2021-05-19, 05:56
Medlem
Bbobis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av gurka111
Du tror inte deras egna annonser samt andra ops som refererar har liiite större inverkan?

Hur många "assååå de här jobbet ni snackar om hur mycke tjänar man per månad?" inlägg är de här per vecka? Två kanske? Är det dom som sitter o stjäl dina mess nu?

Det har du rätt i men dom flesta som funderar på yrket söker garanterar runt efter mer information om det faktiskt är något man kan tjäna pengar på.

Hittar man då denna tråden och läser lite så går nog sannolikheten att personen söker upp 70% då vi bekräftar att det fungerar.
2021-05-19, 06:19
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Bbobi
Det har du rätt i men dom flesta som funderar på yrket söker garanterar runt efter mer information om det faktiskt är något man kan tjäna pengar på.

Hittar man då denna tråden och läser lite så går nog sannolikheten att personen söker upp 70% då vi bekräftar att det fungerar.

Google hittar inte denna tråden om man exkluderar flashback i sökningen dock, så jag tror inte det är så sannolikt att flashback har en stor roll i rekryteringen till JH och övriga. Jag hade lallat runt på flashback i 15 år när jag började med detta, tog mig ett par år innan jag ens hittade den här tråden och började trolla.

Men vad vet jag

editering: jo related searches ser jag nu, sen om det är min egen specifika sökhistorik får någon nörd svara på
Senast redigerad av gurka111 2021-05-19 kl. 06:22.
2021-05-19, 06:35
Medlem
Bbobis avatar
Citat:
Google hittar inte denna tråden om man exkluderar flashback i sökningen dock, så jag tror inte det är så sannolikt att flashback har en stor roll i rekryteringen till JH och övriga. Jag hade lallat runt på flashback i 15 år när jag började med detta, tog mig ett par år innan jag ens hittade den här tråden och började trolla.

Men vad vet jag

editering: jo related searches ser jag nu, sen om det är min egen specifika sökhistorik får någon nörd svara på

Nä tråden rekyterar nog inte isig men även jag hittade den då jag sökte efter om det var ett legit jobb innan jag ansökte. Innan dess var jag inte säker på om jag skulle testa eller inte. Nu tar jag tusentals mess per månad från er
Senast redigerad av Bbobi 2021-05-19 kl. 06:37.
2021-05-19, 06:48
Medlem
Lugn nu, ni pratar som om denna skiten är bra. Det är dåligt betalt sett till jobbet man gör.
2021-05-19, 06:49
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Bbobi
Nä tråden rekyterar nog inte isig men även jag hittade den då jag sökte efter om det var ett legit jobb innan jag ansökte. Innan dess var jag inte säker på om jag skulle testa eller inte. Nu tar jag tusentals mess per månad från er

Jo fast antingen så är tråden ansvarig för en tillströmning av ops eller så är den inte det, jag har svårt att tänka mig att den är det, som sagt.

Några tusen mess kan jag unna dig faktiskt, har en halv miljon eller mer redan.
2021-05-19, 06:50
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av kallekallekalle
Lugn nu, ni pratar som om denna skiten är bra. Det är dåligt betalt sett till jobbet man gör.

Klart det är bra, lägger aldrig mer än tio sekunder på ett mess, det blir nån timmes effektiv tid för en massa hundralappar.
2021-05-19, 07:03
Medlem
Citat:
Klart det är bra, lägger aldrig mer än tio sekunder på ett mess, det blir nån timmes effektiv tid för en massa hundralappar.

Trams. Ingenstans någon annan stans så krävs den här arbetsinsatsen för att dra in en vettig timlön.
2021-05-19, 07:10
Medlem
Citat:
Trams. Ingenstans någon annan stans så krävs den här arbetsinsatsen för att dra in en vettig timlön.

Inte? Förklara varför det inte går, vad är det som hindrar mig från att skriva snabbt?
2021-05-19, 07:12
Medlem
Fuck Revolut... ni som har massa pengar där, vad gör ni med dem? Vid årsskiftet kommer de idioterna dela information med myndigheter. Blä.
2021-05-19, 07:21
Medlem
Bbobis avatar
Citat:

Stämmer bra men det är ett okej alternativ för oss som bor utomlands som har lägre kostnader också.

Aldrig att jag hade gjort det här i Sverige. Flippa burgare på donken är bättre då.
2021-05-19, 07:30
Medlem
Det handlar ju om att lista ut hur man tjänar pengar snabbt och enkelt, inte sitta och harva med massa skit, det är ju lite detta vi tjafsade om förrut Bbobi, men du försvarar JH som en riddare. Samtidigt är det JHs jidder med regler och riktlinjer som innebär att det är softare på donken.

Men rigga det så att du kan göra som jag gör, dra iväg mess snabbt utan tankeverksamhet samtidigt som man ligger eller sitter bekvämt hemma, med soft musik eller en podcast, med favoritläsken eller en kopp kaffe. Då är det garanterat bättre än nästan alla okvalificerade "skitjobb" man kan tänka sig, oavsett om man bor i Laos, Moldavien, eller Sverige.
2021-05-19, 07:37
Medlem
Citat:
Det handlar ju om att lista ut hur man tjänar pengar snabbt och enkelt, inte sitta och harva med massa skit, det är ju lite detta vi tjafsade om förrut Bbobi, men du försvarar JH som en riddare. Samtidigt är det JHs jidder med regler och riktlinjer som innebär att det är softare på donken.

Men rigga det så att du kan göra som jag gör, dra iväg mess snabbt utan tankeverksamhet samtidigt som man ligger eller sitter bekvämt hemma, med soft musik eller en podcast, med favoritläsken eller en kopp kaffe. Då är det garanterat bättre än nästan alla okvalificerade "skitjobb" man kan tänka sig, oavsett om man bor i Laos, Moldavien, eller Sverige.

Det du gör är det någon annan som får damage-control:a sen för att hålla konversationen levande. Garanterat så.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in