2021-05-19, 19:24
Medlem
Tanja,Simon och Emilie till final
Sen hoppas jag på Emilie men helt ok om Simon eller Tanja vinner
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av bowlingjocke
Hon är så mammig.
ja hon är ju det väldigt omtänksam ....jag kan ju tycka att det är ok att hon hjälpte simon då han inte förväntade sig det som mössfjanten gjorde med allt och inget
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Dizzi
Elaka kommentarer ? Jag skriver rakt upp och ner vad jag ser. Förstår att du gillar Emelie helt okej .

Skit i den snubben han försöker manipulera oss att tycka om emelie, men finns ingen mer värdig än tanja eller simon.
2021-05-19, 19:25
Medlem
DEMONOMICONs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av allanmadsen
Ja han har verkligen 0 konsekvänstänk bara spottar ur sig dumheter som "smuts" "primadonna" DU är död för mig spottar på mat och folk

men sen gör han eller säger nåt så jävla roligt så man ramlar av stolen och dör av skratt sen har han vunnit tillbaka en

Hans imitation utav Adrian var dunder
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av DEMONOMICON
Hans imitation utav Adrian var dunder

ja jag skrattade så jag vet inte vad
Medlem
Gnomegirls avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DEMONOMICON
Jag har en dålig magkänsla att Simon får lämna ikväll jag hoppas inte den stämmer.
Han e helt körd i huvudet och det är underbart ju.

Håller med totalt där. Jag älskar hans humor och skulle gärna dela en juppe med honom. Tyvärr orkar jag inte med hans fyllgråtande, där har han sjunkit för mig.
Därför går min röst till Tanja. Jag gillade henne redan när hon klev in i huset och när hon sedan försökte kissa i kylskåpet blev hon min stora favorit.

MVH/Gnomegirl.
2021-05-19, 19:26
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Lathet1
Skit i den snubben han försöker manipulera oss att tycka om emelie, men finns ingen mer värdig än tanja eller simon.

Menar du mig? Jag är en liten flicka
2021-05-19, 19:27
Medlem
Hurtbullizen och ni andra som känner lika stort *vågar-egentligen-ej-hoppas*!
HUR firar vi ikväll om det skulle ske? Jag själv är beredd att signa upp mig på nakenbad i valfri fontän eller whatever som helst. Har bubbel på kylning (fast det har jag iof alltid). Please snälla rara, make it pop tonight!
Medlem
Citat:
Ja han har verkligen 0 konsekvänstänk bara spottar ur sig dumheter som "smuts" "primadonna" DU är död för mig spottar på mat och folk

men sen gör han eller säger nåt så jävla roligt så man ramlar av stolen och dör av skratt sen har han vunnit tillbaka en
Det är vår Simon det. Jag hatade honom intensivt för några veckor sedan men sen vips trillade jag tillbaka att älska honom igen. Snälla gud låt Simon och Tanja vara kvar. Hade varit sjukt bra för Simons självförtroende och självkänsla att vara kvar ikväll.
Medlem
Zingo2s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lathet1
Åker simon så tycker jag ni simon fans joinar tanja gänget!!!
Det gör jag.👍
2021-05-19, 19:28
Medlem
Citat:
100% men vi förväntar oss det motsatta också

nardos&emelie ska fan inte få vinna
Simon är min nummer två så där kan du vara lugn! Men jag är som sagt väldigt mycket mer oroad över Tanja än Simon ikväll.

Simons fans fattar att varje röst behövs, många av Tanjas fans tar för givet att hon klarar sig oavsett och engagerar sig inte lika mycket i det här läget.

Usch, hemskt, tortyr!

Ps, de som räddades först igår lär ju få hänga löst ikväll. Man borde med andra ord kunna räkna ut rätt bra vem som ryker redan vid räddningen.
2021-05-19, 19:29
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Zingo2
Mina inlägg? Har du inte sett liven?😀

Du har en fix idé om tjejen, det är ditt problem.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in