2021-05-19, 19:50
Medlem
Vinner Nardos tack vare TV4 och sociala medier så är det tamigfan sista säsongen jag ser av Big brother. TVI!!
Röstar på Tanja for win❤️
2021-05-19, 19:50
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av wowverkligen
Är det någon som åkt ut någon gång och då bara vägrat att lämna huset? Typ behövt bli utburen av produktionen eller liknande?

Nej.
2021-05-19, 19:51
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ketchupalskaren
De fick tidigare idag titta på avsnittet Dompa kom in, dvs ståndgate. Narcos skulle efteråt berätta för Emelie varför Emelie inte var intresserad av Emelie. Samt läxade upp Emelie om det ens och det andra.

Hon är så jävla puckad. Haaaaatar när folk talar om vad man tänker i tycker.

Schas, ut katta! 🥾
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Anonym396
Om Emelie vinner dagens omröstning eller om Tanjas stöd växer nu när Judith åker ut så vet jag inte vad produktionen vågar göra för att säkra Nardos vinst.

Kanske de i huset får se avsnitt hela dagen om hur fantastisk Nardos är.

Avsnittet imorgon som vi får se kommer bli en stor och fet hyllning till Nardos.
Om de ska visa ett avsnitt som inte hyllar Nardos så får det bli ett från förra säsongen.
Medlem
Ridnes avatar
Hmmm.... Märkligt att de säger "rätt" tid nu när de säger hur mycket klockan är. Simon sade att klockan är tio i, när klockan är tio i.
Det kanske var det produktionen gjorde idag när de låste in dem i turkosa.. fuskade med klockan på två-tre minuter för att vi tittare ska tro att det är live när det är flera minuters fördröjning egentligen.
2021-05-19, 19:52
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av gorbag
Om de ska visa ett avsnitt som inte hyllar Nardos så får det bli ett från förra säsongen.
HAHA underbar kommentar, och sant
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av hatadkvinna
Bara på min tv det står att det inte är nåt BB vid 21 utan nåt helt annat program?
Går endast se på liven.
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Zingo2
Skitsamma, bara inte Emelie vinner! Hellre Nardos än henne, men helst Simon eller Tanja.
Klarar sig Madde idag, blir jag riktigt förvånad.

såg det så också hatar emelie men efter rasutnyttjande med nardos namn så kommer jag nog fan rösta på emelie i finalen om det krävs för nardos ska inte vinna enbart pga av sin hudfärg
Medlem
DEMONOMICONs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av hatadkvinna
Bara på min tv det står att det inte är nåt BB vid 21 utan nåt helt annat program?

Varför skulle det vara BB vid 21 idag? 🤔 är väl endast måndagar.
Medlem
Tanjas konstiga jeans måste vara nåt av det fulaste jag sett #hillbilly-varning
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Gnomegirl
Fyrans sionistiska, ondskefulla plan är nog att ha Simon och Tanja mot Nardos, precis som du säger. Då blir det mer spridning på rösterna och de kan mygla fram sin lilla prinsessa utan att alltför många blir misstänksamma.
Någon redovisning av rösterna lär vi ju som vanligt inte få.

MVH/Gnomegirl.

Mygla fram sin lilla prinsessa ? 🤣 Sorry men vardagsrassarna har redan fixat det jobbet.
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ketchupalskaren
Tanja mumlade om att det var inköpta på hennes förra arbetsplats Jula. Pedros vann en sockervaddsmaskin och Simon en polaroidkamera.
haha ja det låter som en riktig Jula eller Rusta shopping.Kameran var ju dock lite kul och användbar

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in