2021-05-19, 19:03
Bannlyst
Varför får dom inte veta att nån ska lämna??????
2021-05-19, 19:04
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ridne
Men alltså va..? De vet inte om att en åker idag? Tyckte väl att de var väldigt lugna idag jämfört med igår..
Eller åker ingen? Vad häääänder!
Står på dagens schema att 1 får lämna.
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Dizzi
Solklart en svartsjuk osäker brud som fabulerar till sin fördel. Emelie i ett nötskal. Som sagt en vidrig personlighet pågrund av sin osäkerhet. Ändå gillar vissa henne.🤣🤣🤣

PFF. Tycker inte hon är vidrig någonstans, tvärtom. Jag gillar henne. Och tolkar /tänker olika kring situationen, så där tänker vi olika!
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av HeligModer
Kan nog stämma. Lurar på om jag ska ta mig en promenix eller inte. Vill inte missa när någon (Madde?) ryker...
Ja, tror röstningen pågick till 1945 igår iallafall fall. Säkert samma idag så ut och traska!
Medlem
Zingo2s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Cha-Cha-Boys
Rösta kvar Emelie nu för helvete!!! Va faaaan ska alla bete sig som att det är något fel på henne nu för??? Tillochmed fakesnälla Tanja kläckte ur sig att det är bra att hon inser sina fel
Har du inte upptäckt hennes fel på över 90 dagar???????????
2021-05-19, 19:05
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av amiliasharborste
Kan någon förklara för mig exakt vad Nardos gör som är så elakt? Eller är det Emelies sektanhängare/Nardoshatare som försöker vinkla det till nardos nackdel?

Jag har inget emot Nardos så men gör någon fel så kommer såklart personen allt bli kritiserat. Speciellt med tanke på att Nardos hade blivit galen om Emelie hade gjort på så mot henne som hon höll på mot Emelie
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mouchino
Jag gillar Emelies självdistans ,hur medveten hon är om sina egna fadäser hon gör och ta bara situationen när offerkoftan kom in när hon utsåg sig själv som bäraren av den. Jag gillar också att hon är rak och ärlig då hon strax efter snabbhånglet med Simon gick till Steph och berättade det.

Tycker Emilie skött sig himla snyggt
Hela tiden varit ärlig om både sina bra och dåliga sidor
Älskar hennes bittra sida
Hoppas hon vinner
Medlem
DEMONOMICONs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Raskaoverisen
Varför inte ta med avsnittet med Pedram TEX
Där Nadros skyler allt på Emelie för att att hon röstade på Peddo
Allt var Emelies fel inte att Nadros själv lade sin nominering utan det var Emelie fel
Nadros har alltid varit ute efter att baktala Emelie
Tror att efter BB så kommer samtliga från huset att inom ett år ha noll kontakt med Nadros

Ja, precis som det blev med Mergim efter förra året antar jag..

Undrar vem som åker ikväll. Madde verkar ändå få bra mycket röster i omröstningar. Har en halvdålig magkänsla att Simon ryker ikväll?
2021-05-19, 19:06
Medlem
Ridnes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Miraquel
Står på dagens schema att 1 får lämna.

Ah ok.. Men de i huset vet inte om det verkar det som. Bara en timma kvar tills det avslöjas isåfall.
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ketchupalskaren
Ja, tror röstningen pågick till 1945 igår iallafall fall. Säkert samma idag så ut och traska!
I will! Ska traska i samma takt som om jag vore jagad av Nardos som skriker "EEEEEYYYY MACARENA MACARENA MACARENA WWOOOOOOH OOOO MAAAHH DAYYZZZ" efter mig.
Medlem
Hydraulslangens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DEMONOMICON
Ja jag kollade ett par avsnitt igen av förra säsongen och jag borde inte ha klagat lika mycket i tråden den säsongen som jag nog gjorde.
2021 gick skiten rakt ner i sinkhålet.

Aj fan, det är knappt så jag vill skriva det ens men nu när man får se många av de gamla deltagarna igen så .... var inte den där torktumlaren Alex ändå ganska rolig??
Jo för fan! Speciellt när han drog på sig sin osynlighetmantel och ingen, absolut ingen såg honom! 😂
Och att han bodde i ett hål i väggen!
Och hans hysteriskt roliga raggningsförsök.😁
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Cha-Cha-Boys
Men så där vidrigt skriver bara du för att du är Nardos fan.

Vidrigt? Sanningen svider tydligen. Vet du varför jag gillar Nardos? Gudarna ska veta att hon har massa brister.🤣 Det jag gillar är hon står upp för sig själv , hon är karismatisk och har hjärtat på rätta stället. När det gäller så är hon totalt orädd och står upp för alla. My kind of spirit..

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in