2021-05-19, 03:15
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av IssaVibe
Om Emelie och Nardos står i final tror jag att respektive deltagare vill ha som vinnare:

Adrian - Nardos
Alexander - Emelie
Dennis - Emelie
Jackie - Nardos
Jesper - Emelie
Joel - Nardos
Julia - Emelie
Katti - Emelie
Luis - Emelie
Mergim - Nardos
Pedram - Nardos
Pontus - Emelie
Stephanie - Nardos
Therese - Nardos
Victoria - Emelie
Simon - Nardos
Tanja - Emelie
Madelene - Emelie
Judith - Emelie

11 till Emelie
8 till Nardos
För det första så kommer tanja vara en av finalisterna men nice try
2021-05-19, 03:43
Medlem
ziggarillens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Malmens1
För det första så kommer tanja vara en av finalisterna men nice try
Listan gäller inte då vrålapan ryker imorgon.
2021-05-19, 06:19
Medlem
Nardos kommer antagligen vinna, stora facebook grupper kampanjar för henne, stora influensers promotor henne till Max, skriver extrema anklagelser om de andra och att man endast ska rösta på Nardos.

Så Emelie, Tanja och Simon har ingen chans verkar det som...
2021-05-19, 06:39
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Pikapi
Nardos kommer antagligen vinna, stora facebook grupper kampanjar för henne, stora influensers promotor henne till Max, skriver extrema anklagelser om de andra och att man endast ska rösta på Nardos.

Nä och det är så jävla orättvist. Jag har sett MASSOR med kommentarer likt "Jag följer inte BB, hur gör jag för att rösta?" efter alla missvisande antirasistkampanjer.
Kan inte hjälpa att jag är lite besviken på det fåtal flashbackare som förstört för Simon och Tanja.
2021-05-19, 06:43
Medlem
Ska man fortsätta att stödrösta på Madde har gjort det dom senaste gångerna för att få ut Pedram och Judith men nu känns det tufft för Madde eller tror ni hon har någon chans att skicka hem Nardos ?
2021-05-19, 07:05
Medlem
Pnugknugens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Groggman-FL
Ska man fortsätta att stödrösta på Madde har gjort det dom senaste gångerna för att få ut Pedram och Judith men nu känns det tufft för Madde eller tror ni hon har någon chans att skicka hem Nardos ?

Har du någon annan favorit än gulltanja tycker jag absolut du ska lägga din röst på Madde. Om inte så är du korkad som chansar bort hennes röster nu på slutet och det ska du lägga av med. En röst på Madde är en bortkastad röst.

Allt väl ❤
2021-05-19, 07:45
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Pikapi

Om du bläddrar längst ditt flöde och det dök upp något inlägg om ett program du inte följer säg hela Sverige bakar. Och en facebooksida skriver "rösta på Roger!" följt av något politiskt, hade du då tagit dig an tiden att logga in på en app och rösta på Roger? Förmodligen inte va?

Jag att Nardos är underdog, Tanja och Simon är nog dom två som lämnar sist.
2021-05-19, 07:48
Medlem
Om vi stödröstar fel nu så kommer (hemska tanke) skriket Nardos att vinna! 🤮 Lägg alla röster ni kan på älskade Tanja ❤️
2021-05-19, 07:52
Medlem
Citat:
Den enda som har en chans nu att vinna över Nardos efter den kampanj hennes ”armé” kört är finaste Tanja! Rösta Tanja for the win ❤️
2021-05-19, 07:53
Medlem
Kan ni se bikter i appen nu? Ser konstigt ut här och känns som det saknas en hel rad
2021-05-19, 08:06
Medlem
Citat:

Svårt att veta hur Tanja står sig ute i stugorna. Hon har ju aldrig hängt löst på de sättet. Men jag tycker du ska rädda den du vill ska vinna hela skiten. Det är lite så man får jobba nu.
2021-05-19, 08:27
Avslutad
Intressant. Tanja får extraröster av paktande FB:are, Nardos av Nardosrörelsen som ”båda” har en agenda. Känns som det bara är Simon och Emelie som faktiskt bara får räkna med att bli framröstade av folket, men så är ju ingen av dom kända sen innan utan vanliga ”Svenssons” som inte är så kameravana som Tanja och Nardos och grodorna flödar därmed ur munnarna 😂

Tycker de båda fått kämpa mycket för sig själva och hoppas se båda eller iaf någon av dom i final. Hade tappat Simon där ett tag men känner att han är tillbaka lite hos mig som favorit igen! Emelie och Simpa till final.

Madde räknade jag bort för jag ser tyvärr inte henne som någon i finalen
Senast redigerad av Cha-Cha-Boys 2021-05-19 kl. 08:36.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in