2021-05-18, 09:39
Medlem
BIB3ls avatar
Citat:
Ursprungligen postat av noden
Hon är ju bra på att ljuga i alla fall, Freje, som kallar swebbtv för en del av vitmaktrörelsen. Hon är väl rädd för konkurrens från den media som är oppositionell på riktigt, antar jag. Att hon sedan lever i ett knarknäste och skyller det på Hortons huvudvärk stärker ju bilden av att hon är en person som ljuger som det passar henne.
Hon är smart och förser anhängarna med (evt falska) argument. Det är ingen som kommer att orka genomlysa allt ändå. Klassisk vänsterstrategi. De är mästare på sådant här. Hon kan sina saker. Snyggt att gå ut här på FB. Verkar vara riktigt vettig som jag skrev tidigare.
Citera
2021-05-18, 12:32
Medlem
Skräll att ännu en oberoende SR-profil är tillsammans med en öppet våldsbejakande vänsterextremist.
Citera
2021-05-18, 15:31
Medlem
Ja nog är vänsterpatrasket mästare på att ljuga alltså. Hela deras världsbild bygger ju på en fantasi om verkligheten så ska de få folk att tro på idéerna måste de ju ljuga.
Citat:
Ursprungligen postat av BIB3l
Hon är smart och förser anhängarna med (evt falska) argument. Det är ingen som kommer att orka genomlysa allt ändå. Klassisk vänsterstrategi. De är mästare på sådant här. Hon kan sina saker. Snyggt att gå ut här på FB. Verkar vara riktigt vettig som jag skrev tidigare.
Citera
2021-05-18, 15:32
Medlem
Precis.
Citat:
Ursprungligen postat av Nordanvindarna
Hon är en helt vanlig svensk journalist med andra ord.
Citera
2021-05-18, 19:14
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av living4free
Vänstermänniska som hatar SD och andra för att hon vet att det partiet vill strama åt handeln med droger. Då kan ju stackaren inte punda fritt och bo i fint hus som betalas med drogpengar..
Josephine Freje är inte vänstermänniska, snarare tvärtom. Hon har snarare närmast sig sd och brunhögern.
Citera
2021-05-18, 21:43
Medlem
Impertinents avatar
Citat:
Ursprungligen postat av susanlynette
Josephine Freje är inte vänstermänniska, snarare tvärtom. Hon har snarare närmast sig sd och brunhögern.

Spännande! Har du någon källa på ditt påstående? Sveriges Radio har väl aldrig anställt någon med åsikter till höger om socialdemokraterna.
Citera
2021-05-18, 23:17
Medlem
Och nu gråter hon över att hon granskats. Hon gick själv ut med namn. Inget fel att skriva. Hennes resonemang håller ju inte, hon visste ju om hon säger det var för hans ”sjukdom”.
Citera
2021-05-18, 23:18
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Impertinent
Spännande! Har du någon källa på ditt påstående? Sveriges Radio har väl aldrig anställt någon med åsikter till höger om socialdemokraterna.
Läs henne på twitter, mycket tveksamma åsikter.
Citera
2021-05-19, 05:57
Medlem
moralhoras avatar
Men snälla.

Man får inte kontakter som en journalist av att sitta med benen i kors som en pingstvän.
Citera
2021-05-19, 07:58
Medlem
OlleVieros avatar
Hon är även begåvad med en egen skvallertråd här på Flashback.

(FB) Skvaller om Josephine Freje
Citera
2021-05-19, 08:27
Medlem
BIB3ls avatar
Citat:
Ursprungligen postat av susanlynette
Ni inom extremvänstern är verkligen störda, och då ibland värre än SD:s rassar. Jag tycker att du ska läsa på om 30-talet och nazisterna. Det luktar nämligen lite nazistagerande om dig.

Du väljer ut individer, och grupper av individer, som det ska hatas och därtill ljugas om.

Du försöker dig på att etablera ett falskt narrativ.

Du kletar på henne falska epitet.

Solklar naziststrategi.

Josephine är inte bara ett vackert namn, det står för en vacker person.

https://www.flashback.org/sok/?userid=99607&search_post=1&sp=1&so=pd
Senast redigerad av BIB3l 2021-05-19 kl. 08:33.
Citera
2021-05-19, 21:05
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av BIB3l
Ni inom extremvänstern är verkligen störda, och då ibland värre än SD:s rassar. Jag tycker att du ska läsa på om 30-talet och nazisterna. Det luktar nämligen lite nazistagerande om dig.

Du väljer ut individer, och grupper av individer, som det ska hatas och därtill ljugas om.

Du försöker dig på att etablera ett falskt narrativ.

Du kletar på henne falska epitet.

Solklar naziststrategi.

Josephine är inte bara ett vackert namn, det står för en vacker person.

https://www.flashback.org/sok/?userid=99607&search_post=1&sp=1&so=pd

Inget jag skriver är falskt. Jag har sett hennes invandringskritiska inlägg på twitter, hur hon generaliserar över vissa grupper i Göteborg. Hur hon lierar sig med trollen när det gäller FHM och corona-hanteringen. Hon gullar med alternativa högermedier och sd.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in