2021-05-19, 15:57
Medlem
Hydraulslangens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BullShihtzu
käre värld ....skulle vara intressant att veta vad det är för arbetsplats
Eller hur! 🙂
Är uppriktigt nyfiken?

Regeringskansliet?
2021-05-19, 15:58
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ridne
Och sen när Madde eller Simon åker ikväll så blir det Nardosshow igen "Shit asså wow oh my daaaaaayz jag trodde verkligen det var jag asså fattar ni asså sjukt asså *gråt gråt hulk*"
alla fick ju sitta och sytta henne igår som en bebis och lägga sina egna nerver åt sidan....sen när hon lik förbannat inte åkte ut så fick de ta hand om hennes "chock" över att hon var kvar
2021-05-19, 16:00
Medlem
Gnomegirls avatar
[quote=Rudieboi|75932477]Min kära demonominkonokatt, krigare och bundsförvant genom denna svåra tid, tillsammans med eders och alles vår allierade vän grodlåret och resten av skithögarna här inne.
Öppet brev till församlingen;

Jag insåg tillslut hur uppgjort allting i programmet är och tappade därmed glöden - för längesedan....

Klockrent inlägg som vanligt. Fan vad jag saknat dig Rudie. Du kan fortfarande få mig att garva så tårar och snor sprutar över skärm och tangentbord och ändå samtidigt tända ett eftertankens ljus i min sjuka lilla gnomehjärna.

Klart sämsta säsongen någonsin, skönt att det snart är över. Jag önskar att IS invaderar den vänsterextrema fyrans lokaler och skär halsen av både BB produktion, chefer och övriga anställda. Denna jävla smörsoppa är ett hån mot både BB konceptet och oss icke hjärntvättade tittare.

Masochistisk som jag är kommer jag följa dyngan till slutet, men sedan kommer allt som har med fyran att göra vara bannlyst från min TV.

MVH/Gnomegirl.
2021-05-19, 16:01
Medlem
Problemet med Narcos är att när någon, som t.ex. nu, försöker prata tydligt klarspråk med henne, så lyssnar hon inte. Jag är så fundersam över om det beror på total nonchalans eller om hon helt enkelt inte förstår?
2021-05-19, 16:02
Medlem
Ridnes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BullShihtzu
alla fick ju sitta och sytta henne igår som en bebis och lägga sina egna nerver åt sidan....sen när hon lik förbannat inte åkte ut så fick de ta hand om hennes "chock" över att hon var kvar

Ja jag har aldrig sett en större egoist.. Hon gick till och med ut till en ledsen Tanja som satt på utegården och började tjafsa om att "wow asså nej jag måste bara smälta det här förstår du? Asså jag är kvar" och fiskade sympati. Hon borde lära sig att jorden inte kretsar kring henne. Tyvärr har inte BB varit behjälpliga som fått henne att ÄNNU mer tro på att så är fallet.
2021-05-19, 16:03
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av OscarOrso
Problemet med Narcos är att när någon, som t.ex. nu, försöker prata tydligt klarspråk med henne, så lyssnar hon inte. Jag är så fundersam över om det beror på total nonchalans eller om hon helt enkelt inte förstår?

Helt ärligt hon har dålig språkförståelse , det är därför hon frågar om så mycket.
2021-05-19, 16:03
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Hydraulslangen
Eller hur! 🙂
Är uppriktigt nyfiken?
hehe lasse å bernt BYGG&TAPÅFAKTURA AB snackar disneyprinsessor på kafferasten nämen dagis kan jag förstå ifall man håller sig uppdaterad men annars nej
2021-05-19, 16:04
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ridne
Ja jag har aldrig sett en större egoist.. Hon gick till och med ut till en ledsen Tanja som satt på utegården och började tjafsa om att "wow asså nej jag måste bara smälta det här förstår du? Asså jag är kvar" och fiskade sympati. Hon borde lära sig att jorden inte kretsar kring henne. Tyvärr har inte BB varit behjälpliga som fått henne att ÄNNU mer tro på att så är fallet.

100% narcissistisk personlighetsstörning. Men så får man väl inte säga. Är väl bara vita som har det.
2021-05-19, 16:04
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Hydraulslangen
Eller hur! 🙂
Är uppriktigt nyfiken?

Regeringskansliet?
2021-05-19, 16:05
Medlem
xrlpyts avatar
Citat:
Det är för att när Nardos inte pratar själv så är det här det enda som hörs i hennes huvud: https://www.youtube.com/watch?v=M0AWBnAv8VE
2021-05-19, 16:05
Medlem
Ridnes avatar
Citat:
100% narcissistisk personlighetsstörning. Men så får man väl inte säga. Är väl bara vita som har det.

Precis.. det är antagligen rasistiskt att säga som allting annat :P
2021-05-19, 16:06
Medlem
GhangBangTanjas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Dizzi
Helt ärligt hon har dålig språkförståelse , det är därför hon frågar om så mycket.

Hon hade inte svårt att förstå Albanen när de smidde planer och snackade dynga

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in