2021-05-19, 13:16
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av vanartad
Skaffa en hårdvarubrandvägg och förbjud all inkommande data från alla IP än din pokersite.
Vill du bli anal kan du styra ner på bitnivå just vilken typ av data som du accepterar samt hur stort dataflödet max får vara.

Om du läser vad TS har för frågor så är detta verkligen för advancerat för honom.
Citera
2021-05-19, 23:47
Medlem
vanartads avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BFM
Om du läser vad TS har för frågor så är detta verkligen för advancerat för honom.

Du har rätt. Jag tänkte att han möjligtvis kunde kontakta någon som besitter en kunskapsnivå snäppet över rent basala kunskaper som kunde vägleda honom.Jag har svårt att tro att han grejar fixa ihop något som ens besitter ett grundläggande skydd.
Citera
2021-05-20, 03:06
Medlem
Obegriplig tråd, vem fan köper en särskild dator bara för att spela poker?
Citera
2021-05-20, 12:04
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Tygfu
Obegriplig tråd, vem fan köper en särskild dator bara för att spela poker?
Personligen hade jag rekommenderat TS att köpa den med finast färg. Det är enda skillnaden som kommer spela roll för honom.
Citera
2021-05-21, 02:01
Medlem
hjaelploskilles avatar
Om man enbart ska spela poker så kan man väl köpa en begagnad Macbook pro från 2010 och sätta in en SSD hårddisk och plussa på en del ramminne? Lär väl gå på några tusen och funka hur bra som helst
Citera
2021-05-21, 02:10
Medlem
MrLevaLivets avatar
Men för i helvete TS, köp en billig Windows PC, och ha kapitalet som bankrulle istället. Ingen hackar dig för att se dina kort. Man brukar få med gratis antivirus/brandvägg som du sedan kan teckna abonnemang för om du vill. Själv kör jag bara med Windows inbyggda skydd för jag har 100 bättre saker att lägga pengar på. Det har funkat i åratal. Klicka inte runt på skitsidor, skitattachments eller ladda ned skitfiler, men det är inga problem för du skall ju fokusera på att spela poker.
Citera
2021-05-21, 20:36
Medlem
fizzles avatar
Dessutom är HUD utbudet bättre på Windows är Mac.
Citera
  • 2
  • 3

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in