2021-05-20, 14:13
Medlem
Hydraulslangens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Anonym396
Det beror ju på vad du vill ska hända i finalen.

Mitt råd är att ni som gillar Simon och Tanja lika mycket röstar på Emelie nu klockan 20:00.

För om Emelie åker ut så kommer rösterna fördelas mellan Simon och Tanja i en final och då lämnar Nardos med en miljon kronor.

I en final med Emelie, Nardos och en av Tanja/Simon så tror jag att Emelie men också att Tanja/Simon kommer få mer röster än Nardos.

Men jag som har slösat 100 dagar på Big Bardos 2021 och frivilligt kollat på Nardospropagandan av TV4 vill INTE se henne vinna. Så jag kommer rösta på Emelie i final endast för att jag tror hon har bäst chans att sno miljonen från TV4:s förutbestämda vinnare. Men jag blir skitglad om jag har fel och Tanja faktiskt är den som vinner miljonen.
Ja låter ju vettigt, men kommer aldrig någonsin få mitt finger till att rösta på Emelie?
Skulle vara i en ren final mellan hon och Nardos isf. Möjligen.
2021-05-20, 14:14
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av IknewIT
Lyssnade lite på "Hallå Huset" nu.
Guess what??? Dom verkar verkligen inte gilla Emelie!
Imagine my surprise att dom ska ge mer tid där man kan fokusera på Nardos och klanka ner på Emelie...

Vad har de sagt om henne?
2021-05-20, 14:14
Medlem
1754s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av allanmadsen
han tvättar sig varje gång även om det bara är en snabb 2 sekundare . många bb deltagare som inte tvättar händerna dompa var också likadana bara gick rätt ut såg jag några gånger

bajsjassa från förra året minns man ju hon tvättade aldrig händerna

Så jävla vidrigt.
2021-05-20, 14:15
Medlem
Anonym396s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av IknewIT
Lyssnade lite på "Hallå Huset" nu.
Guess what??? Dom verkar verkligen inte gilla Emelie!
Imagine my surprise att dom ska ge mer tid där man kan fokusera på Nardos och klanka ner på Emelie...
Om det är sant så älskar produktionen det.
2021-05-20, 14:15
Medlem
1754s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DehydratedApple
Första eller andra gången de hade freeze så låtsades Apnegern att hon inte hörde freeze och gick runt och rörde sig fritt, skrattade och pratade. De andra ifrågasatte henne och hon spelade bara dum. Hon fick aldrig ett straff för att hon struntade i reglerna.

Som vanligt. Jävla fittproduktion att vara fega med bestraffning.
2021-05-20, 14:16
Medlem
Hydraulslangens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av La Belva
Jo det är väl så. Tråkigt att det finns två vinnare den här säsongen, ja, egentligen tre, Dompa var en jävla bra grabb också.
Jo exakt. Han, Simon och Tanja är ju dom enda tre som är "värdiga" att sitta i finalen. IMO.
2021-05-20, 14:16
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Gbg17
Adrian ger ju Madde mer uppmärksamhet på sin ig än han sammanlagt lagt inne i huset haha
Det är för att han har fått hat, så nu ska han visa att han är en "prins"
2021-05-20, 14:17
Medlem
GhangBangTanjas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Jen1n1
Det är för att han har fått hat, så nu ska han visa att han är en "prins"

Nej, för hans syrra vill att han friar till henne.
Hon har redan kallat henne sin svägerska.
2021-05-20, 14:17
Medlem
Zingo2s avatar
Hoppas BB slutar såhär:
1 Simon alt Tanja
3 Nardos
4 Emelie

Så blir det nog tyvärr inte, men ma kan hoppas iaf.
2021-05-20, 14:21
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av chokladvanilj
Om Tanja, Nardos och Emelie sitter i final tror jag inte Tanja vinner

Kanske inte men jag tror det är bästa chansen att varken Emelie eller Nardos ska vinna. Tror också det är lite ”tomma tunnor skramlar mest” med Nardosarmén. Jag tror Emelie vinner men hoppas fortfarande på Tanja.
2021-05-20, 14:22
Medlem
Anonym396s avatar
Helt jävla omöjligt att ha TV-program som man röstar i. För invandrare med offermentalitet blir galna när svenska tittare röstar på svenska deltagare. De blir arga att vi inte kan se storheten i Nardos. En skrikig, falsk, elak, långsint, bråkig 22-årig tjej som alltid vill stå i centrum.

Någon i tråden sa att man kanske bara skulle ha invandrare i framtiden som lösning. Jag hade inte haft ett problem med det för att stoppa polariseringen. Vi svenskar kan titta på dem instänga i Big Brother huset som underhållning. Nästa säsong så borde TV4 slänga in 6 judar, 6 araber och 2 svarta.

Det blir nice
2021-05-20, 14:25
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Anonym396
Om det är sant så älskar produktionen det.

Det är sant, men nu i slutet har de börjat gilla henne. Antagligen för det inte ska bli pinsamt när hon kommer ut och har kommit så långt haha.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in