2021-05-20, 03:02
Medlem
twoeggss avatar
2021-05-20, 03:07
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av HillieBillie
Johanna Thorén i robinson 2021 är en sån där klassisk förutsägbar känslostyrd pk-"feminist" som bara borde hålla käften. Någon som håller med mig? För helvette hon är ju patetisk för fan.

Du verkar vara en patetisk fan som känner att du behöver bekräftelse på dina påståenden. Jag tycker att Johannas feministsnack har miskat under hela tiden hon varit med i programmet.
2021-05-20, 03:09
Medlem
mendokses avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kiplagat
Har inget minne av att Zazzi ingick i en tjejpakt, hon var i alla fall inte drivande i den. Tycker inte hon att förtjänar att bli förknippad med den. Minns att hon klarade av Robinson-livet med bravur och kändes som en riktig "överlevare", gnällde aldrig etc. Sen vann hon ju omröstning överlägset.

Att att hon enbart skulle vunnit p.g.a. tjejpakten köper jag däremot inte, det känns alldeles för hårt med tanke på hur hon presterade i övrigt.

Det var när det var fem kvar som Birgitta vann en tävling som gjorde att hon fick välja vem som skulle lämna och hon valde Pål (den enda mannen som var kvar) med motiveringen att hon ville se en kvinna vinna Robinson.
2021-05-20, 03:27
Medlem
Gränslandet
2021-05-20, 05:44
Medlem
Gv1875s avatar
Tror ni Dennis åker i nästa öråd?
2021-05-20, 07:11
Medlem
Alla gnäller på att William är världsmästare. Joanna är multisportare och springer Iron man och ultra.

Jag förstår också att Joanna och Olivia vill ha tjejpakt. De andra är ju riiiiiiiktigt dåliga i tävling. Annika och Anki bjuder på noll motstånd.
Nästan pinsamt att se!
2021-05-20, 07:57
Medlem
OlleVieros avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Heymid
Gränslandet

Fii f-n vad det börjar likna trams av allra värsta sorten. Produktionen verkar vara "minimal planering och vi improviserar allteftersom".
2021-05-20, 08:01
Medlem
Ta en sup varje gång någon säger "ända in i kaklet".
2021-05-20, 08:11
Medlem
Pillenfilles avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Pecka-
Länken är trasig, det fattas ett ")" på slutet.

Men det var tydligen senast 2012 en tjej vann.

Både en manlig och kvinnlig vinnare 2015. Såg inte den säsongen, hur gick det till?
2021-05-20, 08:19
Medlem
CS128s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av peterZiipen
Ellenor Pierre är helt raderat från mitt minne, kommer inte ihåg henne alls. Däremot kommer man ihåg en random deltagare vid namn Zübeyde som var med runt 03 under Emma Anderssons era. Tydligen var även soldoktorn med det året, hade ingen aning om det.

Tror produktionen är sugna på att en tjej ska vinna i år. 🏆 Börjar se dåligt ut statistikmässigt för Mastiff, tre raka Robinsonvinster för män. Lär väl i så fall bli Olivia eller Joanna. Finns nog inte på kartan att Annki eller Annica skulle kunna ta hem det, kommer sist i varje tävling.

Jag minns Alexandra Zazzi och Emma Andersson - sedan hade jag nog lite uppehåll av mitt tittande på Robinson ett par år. Om inte William vinner det här i år så tror jag nog att Joanna eller Olivia vinner för jag har lite svårt att tro att Annki eller Annica skulle göra det och även om jag gillar Dennis och Rickard så tror jag inte de fixar 1a platsen faktiskt, möjligen 2a eller 3e platsen.
2021-05-20, 08:37
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av mendokse
Det var när det var fem kvar som Birgitta vann en tävling som gjorde att hon fick välja vem som skulle lämna och hon valde Pål (den enda mannen som var kvar) med motiveringen att hon ville se en kvinna vinna Robinson.
Aha, det minns jag inte. Märkligt ändå att åtminstone jag uppfattar henne som en svag vinnare, enbart pga av att det fanns en sk tjejpakt som bara ville att en kvinna skall vinna. Som någon skrev tidigare, en sådan tjejpakt är motsatsen till sk girl power. I det här fallet kan Zazzi ha drabbats utan att själv ha varit aktiv.
2021-05-20, 08:58
Medlem
Timodjin77s avatar
Just nu är det här det sämsta Robinson på flera år. Ingenting är spännande och William är för bra.
Skittrist helt enkelt.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in