Flashback bygger pepparkakshus!
2021-05-19, 17:46
Medlem
Trolltestets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av FladderFarfar
Mycket snack om att kontoinnehavaren gör fel...

Han begår ett solklart GROVT förtalsbrott.

Citat:
Ni har tydligen inte egna småbarn?

Jag har många småbarn i min närhet. För det behöver jag inte för den skull sitta och uppmuntra till brott. Eftersom jag själv är pedofil så behöver jag dessutom ingen blogg som berättar för mig vem som är farlig och inte. Jag upptäcker dem rakt av ändå. En sorts inbyggd pedo-radar. Alla föräldrar har en sådan, men väldigt få använder den eftersom de tror att det räcker om man gör en sökning Lexbase lite då och då istället..

Citat:
Jag skulle då vilja veta om ett av dom där jävla monstren bor i mitt närområde.

och samtidigt som du håller ögonen på de pedofiler som hängs ut på nätet så sitter barnvakten på rummet och våldtar dina barn, och som du aldrig trodde något om eftersom "han var så bra med mina barn" och "var min bästa vän".
Mitt favoritexempel är dock när föräldrarna var ute på pedofiljakt och barnet satt ensamt hemma och blev våldtagen framför datorn av en nätpedofil. Föräldrarna vare ute och jagade för att skydda sitt barn, varpå föräldrarna därmed inte var hemma med barnet och övergreppet därför kunde ske.
Citera
2021-05-19, 17:48
Medlem
Trolltestets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av CuckerTarlson
Funkar inte för mig tyvärr, blir bara redirected till en logga in-sida.

Här är hemsidan han bloggar ifrån:
https://nouw.com/aktaerfordessa

Min gissning är att om nouw.com blir varse om denna så stänger de av honom. Själv tänker jag inte anmäla dock utan nöjer mig med att enbart observera den här farsen. I love watching people bust themselves.
Citera
2021-05-19, 17:58
Medlem
FladderFarfars avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Trolltestet
Jag har många småbarn i min närhet. För det behöver jag inte för den skull sitta och uppmuntra till brott. Eftersom jag själv är pedofil så behöver jag dessutom ingen blogg som berättar för mig vem som är farlig och inte. Jag upptäcker dem rakt av ändå. En sorts inbyggd pedo-radar. Alla föräldrar har en sådan, men väldigt få använder den eftersom de tror att det räcker om man gör en sökning Lexbase lite då och då istället..

och samtidigt som du håller ögonen på de pedofiler som hängs ut på nätet så sitter barnvakten på rummet och våldtar dina barn, och som du aldrig trodde något om eftersom "han var så bra med mina barn" och "var min bästa vän".
Mitt favoritexempel är dock när föräldrarna var ute på pedofiljakt och barnet satt ensamt hemma och blev våldtagen framför datorn av en nätpedofil. Föräldrarna vare ute och jagade för att skydda sitt barn, varpå föräldrarna därmed inte var hemma med barnet och övergreppet därför kunde ske.

Intressant.

Har du själv våldfört dig på eller utnyttjat något barn?

Kanske du själv finns uthängd på någon plattform?

Inte så konstigt att du protesterar mot den här typen av lysande initiativ.
Citera
2021-05-19, 18:39
Medlem
Nyfiken prickigs avatar
Vad i det hela skulle vara förtal? De är dömda, inget mer med det, tidningarna skriver ut namn emellanåt, inte fan räknas det som förtal.
Citera
2021-05-19, 18:46
Medlem
Trolltestets avatar
Citat:
Intressant.

Har du själv våldfört dig på eller utnyttjat något barn?

Nej, jag är en sån där pedofil som enbart nöjer sig med att vara kompis med barnen.
Citera
2021-05-19, 18:48
Medlem
Trolltestets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Nyfiken prickig
Vad i det hela skulle vara förtal?

