2021-05-19, 04:52
Medlem
Är PM till avstängda personer avstängt?
Citera
2021-05-19, 05:27
Medlem
tempeZZts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Heymid

Hur ska den avstängda kunna läsa menar du? Den avstängda kan ju inte logga in på kontot.
Citera
2021-05-19, 14:32
Medlem
micro113s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Heymid
Du kan skicka PM om inte postlådan är full, däremot kan man ju inte läsa PM så länge man är avstängd.
När avstängningen hävs så kan man se och läsa post som inkommit när man var avstängd.
Citera
2021-05-19, 15:59
Medlem
sugmag-ses avatar
Citat:
Ursprungligen postat av tempeZZt
Hur ska den avstängda kunna läsa menar du? Den avstängda kan ju inte logga in på kontot.
För att personen ska se meddelandet när han kommer tillbaka naturligtvis.
Citat:
Ursprungligen postat av micro113
Du kan skicka PM om inte postlådan är full, däremot kan man ju inte läsa PM så länge man är avstängd.
När avstängningen hävs så kan man se och läsa post som inkommit när man var avstängd.
Är det så? När jag har försökt för ett tag sedan så gick det inte, men det var flera år sedan.
Citera
2021-05-19, 16:06
Medlem
tempeZZts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av sugmag-se

Det är inte alls naturligtvis när användaren kommer tillbaka. Det kan minst lika gärna tolkas som att TS undrar om det går att få fram ett meddelande under avstängningstiden.
Citera
2021-05-19, 16:23
Medlem
micro113s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av sugmag-se

Är det så? När jag har försökt för ett tag sedan så gick det inte, men det var flera år sedan.
Inkorgen kan vara full eller så kan användaren valt att inte ta emot meddelanden.
Jag har haft meddelanden som väntat på mig när jag återkommit efter avstängning så jag vet att det åtminstone har gått tidigare.
Det kan ju vara ändrat.
Citera
2021-05-19, 17:31
Medlem
sugmag-ses avatar
Citat:
Ursprungligen postat av tempeZZt
Det är inte alls naturligtvis när användaren kommer tillbaka. Det kan minst lika gärna tolkas som att TS undrar om det går att få fram ett meddelande under avstängningstiden.
Men försök använda den logiska delen av din hjärna, för fan. Det är mycket mer sannolikt att han vill skicka ett meddelande till någon som kommer att komma tillbaka än att han tror att en avstängd person kan läsa sina meddelanden under avstängningen genom magi. Alla vet att en avstängd person inte kan logga in och läsa sina meddelanden under avstängningen.
Citat:
Ursprungligen postat av micro113
Inkorgen kan vara full eller så kan användaren valt att inte ta emot meddelanden.
Jag har haft meddelanden som väntat på mig när jag återkommit efter avstängning så jag vet att det åtminstone har gått tidigare.
Det kan ju vara ändrat.
Ja, kan vara så. Jag kanske kan prova några stycken och se, är ju inte så stor chans att alla man testar har full inkorg.
Senast redigerad av sugmag-se 2021-05-19 kl. 17:34.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in