2021-05-19, 15:35
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av UncleTompa
Naj men va fan. Tanja verkar säker so far åtminstone. Det är bra. Men en fråga. Vad är Pink Room?

Forum för tjejer😉
2021-05-19, 15:36
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Lathet1
Bra att du röstar på tanja nu ser vi till att hon vinner

Jag röstar på Emelie givetvis
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Godakakor
Ja att kunna hålla humöret uppe och vara positiv när man bor med en flock apor (förlåt apor) som tex skriker så taket ramlar ned när de kommer in i slussen m m. Det är en bedrift värd miljonen minus 33% skatt . Visserligen skriker hon till också ibland men om krokodiltårSimon vinner då tappar jag hoppet om dagens ungdomar. Det enda han har är en fin , bra röst som skulle passa en skådespelare och gråta kan han ju på kommando redan ,så Simon sök scenskolan så har du en karriär inom det skrået kanske. Sedan han fick reda på att tittarna trodde att han fejkgråter så har det inte varit mycket gråtande den senaste veckan . Du som skrev för ett otal inlägg sedan att det är klart att han gråter på riktigt för kinden var våt , ja det är det som kallas för krokodiltårar

Eh... va? Nu hänger jag inte med, känns inte som att jag känner igen diskussionen!?

Edit: nu fattar jag! Sorry! 😊
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Ghandi
Hon e ingen man så hon kan inte vara kung.

Hon e väl samma positiva geek. länka video till utbrotten.

Klart hon kan!
Medlem
Skönt att Tanja är mognare än Madde och nardos och inte lämnade Simon utanför med priserna. Vidrigt beteende att först att försöka göra så han utesluts ur proven och sen att han ska vara den enda som inte får dela på priset när dom bara är tre st. Visst om dom varit 10 st men när dom delar ut pris och säger att två ska dela på det och inte en av dom ska få. Mobbning!! Vill typ rösta på Simon bara för det här, dom beter sig så illa mot honom ibland. Psykiskt misshandel verkligen!
Och nu ska vidriga nardos hylla Tanja att det var såå fint att hon gav till Simon också. Men det är väl förfan det man borde gjort.
2021-05-19, 15:37
Medlem
GhangBangTanjas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Cha-Cha-Boys
Jag röstar på Emelie givetvis
Mmmmm Madde och Emelie.
2021-05-19, 15:38
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av amiliasharborste
Uppdatering på röstningen i PINK ROOM

Nardos 524
Tanja 435
Emelie 247
Simon 67
Madelene 49

Kan du inte visa ”Mammagruppen” istället, den är mer nyanserad och en grupp där män är med och röstar också.
Plus det brukar stämma.
2021-05-19, 15:40
Medlem
xrlpyts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ghandi
Hon e ingen man så hon kan inte vara kung.

Hon e väl samma positiva geek. länka video till utbrotten.

sök på PH och Tanja på YouTube och hoppas på det bästa
2021-05-19, 15:44
Medlem
Citat:
Kan du inte visa ”Mammagruppen” istället, den är mer nyanserad och en grupp där män är med och röstar också.
Plus det brukar stämma.

Mammagruppen🤣🤣 Skulle den vara nyanserad. Sorry men nej!
2021-05-19, 15:45
Medlem
Gnomegirls avatar
Ber om ursäkt för sen ankomst men min misogyniske chef tvingade mig att arbeta trots att jag både stampade med fossingen, skramlade med ansiktet och skrek "jasist".
Känner mig svårt kjänkt.
Nu ska jag läsa ikapp, men först dra iväg en röst på Tanja.

Citat:
Ursprungligen postat av Malmens1
Diego mami vilken jävla horunge tönt han ska tatuera in bardos gang ifall nardos vinner

Hihihi! När man trodde Mergim var Sveriges mest patetiska människa så kommer denne pajas och går ikapp på mållinjen.

Har inga tatueringar själv, men om Nardos åker ikväll ska jag tatuera in "Cappri Dim" i svankryggen för att visa min solidaritet med orten.

MVH/Gnomegirl.
2021-05-19, 15:46
Medlem
GhangBangTanjas avatar
Citat:
Plus det brukar stämma.

Mammaknullargruppen är annorlunda. Där ligger Emelie ensam i topp.
2021-05-19, 15:47
Medlem
Citat:
Plus det brukar stämma.

ollepolle brukar uppdatera deras omröstningar dem har ännu i startat för denna utröstnigen utan den är 2 dar gammal men siffrorna uppdateras kolla hans inlägg så ser du den där

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in