2021-05-19, 20:07
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ridne
Sjukt orättvist mot alla de andra deltagarna som tror att de ställt upp på samma villkor som de andra... Hon har världens privilege därinne på alla sätt.

Buuhuu så är svenska avundsjukan. Hon har tävlat på samma villkor tills rassarna öppna käften.
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Anonym396
Kan du tänka dig att det var värre när det var 16 människor i huset?

Hon fick mer tid i DC då!!!

har vi tur innebär det att hon får lämna har ju varit så några gånger under säsongen att den som dc filmat mest åker
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av OscarOrso
Jag Jag Jag Jag Jag

Jaaaaaaaaaaaaaaggggggggg
Men du fattar inte! Hon sitter löst! Det måste alla andra som också sitter löst få höra...
2021-05-19, 20:08
Medlem
DEMONOMICONs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Zingo2
Läsa mina inlägg, så får du rätta svaret. Visst är många om Emelie, men de är inte i majoritet.
Går att läsa, gör det så får vi se om du eller jag har rätt.

Jag har tyvärr redan gjort det, har varit med i tråden sen start och sett hur du gjorde en helomvändning och fastnade som en repig cd-skiva på just "lill Vickan ".
Du har åtminstone börjat kalla henne vid namn nu ser jag. Det är väl förhoppningsvis ett steg rätt i rehabiliteringen
Medlem
Ridnes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Dizzi
Nä,jag har påtalat flera gånger varför jag gärna ser henne som vinnare. Vilka egenskaper jag uppskattar etc. Men tackar även korkade rassar i fall hon vinner.🤣🤣🤣

Själv blir jag sjukt irriterad att influencers som inte ens tittar på programmet går ut och kampanjar för att 7 flashbackare har skrivit n-ordet sedan start. Dessutom att de använder det under finalveckan som ammunition för att hon ska vinna skiten. Mordhotar och hetsar på instagram som galningar. Pinsamt beteende.
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mouchino
Ja TV4 produktionen kanske inte följer konceptet av det som Big Brother handlar om men även om de hade gjort det så har rasisterna i denna tråd gjort det till en rasfråga. Det i sin tur har skapat ett domino av följare och personer som kanske inte ens kollar på BB men rasar över detta hat mot Nardos speciellt pga hennes härkomst.

Tycker dock inte att det bara är Nardos som blivit attackerad utan även Tanja av vissa här och det är så vidriga inlägg så man förstår inte. Så, inte bara Nardos, Judith också har fått mycket hemska saker skrivet om sig och de får inget speciellt stöd.

Som jag skrev tidigare. Varför dela upp kränkningar, fördomar, diskriminering och hat i olika grupper då alla som drabbas tar lika mycket skada av det? Nardos har ju ett helt gäng nu som backar henne men från början var det ju för henne som person, att sen använda hatet mot henne som en språngbräda tycker inte jag är rätt, speciellt inte mot Nardos.

Om den saken är viktig för många så bör man ta med alla i huset som blivit kränkta i BB denna säsong, om man inte använder detta som en boost nu förstås för då gäller det ju bara Nardos eftersom det är hennes fans som startat detta!

Grunden är att alla är jämlika med möjligheter och skyldigheter, vare sig kön, etnicitet, funktionsnedsättning, kroppsbyggnad, sexuell läggning och klädstil, ålder, hudfärg, inkomst. Ingen av dessa är viktigare än någon annan och rättigheten att inte behöva bli diskriminerad och att alla ska kunna känna sig fria med vilka de är. ALLA!

Mot Tanja? Har mest sett kärlek av de flesta, vissa är dock konstiga.
Medlem
Osså har hon på sig den där jävla kronan ikväll igen.

Skulle hon *hemska tanke* vinna m den på huvudet blir jag tokig o äcklad. Fy fan vilken självbild i ”vuxen” ålder. Så omoget…
Medlem
håll käften niggerdos. ingen bryr sig om dig
2021-05-19, 20:09
Medlem
niggerdos och simon kvar.
Medlem
KÄFTEN Nardos!!!!!!!!!!!!!!
Medlem
Ridnes avatar