2021-05-19, 10:17
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ronsangel
Jeg tipper AEH er støpet inn i en stor betongkonstruksjon som var under oppføring i tida rundt 31 okt. Ett byggeprosjekt TH visste om, men ikke hadde eier interesser i. Hun er nok lagt inn under armeringa og isolasjonen på natten, så hadde entrepenør uvitende om hva som hadde skjedd bestilt betongbilen til neste morgen. I vipps, så er hu borte for all tid.
var hun hel kan det scannes om politiet klarer å spore stedet men enig i at det ikke blir lett å finne Aeh som th omtaler som DET.
Citera
2021-05-19, 10:25
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Braskamin58
Dette er to veldig forskjellige ting. Det er en ting å være sjenerös når det gjelder virksomhet, men det er en helt annen ting å være sjenerös når det gjelder ens kone.

Både du og Havhest argumenter hver for dere bra vedrørende dette, men husk at offentlige blir man bare servert små utdrag av det hele bildet og det gir ikke noe helhetlig bilde.

Det er ikke uvanlig å ha en felles brukskonto man setter inn penger på. Noen setter inn like mye begge to mens andre ut i fra f.eks om det er en vesentlig inntektforskjell.

Jeg synes den siste er rettferdig og fordelaktig for begge parter, men om ekteparet Hagen gjorde det på denne måten vet man ikke og uansett vil jeg ikke påstå at noe av det som har blitt offentlig kjent vitner om at TH er generøs eller ikke generøs.
Citera
2021-05-19, 10:25
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Bolony
Det tar jeg som et stort kompliment fra den mest steingærne personen på dette forumet som bruker folks fødselsdato til å forklare deres livssyklus.

God bedring og øk dosene !

Hehe, både du og Lego har økt nivået på humor i denne tråden, eneste forskjellen at du blir litt ufrivillig morsom til tider...

Fortsett å skrive dine profetiske epistler, de er faktisk ganske underholdende

Og, du...det heter psykiater, ikke psykiatriker.
Citera
2021-05-19, 10:29
Medlem
Slettsnokens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Floriss
Du er iallfall ikke særlig voksen eller utdannet, å skrive uansett feil er noe man gjør på barneskolen
Av all svada du lirer av deg i denne tråden, ga i hvert fall den setningen meg en god latter.
Citera
2021-05-19, 10:30
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av AmunRa
Hehe, både du og Lego har økt nivået på humor i denne tråden, eneste forskjellen at du blir litt ufrivillig morsom til tider...

Fortsett å skrive dine profetiske epistler, de er faktisk ganske underholdende

Og, du...det heter psykiater, ikke psykiatriker.

Jøss. Oppe så tidlig ? Ja skrivefeil er uhyre viktig å henge seg opp i. Da har man virkelig bidratt med noe essensielt.

Ellers får du ha lykke til med astrologien som må være den fremste form for vitenskapelig empirie.....😂
Citera
2021-05-19, 10:31
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Jayce
Ja, dette er en av flere ting som er så underlig med THs forklaringer i avhør.

I et avhør sier TH at han ikke har ringt fra fasttelefonen til AEs mobiltelefon kl. 13:46.
Men i andre avhør har TH forklart at han ikke hørte hennes mobiltelefon da han ringte fra fasttelefonen.

Så da har han jo bekreftet at han skal ha ringt mens han var i S4, slik telefonloggen viser.
Dette er altså et av flere eksempler på at det ikke er sammenheng i det han har forklart.

Et annet eksempel er at TH påstår å ha blitt oppringt av en forretningsforbindelse på jobb og ble forhindret fra å ringe AE. Men anropsloggen viser at det ikke stemmer i det hele tatt. Det var TH selv som ringte forretningsforbindelsen kl. 10:38 og holdt linjen i nesten 1 time. I etterkant har TH mistenkliggjort denne forretningsforbindelsen og kalt ham "utspekulert" og bedt politiet om å undersøke ham nærmere.

Ja, nærmest alt ved dette drab er underligt (jeg tror ikke længere på, at det er en kidnapning). Og den forretningspartner må sidde tilbage og tænke sit... Men som du skriver, viser telefonloggen jo, at det var TH der ringede til ham og ikke omvendt.
Senast redigerad av rlk73 2021-05-19 kl. 10:38.
Citera
2021-05-19, 10:39
Medlem
Citat:
Jøss. Oppe så tidlig ? Ja skrivefeil er uhyre viktig å henge seg opp i. Da har man virkelig bidratt med noe essensielt.

Ellers får du ha lykke til med astrologien som må være den fremste form for vitenskapelig empirie.....😂

Vitenskapelig empirie.... fantastisk! Vet du hva ordet pleonasme betyr?