Om uthängningen sker i syfte att väcka andras missaktning, så ÄR det förtal.
Enbart rubriken på bloggen är ett brott i sig.
Citera
2021-05-19, 19:04
Medlem
PedoJoeBidens avatar
Ser inget problem med det då dessa är dömda personer, inte bara någon som blivit anklagad i någon anonym grupp.
Citera
2021-05-19, 19:23
Medlem
FladderFarfars avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Trolltestet
Nej, jag är en sån där pedofil som enbart nöjer sig med att vara kompis med barnen.

Jo tjena!!
Citera
2021-05-19, 19:53
Citat:
Ursprungligen postat av JunvaldLarsson
Kan inte se då jag inte är en instagram-människa men sannolikt brottsligt. Kan generera ungefär 20 000 kr till varje uthängd.
Har personen hängt ut säg 100 st. så blir det dyrt.

En dag tror jag att hen kommer få kuken avskuren och intryckt i sin mun eller fittan uppsprätt ända upp till brösten och alla fingrar avklippta. Den dag det kommer ut vem som ligger bakom sidan får polisen nog ge skyddad identitet.

Personen kommer ju alltid vara jagad. Alltid, så länge hen lever.

Haha ja, inte speciellt smart det här, även om jag hatar våldtäktsmän.

Men får det till 56 stk personer de hängt ut de kan dömas för.

Det blir lätt över en miljon i skadestånd.
Citera
2021-05-19, 21:32
Citat:
Ursprungligen postat av redlineoffside
Haha ja, inte speciellt smart det här, även om jag hatar våldtäktsmän.

Men får det till 56 stk personer de hängt ut de kan dömas för.

Det blir lätt över en miljon i skadestånd.
Vad du tycker eller inte spelar ingen roll. Dessa våldtäktsmän och pedofiler är straffade och dömda.
Ingen har rätt att förtala någon, och det oavsett om de är dömda eller inte. Att dom är dömda är ovidkommande och har inte med saken att göra.

Det är som om jag skulle hänga ut, vad ska vi säga... En lång lista på kvinnor som gjort abort och har klamydia, och sedan försvara mig med att jag hatar kvinnor som mördar.
Senast redigerad av JunvaldLarsson 2021-05-19 kl. 21:45.
Citera
2021-05-19, 21:41
Ryggdunkar, duktig duktig så bra du är som har de rätta åsikterna och hänger ut dessa hemska pedofiler och våldtäktsmän.
Om det vore så viktigt för folk att veta vem de bor granne med så ska rättsväsendet och polisen sköta det. Och jag tycker att det ska kosta att ha ett konto som möjliggör att kolla upp brott. Annars tjänar det inget syfte mer än att göda en pöbelmentalitet.

Nej, dessa kräk som hänger ut pedofiler och våldtäktsmän (Sverige har redan tillräckligt med feminism och social korrekthet) ska veta att det finns individer med mycket stor kapacitet att sätta hårt mot hårt, och som knappast skulle låta sig skämmas av något.

Är du vanlig person, håll dig ifrån att leka polis och domare.

Här vill jag understryka att ingen av mina kommentarer har varit riktad mot någon särskild person utan mot uthängarkulturen i allmänhet och har endast varit ett uttryck för en önskan.
Senast redigerad av JunvaldLarsson 2021-05-19 kl. 22:37.
Citera
2021-05-19, 22:24
Medlem
Zaedrewss avatar
Brottsligt är det ju. Förtal. Konstigt att den får vara kvar. Om bra ja kanske. Men det är ju lite oklart. Om vi tar en vanlig sexbrottsling så kommer denna förmodligen inte att upprepa sitt brott. Försöka leva ett vanligt liv. Om denna blir trakasserad, genom uthängningar som det här kan det bli att det kvittar ändå. Alla kommer se mig som sexbrottsling resten av livet så kan lika gärna vara det. Dvs begår nya brott.

Bra är det ju utifrån att för de fall där det är vane brottslingar så blir det till en varning för de som har kontakt med dessa individer. Men som sagt oklart om det gör mer nytta än skada.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in