2021-05-19, 18:36
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Anonym396
Nej, det var samma sak igår.

Jag tror Emelie inte vill bråka med Nardos då hon inte orkar så hon sväljer alla kommentarer hon får.

Jag tycker att Emelie har behandlat Nardos annorlunda sedan Honesty då Nardos ville bråka. Jag tror Emelie inte vill ha kontakt med det kaosbarnet på utsidan. Men jag tror alla där inne har tröttnat på henne.
ja det är inte så många dagar kvar så lika bra för emelie att inte gå in i nåt tjafs
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Gbg17
Hur var känner hon Adrian när det enda hon tjatar om är hur snygg och sexig han är? Det hon nämnde att hon skulle sakna när han åkte ut var hans leende och ögon, hur bra känner man ngn då?

Madde känner Adrian bättre än vad folk här inne känner Madde, dom har bott ihop två månader och haft flera samtal. Jag tycker det är coolt med en tjej som vågar stå för vad hon tycker och känner. Sen har varenda deltagare i år och tidigare år sagt att allting förstoras när man bor i huset. Sen Adrian åkte har det varit sällsynt att Madde pratat om Adrian, OM INTE andra frågat något. För nu finns det helt plötsligt lite distans. Dessutom har hon sagt att oavsett vad som händer på utsidan så har hon hittat tillbaka till sig själv och det är det enda som spelar någon roll. Däremot är det väldigt roligt att se folk här inne besatta över Madde pga att man anser att hon är besatt. Logiskt, verkligen.
Medlem
Sådär, då fick Narcos med sig Tanja också på sitt smutskastningståg.
Tanja är väl för övrigt avundsjuk innerst inne och kär i Dennis.

Var är Emelie? Fick hon träffa hundvalpar i annexet? <3
2021-05-19, 18:37
Medlem
Alltså Nardos är du helt tappad? Du klagar på att folk gör drama av ingenting, det är ju FÖRFAAN du som gör EXAKT det
Medlem
Anonym396s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Gnomegirl
Hon har väl fått tillsägelse från produktionen att hacka på Emelie så hon tappar det och produktionen får en anledning att ta ut henne.
Simsalabim, så är Nardos ännu ett steg närmare segern och de dumma goyimsen som tittar misstänker ingenting.

MVH/Gnomegirl.

Du kan ha rätt.
Medlem
DEMONOMICONs avatar
Tror ni Emelie har aspergers eller liknande?
Finna en del tecken som tyder på det.

- hon berätta nyss om hur sjukt jobbig och skum hon var som barn, att hon fick gå till barnpsykolog tror jag?
- hennes bildminne /fotografiska minne (vanligt bland aspergare stod det när jag googlade)
- hennes svårigheter att visa känslor
- hon hatar att kramas/närkontakt med andra 🤔
2021-05-19, 18:38
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av BullShihtzu
jaha så du är nyväckt som tror att alla svarta behöver en vit riddare som försvarar dem....hahaha väx upp

Nä, men jag är så medveten om dumhet och det finns världen över.😉
Medlem
Gnomegirls avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BullShihtzu
jag har en annan men jag vet inte om man får skriva om olika konton

Nä gör inte det. Det kan tolkas som regelbrott och jag vill ha dig kvar här till finalen.

MVH/Gnomegirl.
Medlem
Emmvalentines avatar
Citat:
Ursprungligen postat av essted
Ändå en poäng, det var det och att han lutade sig tillbaka på ett särskilt sätt när han skrattar, inte något om hur han var att prata med eller så. KAN ju också tyda på att Adrian inte är så jävla rolig in person, finns flera tolkningar där
Det där var ju dock ett avsnitt som var för ganska länge sen. De var ju inne ganska länge sen och lärde väl känna varandra mer då 🤷🏻‍♀️
Men som jag sagt så inte säkert Madde ens vill ha han ute. Vi får väl se om det stannar vid vänskap eller ... Jag tror iaf Madde klarar sig bra hur som ! Lär inte ha svårt få erbjudanden 😅
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ridne
Haha "Tjackis" Jag gillade henne direkt.. Hon är asskön ju! Fattar inte vad alla hade emot henne.. verkade dessutom både djup och schysst.

JÄTTEJOBBIG och bufflig o ”billig”!!!
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av essted
Ändå en poäng, det var det och att han lutade sig tillbaka på ett särskilt sätt när han skrattar, inte något om hur han var att prata med eller så. KAN ju också tyda på att Adrian inte är så jävla rolig in person, finns flera tolkningar där
Tolkar det både som att han är en väldigt färglös person som inte ville dela med sig ngt om sig själv och bara fråga ut andra sen att hon inte kände han bra. Både pga honom och att hon var blind av att hon ställt in sig redan innan hon gick in att hon skulle ragga på honom. För hur fan kan man annars digga en person som han? Sjukt oattraktivt beteende på många områden
Medlem
Åh vad jag hoppas Nardos ryker ikväll
Så dryg människa
Vem som helst av de andra får vinna !

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här