2021-05-19, 19:47
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Eldiarslet
Blir ju kul om Simon ryker då blir alla woke personer glada att de bara är tjejer kvar i huset

kommer bli dem 5 tråkigaste dagarna i bb denna säsong
2021-05-19, 19:47
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av BullShihtzu
jaha det måste jag ha missat.Är det gamla julklappar som någon av proddisarna har hämtat i förrådet hemma
Tanja mumlade om att det var inköpta på hennes förra arbetsplats Jula. Pedros vann en sockervaddsmaskin och Simon en polaroidkamera.
2021-05-19, 19:48
Medlem
Zingo2s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Dr King
Ganska uppenbart att Emelie troligen vann omröstningen igår när Judith åkte och att Fyran då försökte sänka henne genom att visa Dompaavsnittet för att få fram deras favorit Nardos till segern. Jag tycker dock Emelie hanterade det hela bra och reflekterade över sina fel och brister trots Nardos ständiga försök till att trigga henne till att tappa det totalt.

Jag tror året BB-final kan bli en av de jämnaste på länge. Ikväll lär det väl bli Madde som åker. Återstår sedan att se om det blir 3 eller 4 personer i finalen på måndag. Sitter både Tanja och Simon i finalen får båda två svårt att vinna. Åker en av dem ut innan dess (troligast Simon) vinner den andra (troligast Tanja).
Skitsamma, bara inte Emelie vinner! Hellre Nardos än henne, men helst Simon eller Tanja.
Klarar sig Madde idag, blir jag riktigt förvånad.
Medlem
Hoppas madde åker ut ikväll, hon har varit kvar alldeles för länge.
Medlem
wowverkligens avatar
Är det någon som åkt ut någon gång och då bara vägrat att lämna huset? Typ behövt bli utburen av produktionen eller liknande?
Medlem
GhangBangTanjas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av allanmadsen
kommer bli dem 5 tråkigaste dagarna i bb denna säsong

Kan det bli tråkigare egentligen. Men du kanske har rätt.
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Zingo2
Fix idé? Svara på frågan istället. Har du inte sett hur hon varit i över 90 dagar?!?!?!

Du är inte ens värd ett svar. Du borde förstå i mina inlägg att vi har olika syn på henne, skillnaden är att du skriver mer inlägg om den du ogillar mest än din eventuella favorit.

DET min goda herre, är sjukt.
2021-05-19, 19:49
Medlem
Bara på min tv det står att det inte är nåt BB vid 21 utan nåt helt annat program?
Medlem
Gnomegirls avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Dr King
Ganska uppenbart att Emelie troligen vann omröstningen igår när Judith åkte och att Fyran då försökte sänka henne genom att visa Dompaavsnittet för att få fram deras favorit Nardos till segern. Jag tycker dock Emelie hanterade det hela bra och reflekterade över sina fel och brister trots Nardos ständiga försök till att trigga henne till att tappa det totalt.

Jag tror året BB-final kan bli en av de jämnaste på länge. Ikväll lär det väl bli Madde som åker. Återstår sedan att se om det blir 3 eller 4 personer i finalen på måndag. Sitter både Tanja och Simon i finalen får båda två svårt att vinna. Åker en av dem ut innan dess (troligast Simon) vinner den andra (troligast Tanja).

Fyrans sionistiska, ondskefulla plan är nog att ha Simon och Tanja mot Nardos, precis som du säger. Då blir det mer spridning på rösterna och de kan mygla fram sin lilla prinsessa utan att alltför många blir misstänksamma.
Någon redovisning av rösterna lär vi ju som vanligt inte få.

MVH/Gnomegirl.
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Zingo2
Skitsamma, bara inte Emelie vinner! Hellre Nardos än henne, men helst Simon eller Tanja.
Klarar sig Madde idag, blir jag riktigt förvånad.

Yes må bästa personlighet vinna 👍
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MajorMercury88
Hoppas madde åker ut ikväll, hon har varit kvar alldeles för länge.

Madde får gärna stanna. Med 5 dagar kvar handlar det inte längre om underhållningen, och det är inte så att man skulle bli arg om hon vann även om hon knappast är mångas favorit.
2021-05-19, 19:50
Medlem
Anonym396s avatar
Om Emelie vinner dagens omröstning eller om Tanjas stöd växer nu när Judith åker ut så vet jag inte vad produktionen vågar göra för att säkra Nardos vinst.

Kanske de i huset får se avsnitt hela dagen om hur fantastisk Nardos är.

Avsnittet imorgon som vi får se kommer bli en stor och fet hyllning till Nardos.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in