2021-05-20, 14:26
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av GhangBangTanja
Nej, för hans syrra vill att han friar till henne.
Hon har redan kallat henne sin svägerska.

Tror tillochmed att det är hans syster som uppdaterar.
2021-05-20, 14:26
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av IknewIT
Lyssnade lite på "Hallå Huset" nu.
Guess what??? Dom verkar verkligen inte gilla Emelie!
Imagine my surprise att dom ska ge mer tid där man kan fokusera på Nardos och klanka ner på Emelie...

Har lyssnat lite till. 19 april hade alla tre faktiskt Tanja och Simon topp 3, så förhoppningsvis blir det kanske inte Nardos love fest trots allt.
2021-05-20, 14:29
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av IknewIT
Har lyssnat lite till. 19 april hade alla tre faktiskt Tanja och Simon topp 3, så förhoppningsvis blir det kanske inte Nardos love fest trots allt.
De har alltid älskat Tanja. Sedan har de pushat för Judith, men det är mest för att Sara är kompis med henne. Tror inte de är alltför förtjusta i Nardos tbh, men är väl som alla andra rädda att kritisera henne. Sara fick rätt mycket skit när hon försvarade Judith i rasse-gate.
2021-05-20, 14:30
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av xrlpyt
Finns oändligt många teorier. Min magkänsla och efter diverse pollresultat här och där så står det mellan Simon och Nardos på lördag. Jag skulle inte rösta direkt när omröstningen öppnas, utan hålla koll på pollar och odds osv, men jag är redo att lägga en stödröst på Simon i hopp om att det knuffar ut Nardos.

(Ja, inte just mina röster såklart, men tankesättet alltså.)
Jag kommer nog avvakta lite men tror att jag röstar på Simon denna gång. Man kan ju önska att Narcos åker ut härnäst.
2021-05-20, 14:32
Medlem
GhangBangTanjas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Cha-Cha-Boys
Tror tillochmed att det är hans syster som uppdaterar.

Hon är anställd som hans personliga assistent så det är inte konstigt att hon vill ha Madde som gärna tar över hans välbefinnande
2021-05-20, 14:33
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Anonym396
Helt jävla omöjligt att ha TV-program som man röstar i. För invandrare med offermentalitet blir galna när svenska tittare röstar på svenska deltagare. De blir arga att vi inte kan se storheten i Nardos. En skrikig, falsk, elak, långsint, bråkig 22-årig tjej som alltid vill stå i centrum.

Någon i tråden sa att man kanske bara skulle ha invandrare i framtiden som lösning. Jag hade inte haft ett problem med det för att stoppa polariseringen. Vi svenskar kan titta på dem instänga i Big Brother huset som underhållning. Nästa säsong så borde TV4 slänga in 6 judar, 6 araber och 2 svarta.

Det blir nice
Bra programidé. Då slipper vi vita svenskar titta på skiten. De kan slakta varandra därinne i huset.
2021-05-20, 14:34
Medlem
Anonym396s avatar
Tänk om Nardos åker ut imorgon och man får en helg och final utan att höra hennes röst.

Jösses, det skulle kännas som att dö och komma till himlen.

Tänk om de räknade rösterna första veckan och Nardos faktiskt åkte ut då. Det hade varit en helt annan säsong.
2021-05-20, 14:36
Medlem
GhangBangTanjas avatar
Babben Diego nämner varken mig eller Grodan i sin story som är gjord av en 11-åring.
Det är inte schysst att andra här blir kända på min bekostnad
2021-05-20, 14:36
Medlem
två valrossar och en spinkis. vafan är detta för duo
2021-05-20, 14:37
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av GhangBangTanja
Babben Diego nämner varken mig eller Grodan i sin story som är gjord av en 11-åring.
Det är inte schysst att andra här blir kända på min bekostnad

3 inlägg för mig blev det
2021-05-20, 14:38
Medlem
Skönheten och odjuret och tjockisen
2021-05-20, 14:39
Medlem
Sara i mitten är ju en av Judiths bästa kompisar.

HUR LÄNGE ska de låta Nardos mala på nu då? Orkar.inte.lyssna

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in