2021-05-19, 19:00
Medlem
Raskaoverisens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Anonym396
Nardos ska vinna.

BB vill visa avsnitt där Nardos blir hyllad, där Emelie ser dålig ut och avsnitt där Tanja inte är med.

Allt för att TV4 ska öka Nardos chanser i finalen att vinna.
Varför inte ta med avsnittet med Pedram TEX
Där Nadros skyler allt på Emelie för att att hon röstade på Peddo
Allt var Emelies fel inte att Nadros själv lade sin nominering utan det var Emelie fel
Nadros har alltid varit ute efter att baktala Emelie
Tror att efter BB så kommer samtliga från huset att inom ett år ha noll kontakt med Nadros
2021-05-19, 19:00
Medlem
Ridnes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Gnomegirl
Jag skulle inte bli förvånad om fyran fixar ihop en deepfake där Emelie trampar ihjäl kattungar iförd full naziuniform.
De är desperata nu, ingenting får stå i vägen för prinsessan av BB´s seger.

MVH/Gnomegirl.

HAHA sluta jag döör! jag vore fasen knappt förvånad om det hände
2021-05-19, 19:01
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Gnomegirl
Jag skulle inte bli förvånad om fyran fixar ihop en deepfake där Emelie trampar ihjäl kattungar iförd full naziuniform.
De är desperata nu, ingenting får stå i vägen för prinsessan av BB´s seger.

MVH/Gnomegirl.

Hahaha
Medlem
Pnugknugens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av OscarOrso
Jävligt lågt.
Blev ledsen när Tanja slänger ur sig "JA MEN SNÄLLA NÅN! Det var ju bara en lapdance! Har du aldrig sett en sån eller?!" Nardos: "ELlellER hUuuR!!Shit alltsåååÅÅååÅåå" Var det inte hon själv som aldrig sett en snopp?

Fattar inte ens problemet/vad Emelie gjorde för fel när hon berättade för dom andra vad hon sett? OM det nu är ngt problem, så är det väl ngt mellan henne och Dennis - och inget som Narcos har ett skit att göra med.

Nu överreagerar du allt Oscar, tänk på hjärtat. Emelie är en stark kvinna från Ystad som kan stå upp för sig själv om det behövs och är minsann inte rädd för några konflikter... Du kan ta rast resten av dagen och välkommen åter imorgon.

Kärlek ❤
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Dizzi
Solklart en svartsjuk osäker brud som fabulerar till sin fördel. Emelie i ett nötskal. Som sagt en vidrig personlighet pågrund av sin osäkerhet. Ändå gillar vissa henne.🤣🤣🤣

Men så där vidrigt skriver bara du för att du är Nardos fan.
2021-05-19, 19:02
Medlem
Pnugknugens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DEMONOMICON
Varför passar Maddes röst så jävla bra till hennes tant-outfit/utklädnad?

Hahaha sant!
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av 190401
Nån som vet tid o så när resultat presenteras?
Som i går antar jag. Röstning fram till 19.45, strax efter 20 c:a vilka som sitter säkert och någon gång efter 20.30-20.45 vem som ryker.
Medlem
Ridnes avatar
Men alltså va..? De vet inte om att en åker idag? Tyckte väl att de var väldigt lugna idag jämfört med igår..
Eller åker ingen? Vad häääänder!
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av TruthSeeker2
Den första räddningen skedde typ kvart över åtta, sen avslöjades det att det blev Judith typ 30min senare.
Låter rimligt! Om det är samma tid idag hinner jag ju ut på en promenix.

För visst ska en åka idag???
Medlem
Mouchinos avatar
Jag gillar Emelies självdistans ,hur medveten hon är om sina egna fadäser hon gör och ta bara situationen när offerkoftan kom in när hon utsåg sig själv som bäraren av den. Jag gillar också att hon är rak och ärlig då hon strax efter snabbhånglet med Simon gick till Steph och berättade det.
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av DEMONOMICON
Varför passar Maddes röst så jävla bra till hennes tant-outfit/utklädnad?
som hon sa igår själv PK och gäll ska börja tänka på madde i denna outfit när jag läser vissas inlägg så jag kan garva ist för att bli provocerad av handhjärta-kärringarna som ska rädda hela världen
Medlem
Zingo2s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Somsolklar
Nej det har hon inte. Hon är HSP och ångestproblematik skulle jag gissa. Hade samma dramatiska utbrott som barn och känner igen mig i mycket. Resting bitch face och uppfattas som fett drygt, men egentligen är man lite blyg.

Tror hon har introvert/extrovert personlighet. Man är social och gillar uppmärksamhet samtidigt som man är bekräftelsesökande och osäker och att det tar mycket energi. Tror Emelie tar in väldigt mkt och vad folk känner och sänder ut för energi vilket gör att man inte alltid tar in hur och vad man själv säger, agerar (för att i huvudet går analyser på hundra). Typ så i kombo med dålig impullskontroll.
Så du tror hon är ambrivert?

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in