• 1
  • 2
2020-05-18, 22:42
Medlem
Skvallertråd om Josephine Freje, känd från TV. SwebbTV alltså.
Citera
2020-05-18, 22:48
Medlem
38 år. Har hon några kids?
Citera
2020-05-18, 23:03
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av PerraPe
38 år. Har hon några kids?
Hon tycker inte om barn
Citera
2020-05-18, 23:12
Medlem
kalkryggars avatar
Hon är väl känd från allt möjligt just förutom Swebbtv. Men menar du nu alltså att hon gått över till swebbtv (konspirations-tv)?

Det var att sjunka rejält. Har hon blivit av med sina riktiga uppdrag? Skandal på gång eller?
Citera
2020-05-18, 23:30
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av kalkryggar
Hon är väl känd från allt möjligt just förutom Swebbtv. Men menar du nu alltså att hon gått över till swebbtv (konspirations-tv)?

Det var att sjunka rejält. Har hon blivit av med sina riktiga uppdrag? Skandal på gång eller?
Jag har hört från trovärdiga källor att hon är högerextrem och fascist. Hon kanske påstår annorlunda utåt sätt, men i så fall ljuger hon.
Citera
2020-05-18, 23:31
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av kalkryggar

Nej, hon är väl bara känd från SwebbTV? Världens bästa tv. Jag är säker på att hon svimmade av lycka när hon fick vara med där! Många vill ju få komma in i den hemliga studion.

Vet inte vad hon har för uppdrag annars, om några alls. Hon var visst i Thailand ett tag. På en bar?

Men det ryktas om att hon haft möte med Nyheter Idag:s Chang Frick. Så troligen är det väl jobb hos Chang på gång? Som barnflicka tror jag det var.
Citera
2020-05-18, 23:34
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Geigerzehler
Jag har hört från trovärdiga källor att hon är högerextrem och fascist. Hon kanske påstår annorlunda utåt sätt, men i så fall ljuger hon.

Ja, är det trovärdiga källor måste jag tro på det du skriver. Det är viktigt med källkritik ju.

Ja, journalister ljuger alltid. Wallraffa kallas det.
Citera
2020-05-18, 23:37
Medlem
Citat:

Du verkar ha rätt!! Hon har haft ett möte med Avpixlat!!!

Precis som han, vad heter han nu igen... som åt lunch med SD!
Citera
2020-05-18, 23:49
Medlem
beaver_ses avatar
Citat:
Du verkar ha rätt!! Hon har haft ett möte med Avpixlat!!!

Precis som han, vad heter han nu igen... som åt lunch med SD!
Avpixlat finns inte sen flera år tillbaka...
Du verkar lite besatt över tjejen, hur är det fatt?
Citera
2020-05-18, 23:53
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av beaver_se
Avpixlat finns inte sen flera år tillbaka...
Du verkar lite besatt över tjejen, hur är det fatt?

Samhällsnytt heter den visst numera. Och hon har haft möte där. Hon är visst SD:are numera.

Det här är en skvallerspalt. Men kul att se dig här, du verkar ha börjat må bättre igen?
Citera
2020-05-19, 00:04
Medlem
beaver_ses avatar
Citat:
Samhällsnytt heter den visst numera. Och hon har haft möte där. Hon är visst SD:are numera.

Det här är en skvallerspalt. Men kul att se dig här, du verkar ha börjat må bättre igen?
Brukar kasta mig in på Nya ämnen ibland när jag loggar in, då hamna jag här. Men du måste ha förväxlat mig med nån annan bäver, hälsan är som alltid bra och humöret är okey.
Citera
2020-05-19, 00:12
Medlem
kalkryggars avatar
Citat:

Fram med källan då eller så är det ju bara skitsnack.

Citat:
Nej, hon är väl bara känd från SwebbTV? Världens bästa tv. Jag är säker på att hon svimmade av lycka när hon fick vara med där! Många vill ju få komma in i den hemliga studion.

Vet inte vad hon har för uppdrag annars, om några alls. Hon var visst i Thailand ett tag. På en bar?

Men det ryktas om att hon haft möte med Nyheter Idag:s Chang Frick. Så troligen är det väl jobb hos Chang på gång? Som barnflicka tror jag det var.

Då finns det någon annan som heter exakt likadant och är frilandsjournalist. Kan du länka något med den du snackar om?

Citat:

Du framstår aningen förvirrad minst sagt. Vad fan snackar du om?
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in