagar, om de vill ha en när det brinner här
Medlem
Anonym396s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av allanmadsen
varför tror nardos att hon och steffi typ var bff i huset? dem hängde väl typ aldrig var bara på fester när nardos skule hjärntvätta steffi om simon som dem snackade
Det reagerade jag också på. Nardos och Stephanie pratade sällan.

Efter Stephanie åkte så hjärntvättade hon Simon om att hon och Steph var nära.

När Nardos var sur på Emelie eller Judith så klagade Nardos över att Stephanie hade åkt för att såra dem.

Men Nardos kanske på riktigt tror att de var BFF. Eller så lever hon inte i samma värld som oss.
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av HeligModer
Nej, jag tycker det var en låg kommentar, speciellt att någon skulle ha ett "underligt" utseende. Har märkt att du gillar att sänka andra pga vikt och i samma veva lyfta att du minsann själv tränar så duktigt, så det verkar snarare vara ett känsligt ämne för dig och det är okej. Du visar ju att du inte förstår vad kroppsaktivism innebär öht, och bevisar varför Sara och andra behövs.
Han har ju ett underligt utseende. Känsligt ämne för mig? Snarare dig. Jag tycker att folk bör satsa på att träna samt vars normalviktiga för det är ohälsosamt att vara tjock. Att folk pushar för övervikt är faktiskt helt sjukt. Jag gillar att knarka och dricka alkohol men försöker inte få det som att framstå som hälsosamt att dra ladd och vara full.
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Hurtbullen10
Nardos har ”väldigt mycket respekt för kvinnor”. Ja vi ser det på hur du behandlar Emelie. Sopa.

+1 Och hon fortsätter att hinta även i intervjun att hon och Emelie inte är vänner.
2021-05-20, 15:00
Medlem
Jahaaaaaa nu åker Emelies kontoansvarig upp till Sthlm med Adrian & Hayat. Intressant roadtrip. Tror ni dem alla åker ner tillsammans också med Emelie efter finalen??...

Edit: Och Mergim såklart
Senast redigerad av Saris123 2021-05-20 kl. 15:06.
2021-05-20, 15:00
Medlem
Senast inatt satt Nardos och ifrågasatte Emelie varför hon backade från Adrian för Maddes skull.

Men vad i HELVETE sa hon själv precis att hon gjorde?! Just det. Exakt samma sak!
2021-05-20, 15:01
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Hurtbullen10
Nardos har ”väldigt mycket respekt för kvinnor”. Ja vi ser det på hur du behandlar Emelie. Sopa.

Ja du...
Väntar med spänning på hur dom säkerligen kommer ge Emelie massa taskiga frågor. Skulle inte förvåna mig ett dugg.
2021-05-20, 15:02
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Saris123
Jahaaaaaa nu åker Emelies kontoansvarig upp till Sthlm med Adrian & Hayat. Intressant roadtrip. Tror ni dem alla åker ner tillsammans också med Emelie efter finalen??...

vem i helvete är hayat?
2021-05-20, 15:02
Medlem
GhangBangTanjas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Saris123

Utan att skoja så måste den där Hayat vara där som personlig assistent. Han är ju med överallt om inte hans syrra är med. Synd om Hayat som jämt skall ta hand om honom och säkert torka hans röv.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in