2021-05-19, 16:15
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ridne
Den där grejen Tanja använder nu på Nardos ben såg jag att hon gör reklam för.. Satt och kollade på ett youtubeklipp och då dök Tanja upp i reklampausen med en sådan däringa manick.
meen gy vad sjykt satt precis och tänkte på samma reklam jag tänkte vad kom hon ifrån nu helt plötsligt
2021-05-19, 16:15
Medlem
Gnomegirls avatar
Citat:
Ursprungligen postat av UncleTompa
Da fack. Finns määängder av vuxna som älskar Disney. Satt på min arbetsplats och pratade om detta för något år sedan. Det visade sig att 7/10 hade en förkärlek för Disneyfilmer varav 3/10 samlade på alla filmer via någon slags prenumerationstjänst.
Tror det är för att många har sweet memories från barndomen som de relaterar till filmerna.
Jag gillar vissa men är inget generellt "fan". Sedan finns det ju en skala inom Disneyvurmandet med förstås.

Disney är lite för gulligt och smörigt för min smak. Jag gillar Tex Avery och liknande bättre. Som den här till exempel: https://youtu.be/FUYarKCTvIk

MVH/Gnomegirl.
2021-05-19, 16:16
Medlem
Simon "Mitt stjärntecken är lasermannen"
2021-05-19, 16:17
Medlem
Spajdors avatar
Vill ge en eloge till alla lärare som Nardos haft under åren. 💪👨‍🏫👩‍🏫
Utvecklingssamtalen kan inte ha varit smärtfria.
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Gnomegirl
Ber om ursäkt för sen ankomst men min misogyniske chef tvingade mig att arbeta trots att jag både stampade med fossingen, skramlade med ansiktet och skrek "jasist".
Känner mig svårt kjänkt.
Nu ska jag läsa ikapp, men först dra iväg en röst på Tanja.

Hihihi! När man trodde Mergim var Sveriges mest patetiska människa så kommer denne pajas och går ikapp på mållinjen.

Har inga tatueringar själv, men om Nardos åker ikväll ska jag tatuera in "Cappri Dim" i svankryggen för att visa min solidaritet med orten.

MVH/Gnomegirl.
Om nardos åker ikväll så kommer jag tatuera diegomamis morsa är största horan i sverige på pannan.
Medlem
Ridnes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BullShihtzu
meen gy vad sjykt satt precis och tänkte på samma reklam jag tänkte vad kom hon ifrån nu helt plötsligt

Haha Hoppas hon får lite extra cash för att hon visar upp produkten i BB!
2021-05-19, 16:20
Medlem
GhangBangTanjas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Gnomegirl
Disney är lite för gulligt och smörigt för min smak. Jag gillar Tex Avery och liknande bättre. Som den här till exempel: https://youtu.be/FUYarKCTvIk

MVH/Gnomegirl.

Hannah Barbera gänget ligger mer i min smak även om Darkwing Duck också kan vara kul
2021-05-19, 16:21
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Dizzi
Ha ha dålig språkförståelse är inte en diagnos. 😉🤣
men du säger ju fortfarande att hon inte fattar p.g.a språkförståelsen och undrar hur du bedömer det
Fast det kan du inte för du famlar like a fart in the dark för den här lilla donnan som tror att jorden är platt.Ensam läser hon brev snabbt och ledigt det är bara när alla andra är med hon ska dumma och göra sig till...ungefär sånt man håller på med när man är tre år för att få uppmärksamhet.
2021-05-19, 16:22
Medlem
Citat:
det blev star wars i sovrummet nu helt plötsligt
2021-05-19, 16:23
Medlem
GhangBangTanjas avatar
Högsta önskan är om gamle svarten ryker redan ikväll.
Kul att se babbe Dj'n tugga sin skit, men han gör det snart ändå.
2021-05-19, 16:26
Medlem
Ljudeffekterna tog slut när det var Tanjas tur att lasra benen.
Nu ska den lilla människan hålla på igen om att det är hon som lämnar
2021-05-19, 16:29
Medlem
Citat:
men du säger ju fortfarande att hon inte fattar p.g.a språkförståelsen och undrar hur du bedömer det
Fast det kan du inte för du famlar like a fart in the dark för den här lilla donnan som tror att jorden är platt.Ensam läser hon brev snabbt och ledigt det är bara när alla andra är med hon ska dumma och göra sig till...ungefär sånt man håller på med när man är tre år för att få uppmärksamhet.

Min analys är att hon har svårt att förstå det har varit genomgående under säsongen , hon frågar om flera gånger och vill alltid kontroll läsa. Hennes språkförståelse är sämre än de övriga i huset. Sure att hon kan läsa snabbt men det innebär inte att hon fattar allt på samma sätt som de andra.🙏

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in