Et godt råd: Lær deg hva fremmedordene betyr før du bruker dem, ellers fremstår du som ufrivillig morsom og det er vel det siste du ønsker?

Og, du.... det heter empiri.
Citera
2021-05-19, 10:47
Medlem
Rettelse

Citat:
Ursprungligen postat av AmunRa
Vitenskapelig empirie.... fantastisk! Vet du hva ordet pleonasme betyr?

Et godt råd: Lær deg hva fremmedordene betyr før du bruker dem, ellers fremstår du som ufrivillig morsom og det er vel det siste du ønsker?

Og, du.... det heter empiri.

Ja. Det er viktig å henge seg opp i skrivefeil. Det er vel også det eneste du har hatt å bidra med og du fremstår litt som en vandrende pleonasme.

Nå skal jeg på ingen måte overvurdere ditt mildt sagt begrensede intellekt eller undervurdere din irrasjonalitet, men personer som henger seg opp i skrivefeil er stort sett asosiale og introverte og har en generell svært lav terskel for irritasjon.

Det er vanskelig å se at du egentlig har en reell interesse for selve saken.

Har du tenkt tanken på at ofte er irrasjonelle handlinger de vanskeligste å finne løsningen på da mye ikke gir noen mening og det er hovedårsaken til at saken sålangt er uløst etter over 2 1/2 år ?
Senast redigerad av Bolony 2021-05-19 kl. 10:53. Anledning: Rettelse
Citera
2021-05-19, 10:53
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Havhest
Det er opplyst at det var slapseføre både kvelden den 30. oktober og morgenen 31. oktober (senere på dagen da TH kom hjem var slapset borte), det hadde altså regnet i flere dager.

Det er du som snakker om at 1. snøfall var natt til 31. oktober - men det stemmer ikke. Dette har jeg allerede vist deg kilder på for evigheter siden. Snøen kom tidligere

Da TH kom hjem fra jobb den 31. oktober, så hadde det regnet i to dager - til og med slapset var borte. Det var derfor de dro avsted så brått etter teaterforestillingen også, uten å ta seg tid til å snakke med venneparet de hadde tilbragt kvelden med. De hoppet direkte inn i en taxi pga regnet.
Stemmer det du sier.
Her kan du se værmeldingene:

28 - https://tv.nrk.no/serie/dagsrevyen/201810/NNFA03102818/avspiller
29 - https://tv.nrk.no/serie/dagsrevyen/201810/NNFA19102918/avspiller
30 - https://tv.nrk.no/serie/dagsrevyen/201810/NNFA19103018/avspiller
Citera
2021-05-19, 11:06
Medlem
Jeg videreutvikler tankene mine når det gjelder å være sjenerös.

Det er en ting å være sjenerøs mot kona til daglig.

Og det er en annen ting å være sjenerös når det kommer til ektenskapspakt og skjevdeling.
Citera
2021-05-19, 11:15
Medlem
Citat:
Ja. Det er viktig å henge seg opp i skrivefeil. Det er vel også det eneste du har hatt å bidra med og du fremstår litt som en vandrende pleonasme.

Nå skal jeg på ingen måte overvurdere ditt mildt sagt begrensede intellekt eller undervurdere din irrasjonalitet, men personer som henger seg opp i skrivefeil er stort sett asosiale og introverte og har en generell svært lav terskel for irritasjon.

Det er vanskelig å se at du egentlig har en reell interesse for selve saken.

Har du tenkt tanken på at ofte er irrasjonelle handlinger de vanskeligste å finne løsningen på da mye ikke gir noen mening og det er hovedårsaken til at saken sålangt er uløst etter over 2 1/2 år ?

Ja, slik skriver du som har slengt rundt deg med diagnoser og negative, hånlige karakteristikker av andre brukere i annenhver setning. Kjenn deg selv, sa de gamle grekerne. De studerte blant annet astrologi.

Har du tenkt tanken på at dette er en lenge planlagt og nøye gjennomtenkt handling? Samtidig som noe gikk fryktelig galt på åstedet? Jeg tror vi gjør lurt i å ha to tanker i hodet samtidig.
Citera
2021-05-19, 11:15
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av norrrrrmannn1
Stemmer det du sier.
Her kan du se værmeldingene:

28 - https://tv.nrk.no/serie/dagsrevyen/201810/NNFA03102818/avspiller
29 - https://tv.nrk.no/serie/dagsrevyen/201810/NNFA19102918/avspiller
30 - https://tv.nrk.no/serie/dagsrevyen/201810/NNFA19103018/avspiller

Det er ofte en forskjell på hva som meldes og hvordan været faktisk blir.
En værmelding fra dagene før bekrefter jo ingenting om hvordan været ble lokalt.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in